donderdag 21 juni 2018

Tante Betsy Autumn Winter 2018 sneak peek


Hey girls gisteren typte ik al even dat we vaak ook te veel uitkijken naar wat de toekomst gaat brengen. In plaats van te genieten van wat vandaag is 'enjoy the present' en te waarderen wat je allemaal hebt.
Ik heb al vaker een blogpost geschreven over dankbaar zijn, dankbaar zijn voor de liefdevolle mensen die je omringen, dankbaar zijn voor al die overvloed die je omringt. 



Vandaag ga ik jullie een sneak peek gunnen van de Tante Betsy AW2018 collectie, de aankomende wintercollectie. Toch iets om naar vooruit te kijken, omdat ik nu eenmaal weet dat jullie erg benieuwd zijn ;). 
Tegenwoordig zijn de collecties van Tante Betsy vroeg te koop, de wintercollectie als het nog volop zomer is en de zomercollectie als het nog volop winter is. 



Ik wil het liefst nog de hele zomer van al die leuke vrolijke zomerse jurkjes genieten aan mijn weelderige lijf en in diverse Tante Betsy verkooppunten is de summer sale al begonnen. Een mooi moment om heerlijk te gaan shoppen voor leuke jurkjes met korting. 
Maar als de sale start houdt het ook in dat er een nieuwe collectie in aantocht is, hiervan alvast een preview. 
Ik denk wel dat ik die nu zal mogen delen. Wanneer die te koop gaat zijn in de diverse Tante Betsy verkooppunten weet ik stiekem wel al, maar laten we eerst nog even volop genieten van al dat moois wat er nu is. 
En natuurlijk ook van al die jurkjes en outfits van oudere collecties, want die blijven ook leuk!



Ik vind het trouwens super dat Tante Betsy steeds meer kleurrijke wintercollecties ontwerpt. Ik draag graag kleur en draag graag printjes en komende wintercollectie is een feestje om te zien en zal vast ook een feestje zijn om te gaan dragen. 
In de webshop van Tante Betsy zelf zal de sale pas later starten tov de verkooppunten, alhoewel wel al zippies zijn afgeprijsd. Maandag blogde ik daar al over. 
Ook de wintercollectie zal pas op een later moment te koop zijn in dé webshop van Tante Betsy, Tante gunt de verkooppunten altijd de eerste verkoop! Zodra het tijd is om dat bekend te maken zal ik dat natuurlijk ook hier doen.



Als je mijn happy Tante Betsy al langer volgt, weet je mijn Tante Betsy shops lijst wel te vinden in de tabbladen bovenaan mijn pagina. 
De stenen winkels zijn onderverdeeld per provincie en er is ook nog een sectie Tante Betsy webshops, maar onder de stenen winkels zijn ook heel wat links naar webshops te vinden.
Ga vooral ook heerlijk shoppen in zo'n leuke jurkjeswinkel en gun deze (kleine) zelfstandige ondernemers een mooie verkoop. Ze hebben er vaak ook bijpassende tops, leggings, vestjes, panty's, tassen, schoenen en zelfs jassen. 


Dit is pas een plukje van de komende wintercollectie wat ik hier deel, deze keer zal er ook een plukje voor kleine meisjes te koop zijn. Zoals in de print met de kabouters, caravannetjes en ook zo'n zelfde zippie jurkje als ik bovenaan deel (hieronder op model Cato).
Er komen ook wat 'saaiere' prints voor dames die niet van zulke uitgesproken printjes houden, binnenkort laat ik meer zien ;). 


Lots of love from Susan