woensdag 27 juli 2016

Tante Betsy Give Away Wednesday

Hey girls vandaag is het weer Tante Betsy Give Away Wednesday, dé Tante Betsy kadobon winactie, deze keer ter waarde van €40 (te besteden bij Tante Betsy in de webshop) waar je weer een kansje op kunt wagen óf misschien wel meerdere...lees hieronder de voorwaarden en hoe je extra kansen krijgt. 


Deze winactie is deze keer mogelijk gemaakt dankzij een lieve bijdrage van Tante Betsy girl Heidi, die dress Mathilde Blue doneerde voor deze actie. 
Ik kocht de jurk zelf voor €40, nou ja ik kocht er meteen een Tante Betsy kadobon van die jullie kunnen winnen ;). 


Hoe doe je mee om een kans of meerdere kansen te maken?
1. Laat hieronder meteen een reactie achter dat je mee doet, stel dat nu niet uit girls (Tante Betsy girls die hier al eens een Tante Betsy kadobon hebben gewonnen sluit ik uit voor deelname, wel zo eerlijk naar de anderen). 
2. Vervolgens ga je aan de slag met een Tante Betsy foto, leuk om jezelf te showen in een Tante Betsy jurk/outfit (dat hoeft niet herkenbaar als je dat niet wilt, zie mijn blogpost over foto tips). Vertel er iets over in je mailtje dat je stuurt naar 365happytantebetsydresses(at)gmail.com Insturen kan t/m 7 augustus 2016!! 
3. Ik zou het leuk vinden als je de actie deelt op je Facebook profiel (openbaar anders zie ik het niet! En daar hoef je profiel niet openbaar voor te zijn zover ik weet) wel graag delen vanuit mijn Facebook pagina, klik hier. Dit levert een extra kans op! Vermeld het even hier als je het gedeeld hebt. 
4. De foto van de winactie mag je ook delen op Instagram, tag me dan @365happytantebetsydresses en zet er de tags bij #tantebetsyblog #tantebetsygiveawaywednesday  Ook dit levert een extra winkans op. Heb je geen instagram of Facebook, maar wel een blog dan telt aldaar delen ook, vermeld hieronder even als je gedeeld hebt en waar...
5. Actieve volgsters, die regelmatig een berichtje onder mijn blogposten op blogspot achterlaten krijgen altijd een extra kans!
6. Het is vanzelfsprekend dat je mijn blog volgt via Blogger, Bloglovin, mijn Facebook pagina en/of Instagram account


Ben je Tante Betsy wannabee dan mag je natuurlijk ook mee doen, het vraagt alleen wat extra creativiteit van je, als je nog geen Tante Betsy jurk/rok/outfit hebt...
Ga bijvoorbeeld naar een Tante Betsy verkooppunt en ga aldaar op de foto óf ga creatief aan de slag met Tante Betsy afbeeldingen. 
Buitenlandse Tante Betsy girls mogen natuurlijk ook mee doen. 
Wie niet waagt die niet wint! Dus kom op girls laat meteen een reactie hieronder achter en deel de actie meteen op Instagram, Facebook...



Lots of love from Susan

Ps Ik heb vandaag een referral link geplaatst onder diverse Bandelettes blogposten en daardoor is een enkele blogpost opeens omhoog geplaatst. Als je er nu op klikt en op de Amerikaanse Bandelettes site een setje koopt krijg ik er een bijdrage van. Dit is by the way de goedkoopste manier om een setje te kopen, €18 en dat is inclusief verzendkosten. Bestel wel maar één set Bandelettes per keer, anders wordt het een duur grapje ivm invoerrechten en btw als je boven €22 waarde komt. 

31 opmerkingen:

  1. Joepie, ik doe graag weer mee. Eens zien of ik in de vakantie ook nog een beetje creatief kan zijn.

    Vrolijke groetjes Willeke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Susan ik doe weer mee! Gedeeld, geliked en nu nog een leuke foto��! Veel plezier weer met het bekijken van alle inzendingen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ik doe weer mee hoor! foto komt zo in je mailbox:)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Susan, natuurlijk doe ik weer mee! Veel plezier iedereen!

    groetjes Esther (Horst)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. De Vlaminck Elke28 juli 2016 om 09:28

    Ik doe weer mee!
    Groetjes
    Elke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Linda, Miranda, Alexandra, Nicky, Monique, Petra v S, Firewoman hebben zich ook allemaal al aangemeld hier op het blog maar op een of andere manier laat hij die niet zien. Ik ga kijken of ik die toch zichtbaar krijg.
    Dikke knuffels van Susan

    BeantwoordenVerwijderen

  7. Anoniem27 juli 2016 20:43
    Wat een leuke giveaway. Ik doe graag mee. Door jouw leuke blog werd ik enthousiast en heb na lang wikken en wegen de stoute schoenen aan gedaan. Gisteren mijn eerste twee jurkjes ontvangen en ik hoop dat er nog vele mogen volgen.
    Lieve groet, Linda

    BeantwoordenVerwijderen

    Miranda Buter27 juli 2016 21:28
    Super leuk Susan!! Ik doe weer mee en ga hard duimen ;-)
    Lieve groet Miranda

    BeantwoordenVerwijderen

    Alexandra27 juli 2016 21:32
    Ik doe graag mee met de winactie. Vandaag al nieuwe foto's gemaakt, want we gaan binnenkort op vakantie, dus ik was al in voorbereiding na jouw eerdere aankondiging. Ik ga weer creatief aan de slag.

    BeantwoordenVerwijderen

    BeantwoordenVerwijderen

  8. Nicky27 juli 2016 22:15
    Hi Susan, leuk weer een winactie, ik doe graag mee, lieve groet, Nicky

    BeantwoordenVerwijderen

    Monique van den Berg27 juli 2016 22:45
    Zo, ik heb mijn huiswerk weer gedaan. Gedeeld op FB, IG en mijn blog.
    M.a.w. ik doe dus mee voor het geval het niet duidelijk was ;-)
    Ik ga weer duimen draaien.

    Lieve groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen

    Petra van Schijndel van Schijndel27 juli 2016 23:09
    Ja! Tuurlijk doe ik mee! Gedeeld op mijn tijdlijn van Facebook. Nu maar hopen ;-)

    BeantwoordenVerwijderen

    Petra van Schijndel van Schijndel27 juli 2016 23:09
    Ja! Tuurlijk doe ik mee! Gedeeld op mijn tijdlijn van Facebook. Nu maar hopen ;-)

    BeantwoordenVerwijderen

    Firewoman27 juli 2016 23:21
    Maar natuurlijk doe ik mee. Ik zal eens kijken welke jurk nog past en maak dan een leuke foto.

    Knuf Neeltje

    BeantwoordenVerwijderen

    Corine28 juli 2016 12:41
    Super leuke actie weer, ik doe zeker weer mee! nu alleen de foto's nog. Heb de actie ook al even gedeeld op Facebook, dan kunnen ze hier ook zien, waarvan al die leuke jurkjes zijn!!!

    BeantwoordenVerwijderen

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Lieve Susan, ook ik doe weer graag mee!
    Liefs,
    Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Onder de verkeerde blogpost gezet , maarre....ik doe ook mee hoor!
    Gedeeld op Fb en mijn blogje :-)
    Lfs Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik doe mee! Ik heb de actie net gedeeld op FB en ga nu even denken over een originele foto. :) Fijne dag! X

    BeantwoordenVerwijderen
  12. @susan ja doe ik, hier bedoel je toch? groetjes Lizette !

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hoi Susan, net je fb bericht gedeeld met de wanhopige vraag waar die zon nou weer naar toe is??? 🙄
    Geen of weinig zon noopt tot veel dragen van mijn heerlijke hoodie op de camping. Geen straf! 😍 Daar volgt dus snel een collage van.
    Knuffel van Tante Claudia 😉

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ik doe weer graag mee! De foto is gelukt vandaag op de "prinsen/prinsessendag op Paleis het Loo" Ik in mijn Tante Betsyrok en mijn dochter in haar prinsessenjurk en mijn zoon in een ridderpak.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ik doe mee��✔️����
    Mijn mail met foto's heb je al ontvangen ��
    Ik dacht ook al gereageerd te hebben, maar vind mijn reactie inderdaad niet terug.
    Lieve groet,
    Astrid

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ik weet niet zo goed waar ik moet reageren. Zat net denk ik bij een eerdere giveaway....
    Anyway. Ik doe graag mee en heb je mijn foto in zwartwit verzonden.
    Liefs vera

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Het mailen van de collage wordt een uitdaging met vakantiewifi maar ik ga het zo proberen... Maar het feit dat ik vandaag jarig ben draagt vast bij aan mijn geluk!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Leuk, leuk, leuk! Ik doe weer mee. Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Leuk, leuk, leuk! Ik doe weer mee. Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Jaaa ik wil zeker meedoen!!!er kan nog wel een jurkje bij!

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Jaaa, ik doe graag mee, thnx voor de reminder! �� knus, Ing.

    BeantwoordenVerwijderen
  22. oh zo spannend. ik doe heel graag mee met deze leuke actie

    groetjes
    Marieke

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Ik doe ook gezellig weer mee X

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Ik doe graag mee! Leuke actie!

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Lieve Susan,
    Leuk dat je weer een winactie hebt! Natuurlijk doe ik weer mee! ;)
    Ik heb de winactie geliked en gedeeld!
    En ik probeer je zoveel mogelijk te volgen. De laatste tijd niet veel kans en tijd gehad.
    Dus, ga het nog even het inhalen. Ik vind jouw blog echt zo leuk altijd om te lezen!
    Vind het handig om een aantal tegelijk te lezen. Wil er nl. echt de tijd voor nemen en ga er echt even voor zitten! :)
    Leuk ook dat je nu aan het expirimenteren bent met het maken van filmpjes!
    He, ik ga gauw kijken en de foto komt er aan! ;)
    groetjes,
    Nicolette X ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Zooooo... Foto opgestuurd en gedeeld via Facebook en Instagram! Wat spannend!! Wat zou t toch leuk zijn als.... 😊

    BeantwoordenVerwijderen

Thanks Tante Betsy girls voor jullie reacties, ik lees ze altijd met plezier :D.
Lots of love from Susan

Weet je niet hoe je een reactie achterlaat? In het witte vak kun je je tekst plaatsen. Vervolgens geef je bij 'reageer als' of 'profiel' aan hoe je wilt reageren. Als je kiest voor Naam/URL kun je je naam opgeven (de URL open laten), maar anoniem kan ook (bij een winactie wel gelieve je naam in het bericht achter te laten).

Op de pagina Giveaway How to? staat het ook nog eens uitgelegd, vooral als je doorklikt vanuit Facebook.