maandag 11 juni 2018

Tante Betsy loves old timers


Hey girls gisteren gingen we even een paar uurtjes de deur uit. Ik had het echt even nodig om eruit te gaan na zoveel dagen thuis zijn en rustig aan te doen. 
Gisteren was Heëlesj Autosjtuute in de binnenstad van Heerlen en ik vroeg manlief deze foto te maken. Normaal maak ik zelf ook wel wat foto’s van die gave oldtimers, maar deze keer niet. Twee jaar geleden maakte ik wel meerdere foto’s (klik).


Ik voelde me niet altijd even zeker dus heb met manlief hand in hand gelopen. En ben op een gegeven moment ook ergens gaan zitten om uit te rusten (bij kennissen uit de oldtimer wereld). 
Uiteten hebben we ook maar niet gedaan, ik had het na anderhalf uur in de stad te zijn geweest wel weer gehad. Maar een pizza ging er wel in. Manlief was trouwens ook nog iets gaan kopen voor mij, een oud ziekenhuis kastje. Heel gaaf, maar voor mij echt niet handig. Hij had me er niets over verteld, was een verrassing, maar die plank is veel te hoog voor naast/over het bed. 
Máár het is en blijft een gaaf kastje en wie weet past hij mooi op een andere plek in huis (of in een toekomstig huis...ons huidige huis is overvol ;)).  
Ik hou wel van die oude industriële look. 


Gisteren dus Dress Vera Circles Blue aan, ik had me ‘s morgens ook zelf gedouched (met een handdoek in bad tegen het uitglijden als antislipmat ;)). Blij dat ik weer een stapje in de goede richting heb gemaakt. 

Lots of love from Susan