dinsdag 26 juni 2018

Tante Betsy happiness in a joyful dress


Hey girls wat een mooie reacties op mijn blogpost Tante Betsy keeps us young.
Er is niks mooiers als heerlijk jezelf kunnen zijn en de wereld toe te stralen in je mooie outfit.
Daarom ben ik ook zo blij met Tante Betsy haar jurkjes, eindelijk jurkjes die gewoon passen bij wie ik ben en wat ik wil uitstralen. En nog mooier om omringd te worden door zoveel bijzondere vrouwen die dit gevoel delen en heerlijk zichzelf zijn.
Of die gaandeweg meer zichzelf durven te zijn in hun kledingkeuze en niet achter de grote meute aan lopen, maar gewoon leren staan voor wie ze zijn en wat ze willen uitstralen.
De foto hieronder is van de SoMuch Dresses Lovers Meeting.


Vandaag deed ik weer zo'n heerlijk vrolijke jurk aan van deze zomercollectie, de jurk waar ik gisteren al even een oudere foto van deelde. Dress Joyce du Deer Orange, een jurk die ik met mijn gebroken arm wel aan kan doen.
De jurk heeft die leuke Bloms bloemenprint en de combinatie oranje met roze, groen en wit is om heel vrolijk van te worden. 
En natuurlijk niet te vergeten dat leuke hertjesborduursel. 


Ik kan nu geen jurken over mijn hoofd aan doen en heb de afgelopen weken veelal zippies gedragen, waar ik zo in kan stappen. 
Maar een Summer Cross Dress kan ik ook dragen, wel zo fijn voor deze warme dagen (met de Daisy print en de Breton print én de Summer Cross Stripe jurkjes van vorige zomer).
En natuurlijk de Missy Checks jurken, heerlijk om diverse mouwloze jurkjes te hebben die ik kan dragen. 



Vandaag ben ik sinds mijn ongeluk 4 weken geleden, voor het allereerst helemaal alleen naar de therapeut gegaan. 
Er was niemand die me kon brengen, dus heb ik de trein genomen. En gelukkig ging alles goed. 
Op de heenweg heb ik twee keer tien minuten gelopen, naar het station en van het station. 
Ik vond het wel even een uitdaging, maar ik heb de tijd genomen en langzaam gelopen. 


Ik had bewust een paar sneakers (Asics Gel Lyte III) aangedaan vanwege de demping onder het lopen. Ik merk dat ik normaal toch wel pijn aan mijn arm heb onder het lopen. Ik had daarom ook mijn sling omgedaan die om mijn hals hangt zodat ik wellicht weiniger pijn zou hebben. 


Na mijn afspraak moest ik wel wat meer doorlopen om de trein te halen, maar ook dat is gelukt en aangekomen heb ik gewoon langzaam naar huis gelopen. En thuisgekomen ben ik op de bank geploft om uit te rusten. Nou girls ik laat het weer hierbij, ik heb wel weer genoeg gekwebbeld. 

Lots of love from Susan

PS. Dress Joyce du Deer draag ik in maat XL zoals ik gisteren al aan gaf, de Summer Cross jurkjes in mijn eigen maat L en de Missy jurkjes in maat M (die vallen ruim). 
Als je meer wilt weten over hoe de diverse Tante Betsy jurkjes vallen, kun je altijd googlen op 'happy tante betsy met de naam van de jurk'.