woensdag 8 maart 2017

Who are the lucky Tante Betsy girls


Hey girls vandaag is het dan zover en mag ik weer twee Tante Betsy girls (of wellicht wel Tante Betsy wannabees) blij maken met een cadeaubon twv. €50 van Tante Betsy verkooppunt Love, Peace & Joy
Het is geen stenen winkel, maar een online boetiek oftewel een webshop. 


Maar je krijgt persoonlijk advies hoor als je er om vraagt. 
Ze hebben namelijk zelfs een live chat waar je terecht kunt. 
Wat ook mooi is dat bij ieder item, jurkje of rokje de maatvoering vermeld staat. Dat vind ik een heel belangrijk pluspunt. 
Voor mij is de taille wijdte belangrijk en de oksel tot okselwijdte. Dit kun je dan vergelijken met een goed passende jurk of rok. 


Als je bij de zippie Sporty Roses kijkt zie je als allereerste in een oogopslag op de Tante Betsy pagina, in het overzicht, dat hij er alleen nog is in maat S en M (ook heel fijn om te weten). 


Bij de maatvoering van de XL (die ik nu dus ook heb) zie ik bij de taillewijdte staan 42 cm en dat betekent voor mij dat hij een maat kleiner valt als normaal. 
Normaal is een Large bij Tante Betsy (42-44 cm) en een XL (46-48). Deze zippie jurk wijdt wel uit als je hem draagt. 


Maar maatvoering is ook iets wat gevoelsmatig is hè girls, ik voel me heel happy in strakke jurken dus draag ik eigenlijk altijd maat L bij Tante Betsy (behalve deze zippie die draag ik in XL). 
Ik schreef er onlangs een hele blogpost over (lees hier), dat veel van je figuur afhankelijk is, waar jij je prettig in voelt.
En het kan zijn dat iemand die slanker als ik is, zich prettiger voelt in een grotere maat. 


Wat ook leuk is dat ze onder iedere jurk/item in de webshop, leuke suggesties doen. Bij Dress Sporty Roses zijn dat de dots oorbellen, ketting en Peony armband van Urban Hippies. 


Ook Dress Penny Poppy in blauw staat eronder en als je weer op die jurk klikt, kun je lezen dat die iets ruimer valt. Mmm ik mis daar de taillemaat bij ;). 
Ik heb hem zondag tijdens het Tante Betsy event gepast in maat Large en hij past perfect.


De rode zippie 'Summer Zippie Red' valt zo te lezen net zoals de Sporty Roses, wat kleiner. Vooral bij de grotere maten zal dat het geval zijn, ik hoorde van veel smallere dames dat hij goed op maat valt. 
En hier worden weer andere leuke items van Urban Hippies voorgesteld. 
Als je op hun Tante Betsy pagina kijkt zie je ook dat ze Tante Betsy rokjes te koop hebben en enkele jurken in de sale. 


En oh wat leuk dat er nog meer reacties staan onder het interview 'Op bezoek bij Tante Betsy fan Susan' in het Inspiratie Magazine
Ik voel me nog steeds enorm vereerd :). 


Maar girls nu willen jullie natuurlijk weten wie van jullie gewonnen heeft...toch?!
Er deden aan deze winactie op mijn Tante Betsy blog Facebook pagina 142 Tante Betsy girls mee en in een enkel geval een familielid ;). 
Ik schreef zoals altijd alle namen op een blaadje, knipte ze allemaal en deed ze in het appeldoosje. 
Ik zag een vraag waarom ik het niet online deed, ik geloof niet in die random number/name generators. Ik doe het liever met de hand en met hulp van de engelen. 


Ik trok toevallig twee briefjes in een keer eruit en dus hupsakee ik ga nu de twee winnaressen bekend maken van de Love, Peace & Joy Tante Betsy blog Facebook giveaway
Zandra Storm en Marijke van Kleinwee jullie zijn de winnaressen! Van harte gefeliciteerd! Marijke deed natuurlijk maar één keer mee hè ;). 


Sturen jullie me een berichtje op mijn Facebook pagina met je emailadres, zodat Ellen van Love, Peace & Joy je een virtuele cadeaubon kan sturen. 
Ik ben zo brutaal geweest om even een foto van Zandra in haar Dress Sporty Roses te gebruiken, ze was pas nog in een blogpost te zien samen met Wendy, dus ik weet dat ze het vast okay vind (normaal doe ik dit niet ongevraagd). 


De tweede lichting van de zomercollectie zal binnenkort ook gaan binnenstromen bij de diverse Tante Betsy verkooppunten, dus ook bij Love, Peace & Joy. Dus wie weet welk leuks ze hebben ingekocht. 


En mijn twee Sporty Roses jurken zijn inmiddels ook gearriveerd, yihaaa. En wow wat is die aqua kleur mooii! De groene had ik al live gezien ;). 

Lots of love from Susan