zondag 17 juli 2016

Polkadot Sunday


Hey girls vandaag heeft mijn zondag niet in het teken van relaxen staan, maar samen met manlief enkele klusjes in huis gedaan. Nou ja manlief heeft de klusjes gedaan en ik heb orde gebracht in alle ideeën die ik overal heb liggen, zodat manlief zijn klusjes kon doen. 
Voordat we gingen klussen maakte manlief vanmorgen deze foto van mij met zo'n pokemon van Pokémon Go. Ja hij is van de spelletjes afdeling, ieder zo zijn eigen verslaving ;) whahaha. 


Ik besloot vandaag mijn blauwe polkadot jurk aan te doen, het is de allereerste keer dat ik hem aan heb (ik heb hem ooit gekocht op MP en hij is nooit aangekomen, maar gelukkig kon ik hem maanden erna nog een keer scoren :)). De oude polkadot jurkjes met borduursels van Tante blijven leuk. 
Ik combineerde de blauwe polkadot jurk met mijn roze top cq voormalige onderbroek :p en mijn blauwe Urban Hippies Hip Pocket. 


Gisteren vertelde ik al even dat jullie konden gaan lachen als jullie op de link klikten naar mijn 365 dagen creatief blog, dan kon je me in mijn onderbroek zien staan (de foto hierboven ben ik niet ;)). 
Om zo'n handige top te maken hoef je dus geen naaitalenten te hebben lieve Tante Betsy girls, alleen een scherpe schaar heb je nodig én een onderbroek ;). Klik maar eens op deze link met een DIY filmpje hoe je van een onderbroek een top cq 'sportbeha' maakt.  


Zo girls ik ga er weer vandoor, ik deel wel nog even twee Urban Hippies Hip Pocket foto's. 
Eentje van Wendy die helemaal los ging naar aanleiding van mijn leuke kortingsactie die ik heb samen met Urban Hippies met 20% korting op alle Hip Pockets...ga even naar de blogpost 'Urban Hippies Hip Pocket Polka Blossom Thursday'


En een foto collage van Lizette die het winnende ontwerp maakte voor de wedstrijd om je eigen hip pocket te ontwerpen. Alleen werd hij niet zoals ze hem ontworpen had (hij werd donkerder van kleur), maar blijkbaar toch een hele populaire hip pocket want hij is al uitverkocht ;). 
Haar borduursel ontwerp kwam ook op de hip pocket met polkadots. 
Vandaag deelde ze een foto met haar Birdie Blue jurk, met weer een andere hip pocket. 



Lots of love from Susan

11 opmerkingen:

  1. De *oude* jurkjes blijven ook leuk he, en volgens Tante komen de borduursels ook weer terug gelukkig.
    Lfs Patricia
    Ps die onderbroek staat je weer beeldig *proest*

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja die oudjes blijven leuk! Ik ben er nog steeds gek op <3. Nu ken jij Tante Betsy al veel langer als mij, ik ben een beetje losgegaan nadat ik Tante had leren kennen maar ze zijn mij stuk voor stuk dierbaar.
      Ja whahaha daar sta ik dan weer in mijn onderbroek oh nee onderbroeken whahaha. Dikke knuffels!

      Verwijderen
  2. Leuk die polkadots jurkjes. Op MP staan ze ook regelmatig te koop. Dat is wel balen dat je jurkje nooit is aangekomen! Voor 3,95€ kan je een jurkje versturen met track & trace code.
    Lieve groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja echt balen was dat toen. Ik wilde die blauwe zo graag, heb echt wekenlang gekeken of hij niet toch op MP verscheen te koop bij een buurtgenoot (verkeerd bezorgd ;)). Maar hij is nooit meer boven water gekomen...
      Tsja ik ben geen fan van brievenbuspakjes, heb eens een retour naar een webwinkel verstuurd twv €50 via de track en trace en ook die is nooit aangekomen. PostNL kan die zending helemaal niet zo goed nachecken, alleen dat tijdstip van verzending en 'tijdstip' van bezorging. Dus voor mij is dat valse veiligheid. Je moet je pakje zelf in de brievenbus deponeren, niemand die dat controleert...

      Ik verstuur mijn brievenbus post eigenlijk altijd met postzegels en maak een foto van de envelop voordat hij de brievenbus in gaat en dan heb ik meteen bewijs en van het moment van leging van de brievenbus.

      Maar verder is altijd alles goed gegaan hoor met al mijn aankopen en verkopen :). Dikke knuffels!

      Oh ja oudere collectie jurkjes (voor zomer 2015) zijn wel snel pillig en kunnen een stuk groter uitvallen als de huidige collectie. Vanaf zomer 2015 valt Tante Betsy op maat en heeft veel mooiere kwaliteit stof! Knuff!

      Verwijderen
  3. Ja het blijft inderdaad spannend met die post.
    Ik wil nog heel graag het jurkje Betsy black scoren. Is dat jurkje al van de betere kwaliteit? En valt die wel op maat?
    Lieve groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja hoor die is van de zomercollectie van 2015 die valt op maat en is van prachtige kwaliteit.
      Ik moet wel eerlijk bekennen dat ik toen nog XL in mijn jurken had, maar volgens mij zou een L me ook passen bij deze. Ik schommel nog een beetje en maak ze pas echt smaller als het me stoort ;). De theekopjes doorknoopjurk heb ik inmiddels wel smaller gemaakt :). Dus deze jurk kun je het beste in je eigen maat scoren. Knuff!

      Verwijderen
    2. Op Tante Betsy haar Pinterest pagina kun je ook een beetje checken welk jurkje uit welke collectie komt ;). Knuff!

      Verwijderen
    3. Dank je voor je reactie Susan. Ik hoop dat ik de jurk nog eens tegenkom op MP. Ik hou het in ieder geval dagelijks als een havik in de gaten 😜
      Lieve groetjes, Monique

      Verwijderen
  4. Ik heb ook aardig wat "oudere" jurkjes maar merk toch dat ik die minder draag uitgezonderd mijn gekleurde zippies!

    Met de post nog geen problemen gehad afgezien van de boetes , die we overigens niet betalen, en daar ben ik blij om. Doe altijd wel track en trace. Niet dat dat echt helpt maar vaak fijner voor mijn eigen gevoel.

    XxxxX

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja ik ook hoor Petra ik heb ze ook nog niet veel gedragen deze 'zomer'...natuurlijk op de eerste plaats omdat ik zoveel gave nieuwe jurken heb, maar ook omdat ik een tijdlang veel driekwart mouwen jurken heb gedragen...toen heb ik wel de 'oudere' collectie meer gedragen.
      Nu het meer zomers weer is zal ik die ook wel eens vaker uit de kast rukken...slaap nu ook in een oude polkadot jurk van tante hihi dus de hele dag Tante Betsy aan ;).

      Ja die boetes is weer een heel ander verhaal bij PostNL, heb er wel al lang gene meer gehad...dus wie weet is het probleem opgelost...mmm of zou het komen dat ik allang geen TB op MP heb aangeschaft? Hihi...meer kans voor jullie whahaha :).
      Dikke knuffels!

      Verwijderen
  5. Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.

    BeantwoordenVerwijderen

Thanks Tante Betsy girls voor jullie reacties, ik lees ze altijd met plezier :D.
Lots of love from Susan

Weet je niet hoe je een reactie achterlaat? In het witte vak kun je je tekst plaatsen. Vervolgens geef je bij 'reageer als' of 'profiel' aan hoe je wilt reageren. Als je kiest voor Naam/URL kun je je naam opgeven (de URL open laten), maar anoniem kan ook (bij een winactie wel gelieve je naam in het bericht achter te laten).

Op de pagina Giveaway How to? staat het ook nog eens uitgelegd, vooral als je doorklikt vanuit Facebook.