vrijdag 24 maart 2017

Exciting Tante Betsy news


Hey girls vandaag had ik weer eens een kwebbel blogpost willen maken, maar ik kreeg een berichtje van Heidi die weer gezellig bij Tante Betsy verkooppunt Eigen Stijl in Arnhem was gaan shoppen.



Ze vertelde dat ze heel leuk Tante Betsy nieuws had...maar die stouterd wilde het me niet vertellen...ze zou het later delen op Facebook ;). 


Maar ik ga jullie wel even mijn OOTD (Outfit Of The Day) showen want ik ben toch gevallen voor Dress Patsy Stripe Red, voor mijn doen vrij hoog gesloten maar hij is zo gaaf! Vandaag ben ik Lady in Red! Ik draag trouwens gewoon maat L in deze jurk. 


Morgen kan ik jullie meer vertellen over hoe de jurkjes van de tweede lichting vallen.
We gaan morgenochtend namelijk naar Pantalone in Eindhoven. Yihaaa!


Ik besloot later op de dag dat het toch wel heel leuk zou zijn als Heidi het nieuws ook hier op mijn Tante Betsy blog aan jullie verteld.
De vorige keer was Heidi zelfs gezellig in de etalage gaan zitten voor haar gastblog post hihihi. Weet je ik deel de foto nog een keer ;). Vanaf nu het woord aan Heidi;



Vanochtend lekker geshopt bij Eigen Stijl. Samen met mijn lieve mannetje die weer op kookboek jacht ging. Hij was al snel geïnstalleerd met een mok cappuccino. 
Het leuke was dat Marjan, die agent is van tante Betsy ook even in de winkel was. Ik vond het zo grappig dat ze vertelde dat deze collectie al oud is voor haar. Zij zijn nu klaar met de winter en alwéér bezig voor de zomer van 2018!!! 


Ik heb iets heeeeeel erg leuks gehoord en ik mocht het delen met jullie.
Vanaf zomer 2018 komt er ook maat XXXL!!
De komende wintercollectie is al gemaakt, dus daar kunnen ze helaas niets meer aan veranderen.


Ik had van te voren gevraagd of ze voor mij een paar jurken opzij wilden hangen. Geen enkel probleem. 


Ik heb de zippy Sunny in rood en groen gepast. De groene vond ik zelf het mooiste. Die is dus mee naar huis gegaan. 
Ook heb ik de groene vogeltjes gepast. Het was de jurk met de overslag. Niets voor mij. Ander model gaan proberen dus.


Morgen heb ik nog een shopsessie voor de boeg. In Zutphen bij Hippe Dingen. Wat heb ik het toch zwaar!!!


Ik kreeg een leuk tijdschrift mee als kado. Het heet Vintage lifestyle. Er staat een heel stuk in over de winkel en over tante Betsy. Vast leuk om te lezen.



Morgen verder. 
Nu zit ik nog te stuiteren. Ik ben helemaal hyper. Vind de jurkjes zo mooi.


Zo girls hoop dat jullie genoten hebben van het verslag van Heidi én het leuke nieuws dat vanaf zomer 2018 Tante Betsy er ook in maat XXXL gaat zijn.
Zekers leuk voor de dames die van de wintercollectie in een XXL pasten (door een fout in het produktie proces viel die groter) en nu opeens niet meer omdat de collectie weer op maat valt.
Ja ik weet dat de meningen daarover verdeeld zijn, morgen heb ik weer een passessie en dan hoor je er meer over.

Lots of love from Susan

Ps Heidi draagt hier gewoon maat L in de zippie Sunny, bij de Sporty Roses was ze ook op advies van Eigen Stijl voor maat L gegaan (klik).