donderdag 30 maart 2017

Dress Betsy Poppy and running like crazy


Hey girls alweer een dag dat ik mijn blogplannen wijzig, ik ben net boodschappen gaan doen en stuurde manlief een berichtje of hij een idee had wat vanavond te eten. Hij kwam met een voorstel om uit eten te gaan in Duitsland, dat betekent dat ik enorm in tijdnood kom met een blogpost maken. 


Dus wordt het vandaag een outfit post, vandaag draag ik Dress Betsy Poppy Green. En gelukkig heb ik van een aantal dames het okay dat ik ook hun outfit posts mag delen en deel ik ook hun foto's in een Betsy Poppy jurk. 


Heidi heeft hier Dress Betsy Poppy Blue aan en als ik het goed heb kocht ze deze met de hier gewonnen Tante Betsy kadobon :). 


Moniek heeft zo te zien de zwarte versie aan, Dress Betsy Poppy Black...mmm volgens mij is het toch de navy versie.



En Hilde van Hillybilly beauty deelde van de week outfitpost Dress Betsy Poppy Navy.


Maar girls terwijl ik aan deze blogpost bezig was en even op de site van Tante Betsy keek zag ik opeens nieuwe jurkjes staan van de tweede lichting. 
Ohhh als een idioot gekeken welke jurkjes er allemaal online waren, de jurkjes die ik graag nog wilde hebben als een gek in mijn winkelmandje gesmeten en naar de kassa gerend om af te rekenen...nou ja eerst nog wel met een helder moment de kadobon code ingevoerd van manlief zijn kerstkado...scheelde toch weer 90 euries ;).


Hebben jullie ook zo idioot hard door de winkel van Tante gerend en alles in het winkelmandje gesmeten?

Lots of love from Susan

18 opmerkingen:

  1. Ha ha Susan! Ik heb precies hetzelfde gedaan, alleen was het zo druk op de site dat de betaling niet slaagde en toen ik het opnieuw probeerde was de code van mijn gewonnen cadeaubon niet meer geldig. Dus eerst maar een mailtje gestuurd, dat komt vast wel in orde. 😄

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nou eerlijk gezegd wel ja.. Ik dacht ik ga even kijken of er al tante betsy jurkjes online staat want het was de bedoeling dat het morgen online zou komen... Er stonden om een uur of 1 vanmiddag al wat jurken online behalve de zippie sunny's na een paar uurtjes wat anders doen nogmaals gekeken en yesss ze stonden erbij.. Ik blij, maaaaaarrrrrrrr de zippies waren al uitverkocht in xxl. Ik heb een andere keus gemaakt en we gaan zien of dat een goede was. Ik lig voor de brievenbus... :-) hihihihihihi..
    En wat heb jij besteld Susan?

    Lieve groetjes, dinah

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik heb om half 5 nog een zippie gekocht in xxl.

      Verwijderen
  3. Haha nee maar 1 de roze birds na jouw tip. De rest heeft even nog niet de wauw factor. Kan nog komen. Kusz

    BeantwoordenVerwijderen
  4. De Vlaminck Elke30 maart 2017 om 18:53

    OOK hetzelfde gedaan en ook bon van mijn lieve man gebruikt van nieuwjaar!
    Ik heb er drie besteld! Een blauwe met vogeltjes, de zwarte met mooie roze bloemen en een mouwloze lichtblauwe met klavers! Groeten van Elke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Haha ja ook hier gedaan! Eerst gauw aardappels opgezet (een paar in een klein laagje water), en toen gaan bestellen. vervolgens te lang bezig geweest, en de aardappels drooggekookt en aangebrand in de pan hahaha. Heb er een paar besteld om uit te kiezen, ben benieuwd! En ik had ook nog mijn kadobon, da's altijd fijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hahahaha gekkie, rondrennen met je boodschappenmandje. Ik heb niets bestelden en dat ga ik nu ook niet doen. Vorige week 2 jurken en een blousje gekocht. En de vorige lichting idem. Ik vond de 2 roze jurken mooi. Erg mooi. Maar die gele bloemen vind ik minder mooi. Dus eigenlijk heb ik geluk. Want ik ben vaak niet te houden met al dat moois. Ik denk dat ik wat ik tot nu toe gekocht heb het mooiste vind van de collectie. De 2 zippy's, de sporty en de sunny. De betsy poppy en de Lola lovebirds. Lekker van het weekend al dat moois weer aan ❤❤❤

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heey leuk!! En je zag het goed hoor! Ik heb ze trouwens allebei, mijn absolute favorieten van dit seizoen...tot nu toe ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Petra van Vliet30 maart 2017 om 20:13

    Jaaaaaaaaaaaaaaa ik heb er 2 besteld!
    En de mooiste mag blijven :)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik heb er ook twee besteld, de Big Flower Red en Blue. Ik had ook al de website in de gaten gehouden vandaag. Ik ben benieuwd of ze passen. De Zippy Sporty Roses Blue was nog wijd in XS voor mij, dus ik ben benieuwd hoe dit model valt.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik was al goed geslaagd bij Binnie van deze lichting. Alleen de big flower Blue komt er nog bij. Alleen ben ik nu aan het twijfelen of ik toch voor de rode moet gaan.....🤔😁

    De poppy is geweldig! Ik heb hem ook in het groen en blauw, kon niet kiezen. 😊

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Oh wat een feest. Ik heb nog niets gekocht. Ik twijfel over de maat. Dus wil naar de winkel om te passen. Daarna misschien bestellen als ik het niet al in de winkel heb gekocht. Hihi

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Toch maar twee rokjes gekocht vanmiddag... Het mouwloze klavertjesjurkje zat niet goed helaas, maar de big flower black gelukkig wel! :). Dat is echt mijn model, dus ik ben nu toch nog op zoek naar een betsy poppy in navy of zwart...

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een gave foto van jou, rennend met je winkelmandje! En nu lekker aan het eten, klinkt als een fijne dag! Ik heb de Patsy stripe navy gisteren van Binnie binnen gekregen en ga daar heel erg van genieten. Als ik nog een meevaller heb, een jurkje win of zo :) dan ga ik voor de dress Fanny, dat lijkt me wel een model voor mij. Heel leuk om iedereen te zien in nieuwe jurkjes!Groetjes van Thea

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ik heb vandaag echt een paar keer gecheckt of er al wat online stond...En ja hoor, ineens was het zover. Ik heb me ingehouden en 1 jurkje besteld. De roze Carmen. 💗

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hahaha kom niet meer bij van die foto. Ik stel me zo voor dat je verschillende keren voor je camera langs rende en de zelfontspanner steeds te vroeg of te laat af ging 😂😂😂

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Jaaaa ik heb er 3 gekocht na wat gestoei met de Songbird pink. Hihi...maaar nu komt het lastige. Het hele weekend wachten!!! Komt vast goed. Wat een toffe foto van je!! Staat je goed de puppy!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Haha, zo hard rennen op de tot nu toe warmste dag van het jaar. Ben benieuwd wat je besteld hebt. Ik heb ook gerend gisteren maar helaas (nog) niet in de webshop van Tante.

    BeantwoordenVerwijderen

Thanks Tante Betsy girls voor jullie reacties, ik lees ze altijd met plezier :D.
Lots of love from Susan

Weet je niet hoe je een reactie achterlaat? In het witte vak kun je je tekst plaatsen. Vervolgens geef je bij 'reageer als' of 'profiel' aan hoe je wilt reageren. Als je kiest voor naam/url kun je je naam opgeven, maar anoniem kan ook (bij een winactie wel gelieve je naam in het bericht achter te laten).

Ook een Tante Betsy girl worden? Stuur dan je Tante Betsy foto naar 365happytantebetsydresses@gmail.com
De andere Tante Betsy girls of wannabee's zullen je dankbaar zijn :).