maandag 18 juni 2018

Lucky Tante Betsy girl or not?!



Hey lieverds nu ik ziek thuis zit (nou ja meestal lig dan heb ik minder pijn) en allerlei lieve kaartjes en berichtjes en zelfs kadootjes krijg (dankjewel lieverds!)...
Komt het woord ‘pechvogel’ wel eens voorbij, daar kan ik me als Miss Positive natuurlijk niet zo goed mee vereenzelvigen. Ik snap wel dat dit lief bedoeld is, maar een pechvogel is iemand die altijd pech heeft of waar regelmatig dingen mee mis gaan, nou dat alles is bij mij dus niet het geval. 



Tsja het is niet leuk dat zo’n ongeluk is gebeurd en het dus heel wat weekjes duurt voordat ik mijn arm weer op een normale manier zal kunnen gebruiken en ik weer pijnvrij door het leven kan. 
Ik verkies om de spreuk voor ogen te houden ‘een ongeluk zit in een klein hoekje, geluk zit in de rest’. 
Dat hoort meer bij mijn positieve manier van in het leven staan en te kijken naar mogelijkheden wat wel nog allemaal kan en welke waardevolle lessen ik hier uit te leren heb. 


Vandaag voor het allereerst eens uitgeslapen, wel regelmatig wakker geweest hoor want vannacht ook nog een pijnstiller genomen. Zonder om de 4 uur een paracetamol 1000mg te nemen kan ik niet, als de 4 uur bijna om zijn begin ik meer pijn te voelen en ook ‘s avonds als ik wat meer gezeten heb die dag of meer gedaan heb. Het is niet anders...gelukkig heb ik nog altijd mijn positieve blik en die zal ik ook nooit verliezen hoor. 


Positief in het leven staan is my way of life!
En vandaag kan ik iets leuks positiefs vertellen, naast het feit dat de effen Zippie jurkjes ‘ Dress Sporty Green/Black/Red/Blue/Purple’ in de sale zijn bij Tante Betsy in de webshop...





Heb ik vandaag zomaar een ander jurkje als een zippie kunnen aan doen. Ik kan vanwege mijn gebroken arm (die niet in het gips zit of in een brace zit) alleen maar in jurkjes stappen. En tot nu toe zijn dat alleen Tante Betsy jurkjes met een ritssluiting van voren, oftewel een zippie...zoals ik gisteren ook weer aan had. 


Vandaag heb ik een bed lig dag want ik heb vandaag ondanks mijn paracetamol veel pijn aan mijn arm (met daardoor veel duizelige momenten) en daarnaast ook nog eens aanhoudende hoofdpijn...
Ik bleek dus ook een hersenschudding te hebben waar je anderhalve week na je ongeluk achter komt...gevalletje nooit gehad...gevalletje voor het eerst iets gebroken...dus neee geen pechvogel :p. 


Maarreh ik had opeens zoiets van hey zou ik in een mouwloos jurkje kunnen stappen? En yesss! Summer Cross Daisy Black kan ik zowaar aan doen (sorry even geen doorklik link). 
Yihaaa kan ik toch genieten van een zomerjurkje van deze SS2018 collectie...blij mee!


Nou girls ik typte dit bericht in gedeeltes, maar hoop dat jullie toch kunnen meegenieten en zien dat ‘every cloud has a silver lining’ en ik jullie kan blijven aansteken met mijn positieve way of live. 
Nu lig ik dus prinsesheerlijk in bed (hoogslaper van dochterlief, het bedbank gedeelte gebruik ik inmiddels al enkele jaren als mijn slaapplek wel met twee matrastoppers om het ‘prinses op de erwt’ idee en aangenaam slapen principe) te genieten van Netflix in een vrolijke jurk. Ja het zijn de kleine dingen die het doen...
De foto's met de beterschapskaarten heb ik vanavond pas gemaakt, in de huiskamer ;).


'Soms heeft een geluksvogel een beetje pech' zegt de advertentie van FBTO hoor ik net...and so it is! 
Morgen heb ik weer een heel ander verhaal voor jullie...typ ik na het avondeten...
Wow girls wat ik vandaag nog allemaal mee gemaakt heb...morgen hebben jullie een sterk verhaal te vertellen over Susan van het happy Tante Betsy blog (tenminste als ik het morgen nog steeds durf te vertellen ;)). Het maakt een aantal dingen duidelijk van de afgelopen tijd...


Lots of love from Susan