zaterdag 2 juli 2016

Tante Betsy Saturday Give Away

Hey girls ja hoor jullie voelden hem natuurlijk al aankomen, het is weer give away time. 
Het is vandaag Tante Betsy Saturday Give Away, dé kadobon winactie ter waarde van €60 (te besteden bij Tante Betsy in de webshop) waar je weer een kansje op kunt wagen óf misschien wel meerdere...lees hieronder de voorwaarden en hoe je extra kansen krijgt. 


Hoe doe je mee?
1. Laat hieronder meteen een reactie achter dat je mee doet (Tante Betsy girls die hier al eens een Tante Betsy kadobon hebben gewonnen sluit ik uit voor deelname, wel zo eerlijk naar de anderen). 
2. Vervolgens ga je aan de slag met een Tante Betsy foto, leuk om jezelf te showen in een Tante Betsy jurk/outfit (dat hoeft niet herkenbaar als je dat niet wilt, zie mijn blogpost over foto tips), vertel er iets over in je mailtje dat je stuurt naar 365happytantebetsydresses(apestaartje)gmail.com Stuur in vóór 13 juli 2016!! 
3. Ik zou het leuk vinden als je de actie deelt op Facebook (openbaar anders zie ik het niet!) vanuit mijn Facebook pagina. Dit levert een extra kans op!
4. De foto van de winactie mag je ook delen op Instagram, tag me dan @365happytantebetsydresses en zet er de tags bij #tantebetsyblog #tantebetsysaturdaygiveaway Ook dit levert een extra winkans op. Heb je geen instagram of Facebook, maar wel een blog dan telt aldaar delen ook, vermeld hieronder even als je gedeeld hebt!
5. Actieve volgsters, die regelmatig een berichtje onder mijn blogposten op blogspot achterlaten krijgen altijd een extra kans. 
6. Het is vanzelfsprekend dat je mijn blog volgt via Blogger, Bloglovin, mijn Facebook pagina of Instagram account. 


Zo girls deze actie is wel heel snel achter de andere winactie aan. Ik ben benieuwd wie allemaal weer meedoet. Ik verheug me op jullie inzendingen!
Volg je me nog niet zo lang doe gerust mee. 
Ben je Tante Betsy wannabee dan mag je ook mee doen, het vraagt alleen wat extra creativiteit van je.
Wie niet waagt die niet wint!


Vandaag heb ik by the way weer een van mijn favoriete jurken aan van deze collectie. De Tante Betsy topper las ik bij dé Tante Betsy winactie op Facebook. Mijn Shirt Dress Red met mijn nieuwe rode Art clogs én ik heb weer blote benen dus ook mijn rode kanten Bandelettes aan (zodat ik geen last heb van schurende bovenbenen). 


Lots of love from Susan

53 opmerkingen:

  1. Ja, ik doe nu wel weer mee!!! ps mijn shirt dress is nog onderweg, ben benieuwd hoe die zal staan.Groetjes Corine uit de Cocksdorp

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo Susan! Ik doe weer mee hoor. Mijn wish-list is nog gevuld met allerlei Tantes ;)
    De shirt dress Black is ook mijn favoriet trouwens, wat zit die heerlijk en kleedt mooi af.
    Mijn foto is in de maak :)
    Dikke kus van jurkenzusje Astrid Houtman

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Jaaaaa, ik doe natuurlijk mee. Ik ga gauw foto's maken. Joepie zin in.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Tuurlijk doe ik mee! Nog even bedenken hoe Tante Betsy deze keer op de foto zal gaan. :) Fijn weekend! X

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Woei! Leuk leuk, er is altijd wel een plaatsje voor TB jurkje!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. jaaa ik doe ook weer mee :) Liefs jurkenzusje Sas Kia

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ja hoor, ik doe ook weer graag mee. Ik zal het tevens op mijn blog zetten (doe ik nu gelijk). Over de foto moet ik even denken. Ik paste de vorige keer al niet meer in de meeste jurken en dat zal nu niet anders zijn. En shirt dress red staat op mijn verlanglijstje (in een maatje groter) en nog een zwarte hoodie ook. Oh kiezen is moeilijk.

    Neeltje

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Zo, het staat direct op mijn blog (wegens ontbreken van Facebook en instagram account). Zo, nu aan de slag met de foto (ideeën).

      Verwijderen
  8. Ik doe nog even niet mee😄, vind het wel heel leuk, maar vind het ook leuk om eerst nog wat meer (de kat uit de boom) te kijken, hihi. Lekker je enthousiaste bligs te lezen, foto's te kijken van jurkjes, rokjes, blousejes van tante Betsy girls. Al een hele belevenis op zich!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Haha Suzan, check je mailbox😄😄 niets is veranderlijker dan een mens😁

      Verwijderen
  9. Jazeker, ik waag ook graag weer een kansje. Actie gedeeld op fb en daarna nog op openbaar gezet 😄😄. Foto volgt 😍

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik doe mee! Voor de eerste keer... Sinds ons mailcontact over de Tante Betsy laarzen ben ik je blog blijven volgen. Leuk! Dus ik waag een gokje!! Fingers crossed, zal een mooie collage voor je maken �� Groetjes Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Waah Susan, ik blijf aan het jurkjes kopen om jou van leuke foto's te voorzien��. Maar ik doe graag weer mee hoor! Want er blijft altijd wel wat te wensen over.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ik doe heel graag weer mee! 😊

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ik doe graag weer mee met de wedstrijd. Collage is inmiddels naar je verstuurd!
    Eline

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ingrid va Reem2 juli 2016 om 21:39

    Deze keer die ik graag mee :)

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Jaaaa super leuk. Ik ga meedoen. Ik zou heel graag een nieuw jurkje kopen en nu in een grotere maat......want ik ben zwanger. En de jurkjes die ik heb mogen natuurlijk niet te veel uitrekken, dat zou zonde zijn. Foto's komen er aan. Groetjes Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Jaaa natuurlijk doe ik weer mee Susan! Groetjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Jah, ik doe graag weer mee met deze leuke actie!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Natuurlijk doe ik mee,de jurk die je aan hebt op de foto staat zeker hoog op mijn verlanglijstje!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Veel success dames! Ben benieuwd weer naar al die leuke inzendingen!

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Ik waag opnieuw mijn kans!!!
    Foto volgt!

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Jaaaaa! Ook ik doe weer mee!
    Gisteren trouwens meteen de blits gemaakt met mijn nieuwe jurkje op een feestje :-)))
    Helemaal happyyyyyy! Had mezelf eigenlijk oo de foto moeten (laten) zetten. Hmmm.... Waarom denk ik daar altijd te laat aan? Komt goed. Ik ga ook delen.
    Je Art clogs zijn zo schattig... En ieder meisje moet minstens 1 paar rode schoentjes hebben, toch??
    En wil je lachen? Ik ga binnenkort denk ik op sneaker-jacht. Kijken of ik het vooroordeel uit mijn hoofd krijg dat ik er met sneakers onder een jurkje als een malloot uit zie :-)))))
    Liefs,
    Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Ik ben ook weer van de partij hoor! Ik ben al druk achter de schermen bezig geweest.;-)Collage is klaar, komt zo naar je toe. Ik heb het gedeeld op mijn FB (heb je inmiddels al gezien) staat nu ook op mijn blog (http://moniquesplace67.blogspot.nl/) Moet het alleen nog op Instagram zetten maar weet niet hoe. Ik heb een account maar heb er nog niks opgezet. Ik volg alleen maar mensen. Kan jij mij uitleggen hoe ik dat moet taggen of reposten of hoe het dan ook heet?
    Lieve groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Nou dan kan ik niet achterblijven - ik ga weer mijn denkmodus aan zetten om een collage a la Brigitte te maken !

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Jaaaaaa, mijn foto zojuist weer ingestuurd voor deze fijne winactie!

    Groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Ik doe weer heel graag mee! Net drie jurkjes verkocht uit de kast, plaats genoeg voor een nieuwe ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Wat gaaf zo'n rode jurk....! Op de foto van Tante Betsy vind ik hem erg gewaagd, maar als ik zo zie als je hem aanhebt...supertof!

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Hi Susan, leuk dat je weer een weggeef actie voor ons doet, ik doe graag mee, foto collage komt nog je kant op. Lieve groet, Nicky

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Hoi Susan, wat een leuke actie weer! Ik doe mee!!!! Foto is al opgestuurd. Groetjes, Thea

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Ik meld me ook weer ! foto volgt nog hoor en ik zal hem ook weer delen op FB.
    Lfs Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Jaa super leuk hopelijk lukt de reactie nu wel super leuk deze give away!!!
    Jorina

    BeantwoordenVerwijderen
  31. JAAAA, tuurlijk doe ik weer mee! Heb mijn mooiste jurkje uitgekozen en er een foto van gemaakt. Zo'n selfie is nog een hele kunst. Voelde me net een puber. (of kwam dat door al die hartjes op de jurk!
    groetjes Barbara

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Nou hier kan ik niet achterblijven natuurlijk, inmiddels binnen één jaar waarschijnlijk de halve XXL collectie leeggekocht (oeps....) maar ach...life a little zullen we maar zeggen he.
    Er gaat eens een leuke fotosessie voorbereidt worden. #zinin.

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Lieve Susan, ik doe mee. Niet zo handig met foto's en collages. Maar wie niet waagt, wie niet wint. Lieve knuffels Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Lieve Susan,
    Leuk weer een winactie! Natuurlijk doe ik weer mee! 😉
    Mijn inzending heb je al binnen en heb de winactie gedeeld. En probeer je zoveel mogelijk te volgen. De laatste tijd erg druk geweest ivm vakantie en verjaardag van mijn zoontje. Nu onderweg naar Schiphol.Uiteraard heb ik ook iets ingepakt van Tante Betsy! Mijn favoriete merk! 😉
    Die rode shirt dress staat je erg leuk! Zou ik ook wel willen hebben! 😊
    Ik ga nu lekker genieten van mijn vakantie en probeer je tussendoor te volgen.
    Groetjes,
    Nicolette 😉

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Hoi, natuurlijk doe ik weer mee!
    Mail komt er nu aan.

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Ik heb net een mooie collage gemaakt, van de geweldigste printjes van de tante Betsy jurkjes en rokjes. Ik ga hem nu naar je mailen, en nu maar duimen dat ik win.....🙌🏻

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Vreemd hij laat de reactie van Willeke niet zien terwijl die hier echt wel geplaatst is en ik er mail van heb gehad.

    Willeke braber heeft een nieuwe reactie op je bericht "Tante Betsy Saturday Give Away" achtergelaten:

    Met nog maar 2 jurkjes in de kast ben ik nog niet echt een ervaren tante betsy fan, dus ik doe graag mee!



    Geplaatst door Willeke braber op 365 days of happy Tante Betsy dresses op 8 juli 2016 13:32

    BeantwoordenVerwijderen
  39. Yes yes yes ik doe mee. Had iets leuks in mijn hoofd maar helaas zijn we hier allemaal ziek! Dus maar iets met "oude" foto's gefrutseld!

    XxxxX

    BeantwoordenVerwijderen
  40. Sinds kort Tante Betsy jurkjes ontdekt en ik was meteen fan. Ik doe graag mee met deze leuke actie, want ik wil mijn garderobe graag uitbreiden met nog meer van die vrolijke jurkjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  41. Karin Heitbrink11 juli 2016 om 11:17

    Hoi Susan, daar ben ik dan! Ik waag graag weer een kansje! Zou het erg leuk vinden als ik mijn "verzameling" van 1 Tante Betsy jurkje uit kan breiden met nog een jurkje! Liefs Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  42. Op de valreep! Ik doe graag mee 😀 Ik ben weer even aan het knippen en plakken geweest. Een nieuw droomjurkje op mijn lijstje.

    BeantwoordenVerwijderen
  43. Op de valreep! Ik doe graag mee 😀 Ik ben weer even aan het knippen en plakken geweest. Een nieuw droomjurkje op mijn lijstje.

    BeantwoordenVerwijderen
  44. Ik volg je idd nog niet zo heel lang en heb nog steeds geen Tante jurkje! Ik schaam me diep, maar ben nog zoekende... Hierbij doe ik natuurlijk ook erg graag mee aan de WIN actie...ben ik nog op tijd?

    BeantwoordenVerwijderen
  45. Zo, ik doe ook weer mee. Mijn duit zojuist in het spreekwoordelijke zakje gedaan...
    Bedankt voor de tip :)

    BeantwoordenVerwijderen
  46. Margreet Hietkamp11 juli 2016 om 20:37

    Ik spring uiteraard op de barricades voor de vollere vrouw. Wat geeft een tante Betsy jurk de vollere vrouw maar natuurlijk ook de slanke vrouw een fantastische retro uitstraling. I'm hooked on tante Betsy.

    BeantwoordenVerwijderen
  47. Yay ik waag opnieuw een kansje <3

    BeantwoordenVerwijderen
  48. Even dan nog maar even de reactie van Beate hier plaatsen (hij was verkeerd geplaatst ;)) ;
    Hallo Susan,
    dann versuche ich gern noch mal mein Glück...!

    Viele liebe Grüße von Bea



    Geplaatst door Beate Mazek op 365 days of happy Tante Betsy dresses op 11 juli 2016 11:46

    BeantwoordenVerwijderen
  49. Hoi Susan,
    Ook ik waag weer een gokje. Ik heb nog zoveel wensen zoals je op mijn foto in je mailbox ziet. De tante betsy dresses dragen zo fijn, en het laat je vrouwelijke figuur zo goed naar boven komen. Nu maar duimen....... 👍

    Lieve groetjes Wendy

    BeantwoordenVerwijderen

Thanks Tante Betsy girls voor jullie reacties, ik lees ze altijd met plezier :D.
Lots of love from Susan

Weet je niet hoe je een reactie achterlaat? In het witte vak kun je je tekst plaatsen. Vervolgens geef je bij 'reageer als' of 'profiel' aan hoe je wilt reageren. Als je kiest voor naam/url kun je je naam opgeven, maar anoniem kan ook (bij een winactie wel gelieve je naam in het bericht achter te laten).

Ook een Tante Betsy girl worden? Stuur dan je Tante Betsy foto naar 365happytantebetsydresses@gmail.com
De andere Tante Betsy girls of wannabee's zullen je dankbaar zijn :).