vrijdag 28 juli 2017

Tante Betsy Dress Tori Stripe Red n Blue


Hey girls vandaag laat ik weer eens een jurkje van deze nieuwe winter collectie zien. 
Dress Tori Stripe Red n Blue, een jurk die ook op mijn verlanglijst stond. 
Maar eigenlijk heb ik voor dit soort jurkjes een te grote buste, waardoor het een compacte massa wordt. 



Ik zie het jurkje ook bij SoMuch te koop staan in het zwart wit, maar er zijn al heel wat maten weg. Die is dan ook wel heel gaaf, ik hou van zo'n zwart wit combinatie. 



Maar er is ook een blauwe gestreepte versie bij SoMuch te koop en die ziet er ook heel leuk uit. 



Ik heb de jurk in ieder geval in mijn eigen maat aan en valt prima op maat. Je kunt hem ook live zien in het filmpje dat ik van de week opnam op Facebook (klik hier). 


Nadat ik mijn blogpost gepost had viel me opeens in dat ik ook nog wel even had kunnen vertellen dat de mouwen best lang zijn (66 cm in maat L, gemeten vanaf de schoudermaat). 
Je kunt dit goed zien in het live on Facebook filmpje. 
Op de mouwen zit een leuk borduursel van een vogeltje. 
De lengte van de jurk is in maat L 104 cm (vanaf de schoudernaad gemeten).


Wie weet is hij wel gewoon te koop in een Tante Betsy verkooppunt bij je in de buurt of heb je wel een leuk shoppinguitje in de planning staan. 

Lots of love from Susan

10 opmerkingen:

  1. Ik heb vandaag de mijne vandaag binnengekregen van Lillefant. Ik wou hem zo graag en hij zit mooi! Ben er superblij mee! Bij een kleinere boezem is het dus wel een aanrader.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Oh helemaal super! Fijn dat je hem hebt kunnen vinden in je maat en er helemaal happy mee bent. Geniet er van! Knuff!

      Verwijderen
  2. De blauwe en zwarte jurken zijn prachtig!

    Fijn weekend Xoxo

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Deze staat ook op mijn lijstje om te passen, de kleuren vind ik mooi,en de zakjes en vogeltje vind ik leuk. Alleen vind ik hem ook wel wat hoog,dus ben wel benieuwd.
    Lfs Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja ik merk dat hij me idd te hoog gesloten is, ik vind een diepere hals mooier bij me staan. Daar had ik me op verkeken omdat het een gave jurk is hihi. Knuff!

      Verwijderen
  4. Ik hou zelf wel van een hogere hals. Ik was gisteren bij mijnlievelingskleding maar ze had niet veel TB. Ik zag wel een jurkje wat ik nog niet eerder had gezien, dat is dress hearts black en green. Niet heel bijzonder vond ik. Ik vond het jammer dat ze de lemonade butterfly niet had, die had ik graag gepast.
    Lieve groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja er komt natuurlijk nog een levering aan...en heb je kans dat ze daar dan meer jurkjes van besteld heeft. Zie daar inderdaad maar drie jurkjes online staan, maar wie weet wat er wel nog komt. Ik moet eens even gaan informeren wat ze bij Pantalone hebben, manlief wilt met me gaan kijken voor de Lemonade jurk in helder blauw.
      Grappig eigenlijk dat die jurk met brede strepen hearts heet hihi...die zal voor mij ook te hoog gesloten zijn. Maar ik kan me voorstellen dat jij van een hoger gesloten jurk houdt. Knuff!

      Verwijderen
    2. Oh wat heb je toch een lieve man!
      Ja vreemde naam he terwijl er helemaal geen hartjes in voorkomen. Ik begon al aan mezelf te twijfelen of ik het wel goed had gelezen😘

      Verwijderen
  5. Nou kom ik weer met tegenovergestelde, ik vind jou deze jurk juist mooi staan met je wat grotere boezem. Bij sommige lijkt het meer op een pyama. Vind de jurk ook erg leuk, maar ook de rok en het shirtje ervan.

    Liefs voor jou ❤️

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ze zijn zeker leuk, deze jurkjes doen me denken aan Pippi Langkous. Dat komt door de streepjes en zakjes. XX Esther

    BeantwoordenVerwijderen

Thanks Tante Betsy girls voor jullie reacties, ik lees ze altijd met plezier :D.
Lots of love from Susan

Weet je niet hoe je een reactie achterlaat? In het witte vak kun je je tekst plaatsen. Vervolgens geef je bij 'reageer als' of 'profiel' aan hoe je wilt reageren. Als je kiest voor naam/url kun je je naam opgeven, maar anoniem kan ook (bij een winactie wel gelieve je naam in het bericht achter te laten).

Ook een Tante Betsy girl worden? Stuur dan je Tante Betsy foto naar 365happytantebetsydresses@gmail.com
De andere Tante Betsy girls of wannabee's zullen je dankbaar zijn :).