vrijdag 1 juli 2016

Happy Tante Betsy girls Friday


Hey girls vandaag hadden manlief en ik een relaxdagje en gingen we naar Tilburg. 
We zijn ooit eens door Tilburg gereden en hadden destijds een mooi kerkhof gespot en besloten dat vandaag te bezoeken. 
Nu vonden we allebei het kerkhof van binnen wat tegenvallen, buiten staan engelen en heiligbeelden rondom wat er erg mooi uit ziet, maar binnen waren er maar weinig oude graven. Ik ben gek op kerkhoven bezoeken en voel me vooral thuis op zo'n hele oude kerkhoven, ik heb dus helemaal niks met moderne graven. 
We liepen daarna ook nog even door de binnenstad en genoot ik van oude panden her en der. 


Gisterenavond heb ik de Tante Betsy jurk, Dress Sophie Dark Blue, verkocht aan een enthousiaste Sandra die hier actief volgster is. En vanmorgen terwijl ik me klaar aan het maken was voor ons dagje weg realiseerde ik me dat ik de jurk wellicht even persoonlijk kon afgeven, in de brievenbus doen...omdat we praktisch 'langs' Sandra zouden komen rijden. 


Ik ken Sandra al een aantal jaar, ze blogt zelf ook en ze is ook al langer volgster van mijn creatief blog. Maar we hebben elkaar nog nooit ontmoet, nou vandaag dus wel ;). 
Het was maar een korte, maar wel krachtige ontmoeting. Leuk! 


En natuurlijk gingen we even samen op de foto en trok Sandra speciaal de jurk aan. Sandra draagt net als ik maat L van de Tante Betsy jurkjes, alleen zit er bij wat meer lijf in...bij Sandra weer een langer lijf ;). 
En voor de foto deed ze speciaal ook haar Art schoenen aan, okay ik heb die van mij niet aan (anders was ik natuurlijk wel wat groter geweest whahaha). 


De winactie gaat er nu heel snel aankomen, ik kreeg zelfs al foto's maar dames nog even geduld! Ik verkocht de jurk voor €55 maar ik bespaarde deze keer op verzendkosten dus maak ik er een rond bedrag van en zal de te winnen Tante Betsy waardebon €60 bedragen. 

Lots of love from Susan

23 opmerkingen:

  1. Sorry girls deze keer een beetje een onsamenhangende blogpost. We zijn bijna in Duitsland dus een race tegen de klok om de blogpost online te krijgen en te delen op mijn Facebook pagina en Instagram account.
    Sandra haar blog 'Beautiful Boardwalk' kun je vinden aan de rechterkant van mijn blog in de webversie/internetversie waar ik blogs deel van diverse Tante Betsy girls die ik volg.
    Dikke knuffels van Susan

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk om de jurk van dezelfde maat zo te zien. Erg mooie jurk trouwens en ik ben weg van die schoenen! Dit is zo niet goed voor mij hahaha.
    Mooie foto's van het kerkhof. Mijn schoonvader ligt op een prachtig kerkhof in Rotterdam, daar loop ik ook zo graag. Prachtig oude graven en een mooi kerkje op de begraafplaats.
    Veel plezier in Duitsland!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja mooi is dat hè zo'n oud kerkhof, ik hou van de sfeer die daar heerst :). Ja ik dacht wel zo leuk om eens verschillende L's te laten zien. Knuff!

      Verwijderen
  3. Leuk om de jurk van dezelfde maat zo te zien. Erg mooie jurk trouwens en ik ben weg van die schoenen! Dit is zo niet goed voor mij hahaha.
    Mooie foto's van het kerkhof. Mijn schoonvader ligt op een prachtig kerkhof in Rotterdam, daar loop ik ook zo graag. Prachtig oude graven en een mooi kerkje op de begraafplaats.
    Veel plezier in Duitsland!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat goed om het verschil bij maat L te zien. Ze staan jullie allebei even mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja grappig hè. Eens kijken of ik dat vaker kan doen. Knuff!

      Verwijderen
  5. Wat goed om het verschil bij maat L te zien. Ze staan jullie allebei even mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hey Susan! Nogmaals bedankt voor deze gezellige 'Tante Betsy koerier-actie'! Super leuk om je 'in het echt' te ontmoeten.
    Inderdaad kort maar heel krachtig!
    Wat een geweldig idee om ons in de L's naast elkaar te zetten! Ik ben 1.78 + wat cm. van het hakje, om de dames een idee te geven. En zelfs bijna dezelfde pose :-)))) Veel plezier in Duitsland xxx
    Liefs,
    Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hihi graag gedaan lieverd. Ik vond het ook leuk om je even ontmoet te hebben. Voor de dames ik ben 1.57 cm (ik ben 1 cm gegroeid whahaha en ik denk omdat ik meer vulling in de jurk heb dat de jurk daarom hoger uitvalt ;)). Dikke knuffels en het was weer heerlijk in Duitsland.

      Verwijderen
  7. Inderdaad leuk om de jurk bij jullie beide aan te zien. Ondanks dat Sandra een stuk langer is komt de jurk bij jullie beide op dezelfde lengte. (Mmm, niet een hele duidelijke zin geloof ik) 😜 Haar schoentjes zijn idd super!
    Lief dat je het bedrag afrond naar 60 euro. Een mooi bedrag!
    Lieve groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hihi snap precies wat je bedoeld dus helemaal goed hoor. Hij valt bij mij iets over de knie met mijn 1.57m en een gevulder lijf. Bij Sandra op de knie zo te zien. Ja leuke schoentjes ook van Sandra :). Dikke knuffels!

      Verwijderen
  8. Leuk idee om beide L's naast elkaar te plaatsen. Zo verschillend en toch beiden prachtig!
    Prachtig jurkje , passend bij twee stralende dames!
    Elke

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel en het is zelfs precies dezelfde jurk whahaha. Knuff!

      Verwijderen
  9. Wat leuk om te zien hoe de jurk jullie allebei super mooi maar totaal anders staat.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Leuk hoor! Hihi ik wil ook nog een keer naar je toe! En Sandra hij staat je super! En wederom een mooi bedrag!

    XxxxX

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hihi wat lief, nu is het echt een enorme puinhoop bij ons thuis met veel extra spullen van de buuf die verhuisd is. Jij wilt stiekem gewoon komen spieken in mijn Tante Betsy collectie kast ;). Knuff!

      Verwijderen
  11. Leuk hoor! Hihi ik wil ook nog een keer naar je toe! En Sandra hij staat je super! En wederom een mooi bedrag!

    XxxxX

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat toch ontzettend leuk dat jullie elkaar ontmoet hebben! XX Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat gezellig! En grappig om te zien hoe verschillend een zelfde maat kan staan!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Superleuke blogpost weer...ik blijf je volgen hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Leuk en gezellig dat je de jurk persoonlijk bij Sandra kon afgeven en dat jullie elkaar meteen eindelijk konden ontmoeten. De jurk staat jullie allebei erg leuk! 😉

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Leuk en gezellig dat je de jurk persoonlijk bij Sandra kon afgeven en dat jullie elkaar meteen eindelijk konden ontmoeten. De jurk staat jullie allebei erg leuk! 😉

    BeantwoordenVerwijderen

Thanks Tante Betsy girls voor jullie reacties, ik lees ze altijd met plezier :D.
Lots of love from Susan

Weet je niet hoe je een reactie achterlaat? In het witte vak kun je je tekst plaatsen. Vervolgens geef je bij 'reageer als' of 'profiel' aan hoe je wilt reageren. Als je kiest voor Naam/URL kun je je naam opgeven (de URL open laten), maar anoniem kan ook (bij een winactie wel gelieve je naam in het bericht achter te laten).

Op de pagina Giveaway How to? staat het ook nog eens uitgelegd, vooral als je doorklikt vanuit Facebook.