zaterdag 9 juli 2016

Little blogster meeting Saturday


Hey girls vandaag op deze heerlijke zonnige dag naar Kitsch in de Keet geweest bij blogster CaroLien van Keetje van Lien. 
Het was weer heerlijk om de dames weer allemaal te zien en ik heb lekker kunnen bijpraten met enkele andere blogsters en andere dames die er waren. 



Vandaag deed ik Shirt Dress Petrol aan van Tante Betsy (van wie anders whahaha). Ik had al tegen Merula gezegd die ik voor de eerste keer zou zien "ik zal een Tante Betsy jurkje aandoen dan herken je me tenminste" wink wink whahaha. 


Ik was blij dat ik besloten had om mijn roze sneakers aan te doen ipv mijn rode Art klompjes die ik eerst had willen aandoen, gewoon lekker voor comfort gegaan. 


Blogster MiM van Mim's tasjes, blogt MiM eigenlijk nog wel?...is mijn allereerste blogvriendin geweest, ze is vandaag jarig dus werd door ons extra in het zonnetje gezet. Bijzonder leuk om dat samen met haar te mogen vieren. 
Ik had nog creatief willen zijn, maar dat is me niet echt gelukt...nou ja ik zag opeens zo'n zelfgemaakt kanten kleedjes mandje staan en dat leek me een leuk kadootje. Een roze engeltje heb ik wel nog gepimpt, MiM is net zoals ik gek van roze ;). En een leuke kaart voor erbij!


Ik had ook nog spulletjes ingepakt voor de grabbelton, de opbrengst was voor een goed doel, net zoals al het lekkers en het drinken wat er was. 
Zelf grabbelde ik ook nog even en voelde me zelf ook nog een beetje jarig met het uitpakken van de zo leuk ingepakte kadootjes. 
Binnenkort zal ik wel nog een en ander delen op mijn 365 dagen creatief blog ;).  


Ik ben jammergenoeg vroegtijdig moeten weggaan, ik kreeg telefoon van mijn broer dat mijn vader niet goed was. Er zou een ambulance van de huisartsenpost komen...hij is niet mee genomen naar het ziekenhuis, kregen we te horen toen manlief en ik al onderweg waren naar Maastricht. Hebben hem nu ook maar gelaten, ga er niet teveel over uitwijden maar mijn vader is stronteigenwijs. Ik zal straks nog eens met hem bellen...en met mijn broer overleggen. Maar dat gaf voor mij wel een domper op deze leuke gezellige dag, volgend jaar ben ik er weer bij hoor Lien!
Dankjewel voor de dikke knuffels lieve blogsters en anderen :). 

Lots of love from Susan

14 opmerkingen:

  1. Dag Susan,

    wat naar dat je vader weer niet goed werd. Hoop dat hij er weer heelhuids bovenop komt!
    De blogvriendinnen dag ziet er wel vrolijk en gezellig uit! Wens je toe dat je daar nu nog wat van kan nagenieten!

    Dikke knuffel Claudia

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het ziet er inderdaad uit als een hele gezellige middag en heel veel sterkte met je vader.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Lieverd veel sterkte met je vader. Liefs Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. o het ziet er iedere keer zo leuk uit bij Lien, helaas is het voor mij echt te ver weg. Sterkte met je vader (ps. ik reageer nog maar weinig maar lees nog steeds mee hoor)
    groet, Christel

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Getsiederrie, wat een Domper inderdaad...
    Hoop dat het goed gaat met je eigenwijze papa.
    Dikke knuffel voor jou!
    Liefs,
    Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dat ziet er gezellig uit en jullie troffen het met het weer! Jammer van die domper. Ik hoop dat inmiddels alles weer goed gaat met je vader.
    Lieve groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoe ouder hoe eigenwijzer, geldt voor mijn vader wel in ieder geval. Maar je ouders hoe eigenwijs ook heb je toch het liefste gezond.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een heerlijke dag! Ik blijf het altijd zo jammer vinden dat ik zo ver bij jullie vandaan woon! :-((
    Ik hoop dat het allemaal goed komt met die eigenwijze vader van je. XX Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat naar van je vader. Dat geeft zorgen. Sterkte ermee. Ben blij dat ik vanuit België toch je blog kan volgen. Net of ik je ee beetje ken. En jij mij niet. Grappig hoor.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat naar van je vader. Dat geeft zorgen. Sterkte ermee. Ben blij dat ik vanuit België toch je blog kan volgen. Net of ik je ee beetje ken. En jij mij niet. Grappig hoor.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat ziet dat er allemaal gezellig en creatief uit! 😉 Wat lief en attent van jou dat je een kadootje had meegenomen voor de jarige blogster! Maar we zijn niet anders van jou gewend! 😊
    Jammer dat je vroegtijdig moest vertrekken vanwege vader. Hopelijk gaat het nu nog steeds wat beter met hem.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat ziet dat er allemaal gezellig en creatief uit! 😉 Wat lief en attent van jou dat je een kadootje had meegenomen voor de jarige blogster! Maar we zijn niet anders van jou gewend! 😊
    Jammer dat je vroegtijdig moest vertrekken vanwege vader. Hopelijk gaat het nu nog steeds wat beter met hem.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat ziet dat er gezellig uit zeg ! Echt heel erg leuk! Ik hoop dat het meevalt met jouw vader - blijft toch altijd een zorg

    BeantwoordenVerwijderen

Thanks Tante Betsy girls voor jullie reacties, ik lees ze altijd met plezier :D.
Lots of love from Susan

Weet je niet hoe je een reactie achterlaat? In het witte vak kun je je tekst plaatsen. Vervolgens geef je bij 'reageer als' of 'profiel' aan hoe je wilt reageren. Als je kiest voor Naam/URL kun je je naam opgeven (de URL open laten), maar anoniem kan ook (bij een winactie wel gelieve je naam in het bericht achter te laten).

Op de pagina Giveaway How to? staat het ook nog eens uitgelegd, vooral als je doorklikt vanuit Facebook.