woensdag 28 september 2016

Pantalone Giveaway Wednesday



Hey girls daar ben ik weer met een leuke winactie die ook met Tante Betsy te maken heeft. Weten jullie nog dat ik onlangs bij Tante Betsy verkooppunt Pantalone te Eindhoven was en twee jurken uit de nieuwe collectie kocht?
Ik vroeg Mariken of ze ook wilde bijdragen aan een winactie voor mijn jarige Tante Betsy blog en yess dat wilde ze :). 
Je maakt kans op een kadobon van Pantalone ter waarde van €25. Hieronder in de collage zie je de gave kadobon, zo'n mooi kado.


Die is vrij te besteden bij Pantalone in Eindhoven, maar het is natuurlijk leuk als je die gebruikt voor een Tante Betsy item ;). 
Pantalone heeft best een uitgebreide Tante Betsy collectie, naast Tante Betsy jurkjes, heb ik er ook al de rokjes, blouses en vesten van de nieuwe collectie gezien. En er hangen ook nog wat items van de zomercollectie ;). 


Je begrijpt al dat dit een leuke winactie is voor dames uit de zuiderlijke provincies of uit België, maar als jij een trein- of autorit naar Pantalone in Eindhoven geen probleem vind, ben je van harte uitgenodigd om ook mee te doen met deze winactie. 
Je kunt gezellig met een vriendin gaan, maar je zou zomaar met je man/vriend kunnen gaan. Ze hebben namelijk bij Pantalone ook veel moois voor mannen. 


Wat moet je ervoor doen om een kans te maken?
Mijn Tante Betsy blog volgen, via Blogger of via Bloglovin (dat kan met je Facebook account en krijg je iedere dag mail), leuk is ook als je mijn Facebook pagina volgt en/of mijn Instagram account...daar deel ik ook dagelijks mijn nieuwste blogpost. 
 

Pantalone liken/volgen via Facebook, Pantalone heeft nu ook een Facebook pagina voor mannen. Ook leuk als je die gaat liken. Heb je nu geen Facebook mag je gerust mee doen hoor, schrijf je dan in voor de nieuwsbrief op de website van Pantalone, daar kun je ook zien welke merken ze nog meer verkopen (ze verkopen er ook prachtige schoenen). 

 

* Laat een reactie hier onder deze blogpost achter dat je mee doet én deel jouw shopping experience bij Pantalone, als je er al eens bent geweest. Vertel gezellig hoe het was én ben je er nu nog nooit geweest en zou je dat wel graag willen, verzin dan een leuk verhaal. Maak er wat gezelligs van!

Dus eens een andere voorwaarde als anders :p.
In deze nieuwsbrief komen foto's van mijn Pantalone shopping experience terug :)

* Delen van de winactie op Facebook of Instagram zou leuk zijn voor mij én Pantalone en geeft extra kansen. 
Bij Facebook déze Facebook post delen, graag openbaar (zodat ik ook kan zien dat je hem gedeeld hebt, klik op de wereldbol ipv alleen vrienden). Tag bij Instagram mijn Instagram account @365happytantebetsydresses en dat van Pantalone @mariken_pantalone


Vandaag heb ik by the way dress Fraulein Winterflower Green voor het eerst aan die ik kocht bij Pantalone en ben ik helemaal in het groen ;). Hier is trouwens de link naar mijn blogpost over mijn meest recenteTante Betsy shopping experience, met foto's van jurkjes van de nieuwe wintercollectie.


En morgen ga ik helemaal in het rood vanwege Dress Red Day, waar ik pas over blogde. Nee denkelijk niet met blote benen en mijn Art Clogs (die ik ook eens bij Pantalone kocht) zoals op deze foto en ook nog niet meteen in deze Dress Bibi Cornflower Red...maar wie weet 's middags wel :). 


Doen jullie weer gezellig mee met deze winactie? Ben je nu voor het allereerst op mijn Tante Betsy blog dan blader even terug en kijk eens even rond, ik deelde al een winactie van Urban Hippies, van Sokken-online, een Mega Tante Betsy winactie en ook nog een Tante Betsy blog Facebook actie. En er komen nog meer...en dat allemaal ter ere van mijn allereerste blogverjaardag! Yihaaa!
Maar mijn Tante Betsy blog draait vooral om het feit om jullie te laten zien hoe mooi een Tante Betsy jurk staat bij verschillende typen vrouwen/Tante Betsy girls. 

Lots of love from Susan

27 opmerkingen:

  1. Ik heb deze groene Fraulein jurk ook! Hij is vandaag met de post aangekomen en ik vind hem heel bijzonder!
    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Deze winactie laat ik voorbij gaan. Ik weet niet wanneer ik dat kom. Dus de dames die hier in de buurt wonen, heel veel succes.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Deze winactie laat ik voorbij gaan. Ik weet niet wanneer ik dat kom. Dus de dames die hier in de buurt wonen, heel veel succes.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. He Susan, dat is echt een leuke actie van Pantalone, alleen voor mij een beetje te ver weg, he jammer. Groetjes Corine

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuke jurk deze groene - dat kraagje is super. Ik laat deze win aktie aan mij voorbij gaan . Eindhoven is te ver voor mij :)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik vind die rode ook erg leuk staan bij je,die zal vast wel bij je collectie komen.:-)
    Heel lief van pantalone om een kadobon te schenken. Maar ik slaat deze winaktie over , toch iets te ver weg.
    Lfs Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Owwww ik wil wel meedoen aan deze winactie; twee keer per jaar ga ik met twee collega-vriendinnen (en een gevulde portemonnee) jurken en rokjes passen in het gemeenschappelijke kleedhokje. Zooooo gezellig! Daarna dragen we die mooie jurkjes of rokjes tijdens het werk, altijd leuk dat we met drieën anders en toch 'hetzelfde' zijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ooohhhh! Als groot Pantalone fan doe ik gráág, héél graag mee! Pantalone heeft de meest superdepuper verkoopsters, nee... adviseuses die élke vrouw nóg mooier weten te maken. Ze denken mee, lopen hun benen onder hun bibs uit om het juiste jurkje, vestje, jasje, schoentje, laarsje enz. enz. voor je te vinden. En als je geen hulp wilt? Dan dringen ze zich niet op. Buiten dat is de winkel heel ruim, hip en gezellig. En denk je dat ze iets niet hebben? Ga de winkel niet uit vóórdat je gevraagd hebt wat je zoekt. Soms liggen er namelijk nog schatten in hun 'magisch magazijn' :-)) Pantalone is top!
    Liefs,
    Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Fraulein staat je trouwens fantastisch mooi!

      Verwijderen
  9. Leuke actie. Klinkt als een te gekke winkel. Mij ook te ver, deze actie laat ik aan me voorbij gaan.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Oh, Pantalone staat nog steeds op mijn verlanglijstje om naar toe te gaan. Ik wil dan graag dochterlief meenemen omdat ze mijn jurkjes zo leuk vind. Ik heb dan ook besloten om na de zwangerschap deze mooie winkel een bezoek te brengen om me in het nieuw te steken. Facebook heb ik niet, maar geabonneerd op hun nieuwsbrief ben ik al. Ik kijk ook graag op hun Facebook pagina en kwijl dan wat af (hihi).
    Groetjes Neeltje

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik ben nog nooit bij Pantalone geweest maar ik heb de foto's op jouw blog al 1000 keer gezien. Gewoon omdat ik verliefd ben op Tante Betsy en heel graag kijk naar mensen die weten hoe ze zich mooi kunnen kleden. De dames van Pantalone zien er strálend uit en jij ook in hun gezelschap dus ik wil daar wel eens gaan kijken. Had ze al op fb geliked en gekeken of ze iets online hebben... Maar ach; maken we er toch n leuk dagje van! ��

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ik doe heel graag mee. Pantalone is een geweldige winkel! Ik weet nog goed, toen ik daar voor het eerst binnenging. Project: een feestelijke outfit voor de receptie van mijn 25 jarig jubileum bij m'n baas. Ik kom binnen....goedemiddag, kan ik je helpen? Uhhh....ja...ik kom voor een leuke, vrolijke jurk....je weet wel....leuk stofje met bloemen print enzo.....Mariken zocht een paar leuke jurken, die bij mijn figuur paste en ik ging me omkleden. Kom ik de paskamer uit, helemaal blij van het stof...sta ik voor de spiegel te glunderen....zegt Mariken zittend, vanuit de mooie stoel.....mooi.....een jurk gaat het dus niet worden. Ik zeg...Huh? Niet?....ze ging gelijk aan de slag met het samenstellen van een andere combinatie....het werd een hele sjieke rok met bloemenprint en shirt van king louie met daarop een stoer zwart jasje.....jeetje...wat was ik mooi! Dankzij het eerlijke en vakkundige advies van de verkoopster. Twee jaar later....ouders 50 jaar getrouwd....zelfde verhaal....er werd zelfs een foto gemaakt van m'n feestcombi....voor op Facebook...haha....dat maak je toch nergens mee...zoveel passie! Ik ben trouwens al stevig verliefd geworden op een paar enkel laarsjes❣️

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Pantalone kunst van het kleden maakt de naam gewoon waar. Als ik er kom koop ik iets ook met mijn maat 48/50 momenteel. De keuze is wat beperkter maar Mariken en co trekken altijd precies het juiste jurkje voor je uit het rek. Soms denk je mwah en als je het dan aantrekt is het Wow. Bij pantalone kunnen ze toveren en maken ze van elke vrouw een prinses.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ik doe graag mee!ik heb pantalone ontdekt door de leuke foto's op hun Facebookpagina (alleen daarom al leuk om te volgen). Het is een heerlijke winkel om lekker te snuffelen tussen al dat moois. De verkoopsters zijn super. Ze denken graag met je mee en komen zelf ook met suggesties en dat kan leiden tot leuke verrassingen. Altijd weer een feestje om naar toe te gaan en heel moeilijk om met lege handen buiten te komen. 😊

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Voor mij een beetje ver weg. Succes voor alle dames in het zuiden! XX Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ik woon een half uurtje rijden van Eindhoven, dus ik doe graag mee. Dankzij Susan ben ik op het idee gekomen om Pantalone te bezoeken. Een winkel die ik iedereen kan aanbevelen, bijna een snoepwinkel. Prettige en gezellige uitstraling met medewerkers die weten waar ze het over hebben en dus iedereen mooi de deur uit kunnen laten gaan. Online winkelen heeft zijn voordelen, maar als er meer winkels waren zoals Pantalone, zou ik dat veel minder doen. Laten we eerlijk zijn, er gaat niets boven een goed advies én het is veel gezelliger!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Oh wat staat die fraulein winterflower jurk je mooi! Wat leuk dat ook Pantalone een cadeaubon beschikbaar stelt. Ik doe ook niet mee want ik ben er pas geweest en zie mij voorlopig niet die kant op gaan. Wel jammer dat ze geen webshop hebben vind ik. Nu weet je ook niet welke jurkjes ze in de winkel hebben hangen.

    Lieve groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Weer zo'n gave actie van je Susan! Ik woon in Tilburg, dus zou erg blij zijn met deze bon van Pantalone! Ik vind het een heel erg mooie winkel! En je kunt geen genoeg tante betsy dresses hebben vind ik 😉

    Lieve groetjes van een tante betsy girl, Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Poging 2.... Ik had eergisteren al een reactie geschreven maar die is kennelijk in cyberspace verdwenen. Wat een superleuke winacties en deze al helemaal! Ik wil heeeeeel graag die bon van Pantalone winnen, want wat vind ik dat een superwinkel. Nooit kan ik er zomaar voorbij fietsen. Als ik in de buurt ben, móet ik altijd even een kijkje nemen, al is het maar om de fijne sfeer op te snuiven. Afgelopen zaterdag nog geweest met mijn man. Dat was niet de eerste keer. Begin van de zomer kocht hij daar een paar Ato shirts en 2 broeken, van Timezone en Ato Berlin. Die waren zo superfijn dat hij de ene helft van de zomer de ene broek aanhad, de andere helft van de zomer de andere, dus tijd om er nog wat bij te halen. Hij werd weer uitstekend geholpen door Mariken. Het leuke bij Pantalone is dat ze altijd iets tevoorschijn weten te toveren dat je zelf misschien niet zo snel zou uitkiezen en dat dan geweldig blijkt te staan. Wat een verrassing dan weer! Echt heerlijk om regelmatig rond te neuzen en af en toe iets moois te kopen. Dus kom maar op met die cadeaubon! Ik heb mijn oog al laten vallen op een Tante Betsy van de wintercollectie.... :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Bij iedere post over Pantalone bedenk ik me weer dat ik daar heel graag eens zou willen winkelen. Heerlijk met al die mooie jurkjes en zo te zien kan zelfs manlief zich daar vermaken. Dat scheelt misschien een aantal van de opmerkingen die ik kreeg tijdens ons vorige gezamenlijke winkelbezoekje "goh...in dat jurkje lijk je net de schoonmaakster..."

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Bij iedere post over Pantalone bedenk ik me weer dat ik daar heel graag eens zou willen winkelen. Heerlijk met al die mooie jurkjes en zo te zien kan zelfs manlief zich daar vermaken. Dat scheelt misschien een aantal van de opmerkingen die ik kreeg tijdens ons vorige gezamenlijke winkelbezoekje "goh...in dat jurkje lijk je net de schoonmaakster..."

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Pantalone is een leuke sfeervolle winkel met lieve en behulpzame verkoopdames die alle tijd nemen om je supergoed te helpen en adviseren!
    Fijn dat er zo'n leuke winkel bij mij in de buurt is!



    BeantwoordenVerwijderen
  23. Pantalone is een topwinkel met een hele leuke collectie waar je alleen maar blij van wordt. Het is altijd moeilijk kiezen want alles is mooi. De helpende dames zijn eerlijk en doen graag een stap meer voor je. Ik kom er graag en vaak.
    Ga zo door .
    Hennie Rijnders

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Mijn ideale middag..... Heerlijk lunchen in Eindhoven (wat dichtbij onze woonplaats Rosmalen ligt) met mijn partner. Daarna op naar Pantalone waar we heerlijk SAMEN gaan shoppen! En waar ik in ieder geval met een tante Betsy jurk de deur uitga (voorkeur voor een Fraulein).

    Hopelijk wordt dit snel werkelijkheid.

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Wauwie ....
    ik ben heel benieuwd naar de winkel.
    online shoppen is leuk....toch gaat er niets boven een stenen winkel!

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Een paar dagen voordat ik ben bevallen van onze kleine man Tobin, ben ik nog even snel naar Pantalone gereden (je moet toch wat in je verlof..). ik was namelijk heel nieuwsgierig naar de nieuwe tante Betsy collectie, nadat ik jouw blogpost over jouw shoppingspree had gelezen!
    Na wat gekletst te hebben over mooie jurkjes en natuurlijk baby's en de bevalling, werd mij bij het afrekenen op het hart gedrukt dat ik snel langs moest komen met onze kleine vent. En hoe kan ik dit nu beter doen, dan met een ontzettend toffe gewonnen cadeaubon van jou?

    Liefs, Iris

    BeantwoordenVerwijderen

Thanks Tante Betsy girls voor jullie reacties, ik lees ze altijd met plezier :D.
Lots of love from Susan

Weet je niet hoe je een reactie achterlaat? In het witte vak kun je je tekst plaatsen. Vervolgens geef je bij 'reageer als' of 'profiel' aan hoe je wilt reageren. Als je kiest voor Naam/URL kun je je naam opgeven (de URL open laten), maar anoniem kan ook (bij een winactie wel gelieve je naam in het bericht achter te laten).

Op de pagina Giveaway How to? staat het ook nog eens uitgelegd, vooral als je doorklikt vanuit Facebook.