woensdag 19 juli 2017

Soaking wet and another AW2017 preview


Hey girls wat leuk al die enthousiaste reacties op die gave winactie ism Tante Betsy verkooppunt Miss Vintage die gisteren van start ging. Wat gaaf hรจ vier jurken te verloten, vier Tante Betsy girls of wannabees die ik blij mag gaan maken. 
En denk nu niet oh er zijn al zoveel reacties, ik maak geen kans...wie niet waagt die niet wint hรจ. En geen paniek als het reageren op mijn winactie blogpost niet lukt, dan kun je nog op mijn Facebook bericht reageren. 


Ik ben net terug gekomen van mijn allereerste gesprek van de therapie die ik gestart ben ivm mijn overspannenheid, burnout klachten. Ik ben kletskliedernat geworden en ben maar meteen het bed in gedoken want ik heb vannacht bijna niets geslapen. Maar mijn brein dendert maar door dus dan maar even mijn blogpost typen zodat ik er straks niet meer naar hoef om te kijken.


Ik zag net op de messenger dat een lieverd waar ik zo af en toe wel eens even contact mee heb, in een berichtje aan me vroeg hoe het met me ging en dat ik toch wel erg stil was en dat ze wilde laten weten dat ze aan me dacht. 
Een lief berichtje waar de waterlanders meteen van los kwamen, maar ik ga er maar even algemeen op reageren want ik heb gewoonweg de energie niet om er privรฉ op te reageren. 


Ik ben inderdaad even bewust niet actief op de Tante Betsy Facebook groepen omdat ik mijn energie en tijd hard nodig heb. 
Alhoewel ik vanmorgen wel heb zitten te smullen van foto's van de nieuwe collectie. Ik heb weer een enorme wishlist, wat komt er weer veel leuks aan.

Het wordt echt tijd om wat jurkjes op Marktplaats te gaan zetten om wat budget te creeรซren, maar zo na die outlet is het best een slechte tijd want iedereen gaat er maar vanuit dat opeens jurkjes alleen nog maar tegen outlet prijzen te koop zijn. Daarnaast heb ik daar nu ook geen energie en tijd voor, maar wie weet binnenkort of over een paar weken. 


Zo girls ik laat het hierbij, maar naast mijn kliedernatte Tante Betsy outfit (even een smilie over mijn hoofd geplakt want menn ik zie er niet uit) zal ik wat Tante Betsy Autumn Winter 2017 collectie foto's delen. Dikke knuffels aan alle lieverds!


Lots of love from Susan

Ps zo kun je van drie prints de verschillende modellen zien ;). 

27 opmerkingen:

  1. Wat leuk om nog wat meer foto's te zien van de nieuwe collectie te zien.

    Goed voor jezelf zorgen. ๐Ÿ˜˜ Zo'n traject is behoorlijk heftig! Dikke knuffel.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Susan, pas goed op jezelf!! Trouwens wat een top collectie weer van Tante!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Goed dat je de tijd neemt om rust te nemen. Leuk om foto's te zien van de nieuwe collectie. Die groene polkadot lijkt me zoooo leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Het is 30 graden maar toch zin in de winterjurkjes :-)
    Lfs Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Jij was echt doorweekt! ๐Ÿ˜Š ๐Ÿ˜˜

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dank je wel Susan. Wees lief voor jezelf
    Groetjes
    Hennie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Joyce Nieuwenhuijse19 juli 2017 om 19:51

    ❤�� Zorg goed voor jezelf ⚘���� Ik hoop dat de foto's van de nieuwe collectie mooie dromen opleveren ����

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoe kan dat nou...die zwarte met grijze stippen heb ik al.... of was deze stip kleiner....genoeg ander moois ๐Ÿ˜œ... Lekker slapen Suus ๐Ÿ€

    BeantwoordenVerwijderen
  9. De stap om therapeute in armen te nemen. Is de beste keuze wat ik heb genomen. Je leert zoveel over jezelf. Eerst jezelf Susan! Mooi mens! Ik ben benieuwd naar de rest van de jurkjes 2017. Jammer dat รฉรฉn tb stof pas 2018 uitkomt. Sterkte met je traject! Liefs Marieke

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Zoals mijn dochter zei toen ze klein was. Mam het is soms disco in mijn hoofd en het wil maar niet uit gaan. Pas goed op jezelf๐Ÿ˜˜

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Gun jezelf de tijd en dan helpt de therapie ook goed๐Ÿ˜Š
    Af en toe even goed op de rem en zorgen voor jezelf xx

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ik vind de collectie zรณ gaaf!! Nu de eurootjes nog, hihi. Xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Och helemaal verzopen! Hier (in het noorden) is nog geen drup gevallen.. lekker je bed in kruipen en tot rust komen ;) en natuurlijk dromen over de fantastische nieuwe collectie!
    Groetjes,
    Nienke

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ondanks dat jij niet lekker in je vel zit al een tijdje, denk je toch weer iedere dag aan ons.Mooi mens ben je,hoop dat je dat zelf ook kan zien. Dikke tieten knuffel zoals jij dat altijd mooi kan zeggen. x

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat zie ik een geweldige jurk in de nieuwe collectie <3
    Denk goed aan jezelf en neem alle rust en tijd om er bovenop te komen.
    Xx

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Fijn dat je therapie krijgt. Zal best wel zwaar zijn af en toe maar je bent op goede weg๐Ÿ˜˜
    Inderdaad heel irritant dat ze belachelijke biedingen doen op TB jurkjes.
    Nu lekker relaxen he!
    Lieve groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Pas goed op jezelf en neem de tijd voor jezelf die je nodig hebt! Het heeft even nodig, maar stapje voor stapje zal het beter gaan! Knuffels ๐Ÿ˜š

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Ik dacht wel dat dat de reden was van jouw toch wel opvallend mindere aanwezigheid. Maar neem je tijd. Dat is belangrijk! Je rust pakken en zorgen dat al die dwarrelende sneeuw in je hoofd neerdaalt. En daarna zie je weer verder, gewoon in jouw tempo. Liefs! ๐Ÿ˜˜

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Jeetje wat vervelend dat zo kletsnat was door de regen.
    Doe het rustig aan en neem alle tijd voor alles....

    Liefs Xoxo

    BeantwoordenVerwijderen
  20. 1st thing 1st... dus jij! Hoop dat je toch nog even heerlijk hebt kunnen ontspannen vandaag & wens je heel veel succes met de therapie etc Rustig aan ��
    Fijn dat je toch heerlijk bezig bent om jou wishlist samen te stellen van de geweldige collectie die eraan gaat komen.
    Fijne avond & Zonnige Groets uit Delft

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Dikke knuffel voor jou, moedige mooie vrouw. ๐Ÿ˜˜

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Sterkte met je klachten meid, herkenbaar. Ruim vooral tijd voor jezelf in en kies de dingen die goed voor jou zijn. X

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Ik hoop dat je je snel weer wat fijner voelt. Bekend traject... dikke knuffel voor jou!

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Wat goed dat je een traject bent ingegaan! Misschien pittig, maar ongetwijfeld de moeite waard!!
    Sterkte, dikke knuffel!

    BeantwoordenVerwijderen

Thanks Tante Betsy girls voor jullie reacties, ik lees ze altijd met plezier :D.
Lots of love from Susan

Weet je niet hoe je een reactie achterlaat? In het witte vak kun je je tekst plaatsen. Vervolgens geef je bij 'reageer als' of 'profiel' aan hoe je wilt reageren. Als je kiest voor naam/url kun je je naam opgeven, maar anoniem kan ook (bij een winactie wel gelieve je naam in het bericht achter te laten).

Ook een Tante Betsy girl worden? Stuur dan je Tante Betsy foto naar 365happytantebetsydresses@gmail.com
De andere Tante Betsy girls of wannabee's zullen je dankbaar zijn :).