zaterdag 2 juli 2016

Tante Betsy Saturday Give Away

Hey girls ja hoor jullie voelden hem natuurlijk al aankomen, het is weer give away time. 
Het is vandaag Tante Betsy Saturday Give Away, dé kadobon winactie ter waarde van €60 (te besteden bij Tante Betsy in de webshop) waar je weer een kansje op kunt wagen óf misschien wel meerdere...lees hieronder de voorwaarden en hoe je extra kansen krijgt. 


Hoe doe je mee?
1. Laat hieronder meteen een reactie achter dat je mee doet (Tante Betsy girls die hier al eens een Tante Betsy kadobon hebben gewonnen sluit ik uit voor deelname, wel zo eerlijk naar de anderen). 
2. Vervolgens ga je aan de slag met een Tante Betsy foto, leuk om jezelf te showen in een Tante Betsy jurk/outfit (dat hoeft niet herkenbaar als je dat niet wilt, zie mijn blogpost over foto tips), vertel er iets over in je mailtje dat je stuurt naar 365happytantebetsydresses(apestaartje)gmail.com Stuur in vóór 13 juli 2016!! 
3. Ik zou het leuk vinden als je de actie deelt op Facebook (openbaar anders zie ik het niet!) vanuit mijn Facebook pagina. Dit levert een extra kans op!
4. De foto van de winactie mag je ook delen op Instagram, tag me dan @365happytantebetsydresses en zet er de tags bij #tantebetsyblog #tantebetsysaturdaygiveaway Ook dit levert een extra winkans op. Heb je geen instagram of Facebook, maar wel een blog dan telt aldaar delen ook, vermeld hieronder even als je gedeeld hebt!
5. Actieve volgsters, die regelmatig een berichtje onder mijn blogposten op blogspot achterlaten krijgen altijd een extra kans. 
6. Het is vanzelfsprekend dat je mijn blog volgt via Blogger, Bloglovin, mijn Facebook pagina of Instagram account. 


Zo girls deze actie is wel heel snel achter de andere winactie aan. Ik ben benieuwd wie allemaal weer meedoet. Ik verheug me op jullie inzendingen!
Volg je me nog niet zo lang doe gerust mee. 
Ben je Tante Betsy wannabee dan mag je ook mee doen, het vraagt alleen wat extra creativiteit van je.
Wie niet waagt die niet wint!


Vandaag heb ik by the way weer een van mijn favoriete jurken aan van deze collectie. De Tante Betsy topper las ik bij dé Tante Betsy winactie op Facebook. Mijn Shirt Dress Red met mijn nieuwe rode Art clogs én ik heb weer blote benen dus ook mijn rode kanten Bandelettes aan (zodat ik geen last heb van schurende bovenbenen). 


Lots of love from Susan