dinsdag 7 maart 2017

Tante Betsy Dress Sporty Roses


Hey girls vandaag zit ik vol ongeduld te wachten op mijn bestelling die ik vrijdag deed bij Tante Betsy in de webshop.
Ik heb twee zippies besteld, Dress Sporty Roses Army (groen) en ook Dress Sporty Roses Blue (lichtblauw). 
Ik vind het zo leuk dat er weer zippies zijn met een printje, dus die jurkjes wilde ik dan ook heel graag hebben.
En ik merk toch dat ik het allervrolijkste wordt van een gave print. 
Jammergenoeg zijn ze er nog steeds niet (19.45uur) dus moet ik maar even foto's delen van zondag, ik paste de groene daar en ik maakte ook een foto van Miranda, die twijfelde tussen de groene en de blauwe. Ook een foto van Amis mode toegevoegd, ook een gave look zo. 


Zondag deed ik de zwarte zippie Sporty Roses aan naar de SoMuch Betsy lovers meeting, ik had verwacht dat er veel dames zouden zijn met dezelfde jurk maar dat bleek helemaal niet het geval te zijn hihihi. 
Volgens mij was ik zelfs een van de enigen...bij de Tante Betsy meeting georganiseerd door Binnie van SoMuch. Wat een leuke foto van ons tweetjes dankzij Tante Betsy girl Margreet.  


Ik draag van de Sporty Roses een XL, maar hij valt toch meer als een L. Ik heb zondag zippie jurken staan te meten en als ik naar de taillewijdte kijk komt die overeen met een L, en de XXL met een XL. De kleinere maten kloppen wel perfect!
Verder heb ik van deze collectie gewoon een L hoor, ik heb bij Pantalone in Eindhoven meerdere jurken gepast in L en ook een paar in XL (lees mijn verslag). Ik ben namelijk een XL'er die zich perst in een L, strak aan mijn lijf staat mij mooier. Ook op de Tante Betsy meeting paste ik nog twee modelletjes. 


Mede Tante Betsy blogster Hilde heeft zichzelf ook verwend met Dress Sporty Roses en ook haar staat hij enorm gaaf.
Hilde is echt een enorme lieverd en ik vond het ook zo leuk dat we elkaar ontmoet hebben bij Tante Betsy en verheug me al op een volgende keer.  


Tante Betsy dinnetje Petra baalde wel enorm dat ze niet in de XL past die haar man had meegenomen van Holy Cow.
Uiteindelijk heeft ze hem bij Pantalone in een XXL kunnen scoren (ik kocht de mijne ook daar), waar ze mega blij mee is. 
Ze ging speciaal even voor mij op de foto :). Heerlijke foto's maakte ze :D. Thanks lieverd dat ik je foto's mag delen. 


Vandaag heb ik toevallig een jurk aan waarmee ons contact is ontstaan, in december 2014 kocht ik deze jurk van haar via Marktplaats en sindsdien hebben we contact. Bijzonder toch?!
Vorig jaar ontmoeten we elkaar voor het eerst op de jurkjesdag en van het weekend op de SoMuch Betsy lovers meeting voor de tweede keer. Zo leuk!


Oh ja ik wil ook nog even een foto delen van Wendy die ook enorm blij is met haar Dress Sporty Roses. Ik zag dat Wendy deze foto deelde op een Tante Betsy Facebook groep om nog eens te laten zien hoe blij dat ze is met deze jurk van Diezijner (klik hier voor haar verslag). 
Zijn er trouwens dames die naar de verjaardag van Diezijner gaan aanstaande zondag 12 maart? Ik ben er trouwens niet bij ;).


Oh ja Heidi kocht een Sporty Roses Blue bij Eigen Stijl in Arnhem en schreef er een gezellig verslag over (lees hier). En deelde onlangs deze geweldige foto's, ze draagt een L by the way. 


Vandaag is ook je allerlaatste kans om mee te doen met de winactie die ik doe in samenwerking met Love, Peace & Joy!
Hij staat op mijn Facebook pagina, klik hier om naar het bericht te gaan. 


En och als we dan toch bezig zijn op de Facebook pagina van Tante Betsy loopt een gave winactie (ze gaat drie dames blij maken, wat is het toch een lieverd) 


En ook Betty van 38Dresses heeft een mooie Tante Betsy winactie op haar Facebook pagina


Als je nu nog niet zo lang in het Tante Betsy wereldje mee loopt; SoMuch, Amis mode, Holy Cow, Pantalone, Diezijner, Eigen Stijl, 38dresses én Love, Peace & Joy zijn allemaal Tante Betsy verkooppunten (behalve de laatste is een online boetiek/webshop) en de allerbekendste webshop is die van Tante Betsy zelf...maar ik heb dus ook een hele lijst van verkooppunten op mijn Tante Betsy Shops pagina staan, want er zijn er nog veel meer.



Hebben jullie vandaag ook jurkjes of ander leuks ontvangen?
Nou ja als ik dit heb getypt (17uur en update om 20uur ;)) zit ik nog steeds vol ongeduld te wachten hoor...en hoop toch echt dat de packs pakketdienst zo komt, normaal zijn ze vroeg tussen 10-14uur...maar ik vertrouw erop dat het goed komt hoor. 

Lots of love from Susan