vrijdag 15 juli 2016

Random Tante Betsy girls Friday


Hey girls ik heb echt zo'n beetje 10.000 foto's op mijn iPhone staan waaronder heel wat Tante Betsy girls foto's. Ik ga vandaag lukraak scrollen door mijn filmrol en kijken bij wie ik terecht kom.
Kijken jullie met me mee wie er tussenuit komt piepen. 

Saskia Laan komt tevoorschijn, ze presenteert het programma Koffie & Wol regelmatig in een Tante Betsy jurk. 
Over Saskia blogde ik ook al eens rond de tijd dat haar nieuwe boek uitkwam. En gisteren kwam ze ook in twee collages terug, een keer bij de mouwloze jurkjes (in dress Sakura Blue) en bij de hartjesjurken in dress Lola hearts green. Deze keer draagt ze dress Birdie Blue. 

Ik kom al scrollend Patricia tegen, ook al zo'n creatieveling, volgens mij is ze hier aan het quilten. Een heerlijk romantisch plaatje en ook Patricia zat in de allereerste collage die ik gisteren deelde met haar hond.

Een vakantie foto die ik per mail kreeg toegestuurd van een stille volgster Joyce.   Tante Betsy in New York!

Nicolette is ook al zo'n romantische Tante Betsy girl, ze leeft zich vaak echt uit in het maken van een collage. Lieverd je hebt gelijk ik heb jouw collage vergeten te delen zag ik gisteren al terug scrollend, máár je hebt wel mee gedaan hoor ;). Binnenkort (volgende week) jouw collage en van nog een paar anderen die op het nippertje eentje instuurden ;).

Nog al zo'n creatieve Tante Betsy girl, Jorina. Ik herken de armbanden en haar vrolijke stijl. Ook zij stond gisteren in een collage met de zeepbellen foto in dress Peacock Blue. De jurk hierboven is van vorige zomercollectie.

Natuurlijk hoort deze Tante Betsy (girl) ook hierbij. Dit is Tante Betsy herself en ook haar foto kom ik al scrollend tegen.
Oh lieve Tante je ontwerpt de leukste jurkjes...en ook rokjes, shirts en vestjes...máár ik ben nu eenmaal verliefd op je jurkjes <3. 

En kijk wie ik daar tegen kom, Esther van het blog Pippa's Hus! En natuurlijk poseerde ze in een Tante Betsy jurkje voor dit artikel. Oh girls ik heb nog zoveel met jullie te delen...

Dit is wel een hele enthousiaste Tante Betsy girl, Hilde. Tegenwoordig zie ik haar hier nog maar zelden, maar ze is dan ook heel druk met haar HillyBilly beauty blog. En zal net als ik een aantal uur per dag bezig zijn met haar blog en dan ontbreekt de tijd gewoon om een reactie te komen achterlaten. Binnenkort ook maar eens Hilde in de picture zetten, ze blogt vrijwel altijd in een Tante Betsy jurk :).

Allright girls ik ga er een eindje aan breien, deze keer geen doorklik links. Ik zit in ieder geval lekker te genieten op ons rommelige terras, welke ik net wat gepoetst heb. Oh ik verlang naar een groot huis met veel ruimte waardoor ik wat meer rust kan krijgen en mijn verzamelingen plek krijgen, meubels meer tot recht komen. Ruimte om creatief te zijn en de leefruimtes opgeruimd zijn... Het is een tijd van veranderingen voor ons en dit zou een mooie zijn :). Op de foto lijkt het opgeruimd maar dat is maar een illusie whahaha. 

Lots of love from Susan


Ps de foto's in de collage komen niet altijd overeen met de gedeelde foto's, het was een kunst om de foto's nogmaals tegen te komen. Maar wel dus dezelfde dames in de collage gezet met soms een andere foto ;).