vrijdag 22 juni 2018

More from the Tante Betsy AW2018 collection


Hey girls wat een heerlijke enthousiaste reacties op de sneak peek van de autumn winter 2018 collectie van Tante Betsy.
Wat een vrolijke winter gaat het weer worden hè en natuurlijk kun je die jurkjes ook al dragen als het nog geen winter is, net zoals je zomerse Tante Betsy jurkjes/outfits heel goed kunt combineren met een vest of een longsleeve eronder als het frisjes/koud is. 
Wat mij vooral opviel toen ik de AW2018 collectie zag was dat vooral het eerste gedeelte van de collectie super vrolijk was, daar hou ik van. Van mij kan het niet gek genoeg zijn en ik word altijd enthousiast van knalkleuren in combinatie met leuke prints. 


Zoals jullie al hebben kunnen zien, kunnen we ons hart weer ophalen aan leuke bloemen prints. 
Die geweldig leuke print van de zippie jurken die er ook gaat zijn voor kleine meisjes, vind ik echt superrr. 
Maar die print gaat er ook zijn in een doorknoop jurk en een v-hals model met rouches. 
Alle foto's zijn gemaakt van samples, het kan zijn dat er toch een en ander is aangepast na het doen van de fotoshoot. Dat rouches bijvoorbeeld zijn vervangen door een piping of zo. 
We gaan het zien als het straks in de diverse Tante Betsy verkooppunten te koop is (Tante Betsy zal op een later moment volgen). 


Sorry voor de girls die niet zo van uitgesproken prints houden dat ik schreef dat er ook 'saaiere' prints komen. Carol schreef al dat zij het de sportieve stoere stijl noemt en ja die gaat er zeker ook zijn in de vorm van gave effen zippies. 


Maar ik bedoel meer dat er ook prints gaan zijn die niet zo uitgesproken zijn, zoals de kabouters met paddestoelen print en autootjes met caravannetjes erachter (2CV oftewel een eendje). 
Toen manlief die print zag had hij zoiets van 'hey met een classic mini op een jurk zou ook gaaf zijn!'.
Wie weet dat Tante die ook nog eens gaat ontwerpen...hint hint!


Er komen ook nog polkadot jurkjes, jurkjes met een grafische print (triangle), met vosjes, met een retro print, met een vogeltjes print (parkietjes), met streepjes en ook nog de pixelprint. 
Het wordt gewoon weer een enorm gave collectie, met voor ieder wat wils. 


Er zullen diverse zippie jurken zijn, het doorknoop model, het Lemonade model, jurken met een hoge halslijn, het Bibi model (ronde halslijn). 
Jurkjes met een ritsje zoals het Missy model en ook een lichte vhals zoals het Victoria model. Ik weet even niet of ze deze naam ook dragen. Het Lola model zit er ook bij en het Mia model en het Selma model heb ik ook zien voorbij komen. 


Een heleboel leuks dus in uitgesproken prints, maar zeker ook in klassieke prints, retro prints, bloemen prints en sportieve jurken. Allemaal in heerlijke comfortabele stoffen...love it!
En natuurlijk voor de dames die graag rokjes, tops en blouses dragen komt er ook allerlei moois. Alleen heb ik daar veelal geen foto van gemaakt, omdat Tante Betsy jurkjes nu eenmaal op mijn radar staan. 


Van de meeste prints zijn er twee modellen en soms zelfs drie verschillende modellen. 
Ik verheug me er al enorm op en hoop dat mijn arm tegen die tijd hersteld is en ik de AW2018 collectie weer in een live passessie kan laten zien, hoe alles valt en staat.
Ik heb in ieder geval al een enorme wishlist en wie weet jullie ook na deze tweede sneak peek. 


Lots of love from Susan