vrijdag 29 juli 2016

Happy with you Tante Betsy girls Friday


Hey girls ik las net het mailtje van Alexandra, ze stuurde haar foto inzending in voor de Tante Betsy Give Away Wednesday, een leuke collage van haar Tante Betsy jurkjes, maar ook een gezellige mail erbij. 
Zo leuk om zo'n gezellige mail te lezen, heel fijn om te horen dat ik mensen blij maak met mijn blog. 


Ja Alexandra ik ben ook nog eens precies zo zoals ik schrijf.
Ik kreeg dat al eens eerder te horen van een blogster, die ik vorig jaar op het Kitsch in de Keet event ontmoette, die me al jaren kende van elkaars blog te volgen. 


Mijn hele reden van dit Tante Betsy blog was/ís om te laten zien aan andere Tante Betsy girls én wannabees hoe een Tante Betsy jurk uitziet op een 'echt' model. 
Nu ben jij niet zo rondborstig als ik ben, maar gelukkig kan ik ook regelmatig foto's van allerlei verschillende Tante Betsy girls delen. 
Ik schreef gisteren nog naar een van de Tante Betsy girls dat we samen andere girls over de drempel heen helpen door onze foto's te delen.


Ik ben dan ook heel dankbaar met jullie girls, zo fijn dat jullie mee helpen er zo'n gezellig blog van te maken. 
Daardoor is voor mij de drempel ook minder hoog om zo'n Youtube filmpje te maken als van de week :D. Want ook dat is natuurlijk een hele stap die ik nu heb gezet...ik ben zelf ook benieuwd hoe mijn volgende filmpje gaat worden hihihi. 
Ik zal mijn best doen om gewoon lekker mezelf te zijn en natuurlijk een Tante Betsy jurk in levende lijve te showen. 


Vandaag koos ik voor Shirt Dress Red, een van mijn favorieten van dit seizoen. Een heerlijke getailleerde doorknoopjurk.
Vorige zomer was er ook een te gekke rode doorknoopjurk, Betsy Red, die had ik gisteren aan :). Een kleine zijnotitie, ik had vorig jaar nog XL in mijn Tante Betsy jurken, dus die zit net wat minder strak aan mijn lijf ;). 
Het enige nadeel was vorig jaar dat hij niet dichtgenaaid was, gelukkig zijn ze nu wel dichtgenaaid want of je nu rondborstig bent of niet, het gaat gapen, en dat is niet fijn. 


Mirjam die deze jurk ook heeft kon nog net deze foto maken voordat ze de Betsy Red naar een kledingatelier bracht om hem te laten dichtnaaien. Mooie foto inzending, deze close up!

Lots of love from Susan


Ps. Ik zet nu net de link onder 'Kitsch in de Keet' en ik had vorig jaar Betsy red aan maar toen nog met een oranje capri legging, terwijl het bloedheet was, nu kan ik lekker met bloten benen en Bandelettes (behalve afgelopen dagen vond ik het maar frisjes). Deze Kitsch in de Keet editie was ik er ook met mijn Bandelettes :D.