zondag 2 juli 2017

Tante Betsy outlet

Hey girls vandaag heb ik een relax dagje samen met manlief heerlijk Netflixen in bed. In een oud Tante Betsy jurkje, zo blij met mijn oude Tante Betsy jurkjes die ik ooit eens op marktplaats scoorde. 


Ook jij kunt Tante Betsy jurkjes en items gaan scoren van oudere Tante Betsy collecties. Niet die hele oude denk ik, maar van collecties van de afgelopen jaren. Of B-kwaliteit jurkjes/rokjes/shirts of items die de webshop nooit gehaald hebben. Wie weet wel een van deze jurkjes uit oudere collecties.


Koop een kaartje voor de Tante Betsy outlet dag die zaterdag 8 juli zal zijn te Elst. 
Tante heeft nu een winactie op Facebook, maar als je het kaartje koopt (kost €5) dan krijg je gewoon het aankoopbedrag van het entreekaartje terug bij het afrekenen van de items die je geshopt hebt. 
Zonder kaartje krijg je geen entree!! Dit is alleen gedaan zodat er straks niet opeens duizenden mensen op de stoep bij Tante staan ;). 


Maar zoals ik gisteren al schreef, mocht je er overheen gelezen hebben...

* Ik mag nog een aantal dames blij gaan maken met een plekje voor de Tante Betsy fandag op 7 juli te Elst van 12-16uur. 
Morgen zal ik vast wel horen hoeveel het er mogen zijn. 
Dus kun je zaterdag niet en zou je er vrijdag graag bij willen zijn, dan meld je hieronder of onder het Facebook bericht.  

* Graag met volledige naam, als je al vaker bij Tante Betsy iets in de webshop hebt gekocht dan zal dat volstaan. 
Is dat niet het geval dan heb ik ook een emailadres van je nodig. 
* Ik hoor ook heel graag je motivatie, want ik zal waarschijnlijk moeten gaan loten. 
Er staan inmiddels al een aantal dames op de lijst (die namen staan inmiddels vast). 


En nee maak je niet ongerust als je al een entreekaartje hebt gekocht voor de Tante Betsy outletdag op zaterdag 8 juli, er zullen duizenden items te koop zijn. 

Lots of love from Susan

19 opmerkingen:

  1. Hoi susan, reageer ik hier voor de zekerheid ook nog een keer. Samen met mijn vriendin heb ik een kaartje voor zaterdag maar het zou heel fijn zijn als we vrijdag zouden kunnen komen want via een vriend hebben mijn man en ik een kaartje voor een festival in Heerlen zaterdag. Het zou een heel gereis en gehaast worden vanuit limboland naar Elst, hondje in reuver afzetten, vriendin in roermond afzetten en mijn ophalen en dan door naar Heerlen. Mijn naam is rachel janssen, heb account bij tante. Denk dat ik alle info nu heb gegeven die je vroeg, zo niet dan hoor ik het graag.dan ga ik nu duimen :-), groetjes Rachel

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Je staat idd al op de lijst, so no worries. Dankjewel lieverd voor je berichtje. Spreek je me wel aan bij Tante want iedereen kent mij wel, maar ik ken niet iedereen hihihi. Knuff!

      Verwijderen
  2. Helaas kan ik vrijdag niet maar ben blij met de outletdag op zaterdag! Iedereen veel shopplezier! Dat zullen een hoop OOTD's worden de aankomende tijd! ;-) Groetjes, Linda (van Laar)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Super dat je gelukkig wel zaterdag kunt. Neem aan dat je je reeds hebt afgemeld bij Tante. Zo kan iemand anders in jouw plaats gaan ;). Have fun shopping! Knuff!

      Verwijderen
  3. Oh heel graag!! Wil zo graag mijn collectie uitbreiden!
    Groetjes, Dagmar Hartjes

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Sta je zo ook bekend bij Tante onder die naam? Ik heb je alvast op de lijst gezet ;). We gaan zien hoeveel dames ik mag gaan uitnodigen. Knuff!

      Verwijderen
  4. Lisette Eikelboom2 juli 2017 om 20:25

    Ohw yes please! Waarom? Omdat het mijn lievelings is! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik kan zaterdag helaas niet! (Jarige schoonouders��) maar wil heel graag mijn collectie van 3 uitbreiden!!!! Het zou super zijn als ik een kaartje voor de vrijdag kan krijgen. Natasja van den Beukel

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik zit nog te twijfelen of ik een kaartje voor de zaterdag koop (ik kan helaas niet op vrijdag). Ik weet dat de exacte locatie nog niet bekend is, maar weet je toevallig wel of de locatie goed bereikbaar is met het ov (niet te ver van station elst?)?ik rij namelijk geen auto...

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Oh sorry dat ik nu pas reageer maar is op het industrie terrein van Elst. Groetjes van Susan

      Verwijderen
    2. Ik heb m'n ticket besteld, maar kom er helaas net achter dat de bussen naar de locatie in het weekend niet rijden🙁
      Dat wordt een half uur lopen vanaf het station.
      Ik denk dat ik, als het weer goed is, maar vanuit huis met de fiets kom. Da's dik een uur fietsen, maar dan heb ik m'n sport voor de week (maand) ook maar weer gehad, toch? 😊😉

      Verwijderen
  7. Volgend jaar ben ik er bij ;-)
    Helaas kan ik dit weekend niet.

    Veel plezier allemaal Xoxo

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Joehoe! Nog 4 dagen werken en het is zover. Het aftellen is begonnen! 😀

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik heb ook een uitnodiging gehad. Maar helaas kan ik ook niet. 🙁 Kun je misschien nog iemand anders blij maken? Xx Esther

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Heb je je bij Tante afgemeld lieverd. Ik heb doorgekregen dat ik nog 50 dames mag blij maken. Heb er nu 23 op de lijst staan😉
      Wie weet tot een volgende kerr😘 Knuff!

      Verwijderen
  10. Hoi Susan, als er nog kaartjes zijn voor vrijdag...dan doe ik graag mee! Als er een introducé mee mag, dan zou ik graag mijn moeder meenemen! Ze wil al heel lang met mij op pad voor een tante Betsy jurk! Wie weet! Groetjes, Germiene Kouseband

    BeantwoordenVerwijderen

Thanks Tante Betsy girls voor jullie reacties, ik lees ze altijd met plezier :D.
Lots of love from Susan

Weet je niet hoe je een reactie achterlaat? In het witte vak kun je je tekst plaatsen. Vervolgens geef je bij 'reageer als' of 'profiel' aan hoe je wilt reageren. Als je kiest voor naam/url kun je je naam opgeven, maar anoniem kan ook (bij een winactie wel gelieve je naam in het bericht achter te laten).

Ook een Tante Betsy girl worden? Stuur dan je Tante Betsy foto naar 365happytantebetsydresses@gmail.com
De andere Tante Betsy girls of wannabee's zullen je dankbaar zijn :).