dinsdag 14 maart 2017

Happy Tante Betsy girls


Hey girls ik weet echt even niet waarover te bloggen...heb bewust vandaag na mijn werk heerlijk relaxed in de tuin met een boek van Nora Roberts. 
En opeens kreeg ik een whatsappje van dochterlief die vroeg of ik zij had om samen te gaan wandelen...ja hoor altijd leuk om samen met dochterlief iets te doen, ik zie haar niet zoveel ook al woont ze relatief heel kort bij. 
Dus heerlijk gewandeld, we hebben twee rondjes gemaakt door het vrij kleine bos vlakbij...normaal maak ik een rondje, maar we hebben heerlijk gepraat en we waren zo door het bos heen dus nog een rondje en daarna een grotere ronde naar huis gelopen. Dus goed bezig, maar vooral heel gezellig. 
Ik had wel een foto willen maken, maar samen zijn en praten over vanalles en nog wat was zo veel belangrijker. 


Maar ik heb toch wel wat foto's om met jullie te delen, ik deed net een oproepje op Facebook voor foto's en Linda reageerde met twee foto's de ene met de zippie 'Sporty Roses Navy' die kocht ze bij Tante Betsy verkooppunt Eigen Stijl.


En Dress Snappie Dahlia Red kocht ze bij Tante Betsy in de webshop.


Ina reageerde ook met een jurkje van de nieuwe collectie (daar vroeg ik even om...wie weet helpt het jou als je deze foto's ziet en iemand ziet die jouw figuur heeft) ze draagt ook de Sporty Roses Navy


Judith ging zelfs even à la minute voor me op de foto, terwijl ze op het punt stond om weg te gaan, zo lief en kijk eens wat een heerlijke foto's, in Dress Signorita.



Eva stuurde een foto waarop ze de groene Snappie Dahlia aan heeft (even geen doorklink links :))


En ook Eva in haar zippie jurk; Sporty Roses Black.


Anja reageert met een foto van oh hoe heet deze jurk alweer Penny Poppy Green als ik het goed heb hihihi.


Ook Karin stuurt een foto in van de lichtblauwe Penny Poppy. 


En nog een foto, maar oh hoe heet die jurk iets met Royal Blue als ik me goed herinner hihihi, ja ik moet er nog even inkomen ;). 


Van Heidi zie ik een foto van Dress Betsy Poppy blue of zou het aqua zijn...het is een race tegen de klok...het is inmiddels 19.47uur. Dochterlief ging om kwart over zeven naar huis :). 
Als ik het goed heb kocht ze deze van de gewonnen kadobon :). 


Monique gooit ook een foto in de groep, in Dress Sporty Roses...oh wat is het toch een gave jurk. 


En eentje met Snappie Dahlia maar dan in de lichtblauwe versie. Herken ik nu weer de gordijnen van Eigen Stijl ;). 


En last but not least Maite in ook dress Signorita....

nu moet ik als een idioot die foto's in dit bericht plaatsen en een collage maken. Maar zo hebben jullie toch weer wat leuks te zien hihihi. 

Helemaal bovenin nog even een foto van Corine in dress Betsy Poppy. En hierboven Maite in  Dress Patsy als ik me dat goed herinner.

Lots of love from Susan