woensdag 11 januari 2017

Relaxed Wednesday


Hey girls zo ik ben net terug uit Maastricht, een bezoekje aan mijn moeder als ik dit typ. Onderweg heb ik heerlijk in de trein een boek gelezen, maar ook nog even op de Facebook groepen gespiekt. 
Wat heerlijk al die vrolijke Tante Betsy girls die hun outfits durven te delen en al die lieverds die complimentjes geven of tips geven. 
Vooral in de Tante Betsy Happiness in a dress groep is het een warme deken. De Tante Betsy Liefde groep is inmiddels ook besloten. 


Maar voor al die dames die daar wel in alle beslotenheid hun OOTD (Outfit Of The Day) durven plaatsen en hier misschien niet, je hoeft er natuurlijk niet helemaal op te staan hè?! 
Er zijn zoveel mogelijkheden voor een Tante Betsy foto inzending voor de blog winactie.
Hier tips hoe te reageren als je vanuit mijn Facebook pagina deze blog opent. Vanuit een Android telefoon, klik op de puntjes rechtsboven en open in Google.


En voor al die Facebooksters onder ons is het natuurlijk wel heel snel reageren op mijn Facebook winactie. 
Gewoon even doorklikken naar deze link en hupsakee een Tante Betsy foto reactie plaatsen.


En heb je nu nog geen Tante Betsy en wil je wel dolgraag zo'n Tante Betsy kadobon winnen, lees dan hier tips hoe je toch een Tante Betsy foto kunt insturen of achterlaten op Facebook. 


Vanmorgen heb ik contact gehad met Tante Betsy, nou ja niet met haar zelf en de twee Tante Betsy kadobonnen twv €50 per stuk gekocht. 
Ja ik had twee jurkjes gekregen die toch niet zo mij zijn en ik heb ze op mijn speciale Marktplaats account verkocht voor €50 per stuk. 


Inmiddels zijn ook mijn drie andere jurkjes verkocht waarvan de opbrengst voor mezelf is ;). Deze had ik alledrie zelf gekocht en die zorgen dan weer voor wat budget voor de te komen collectie. Half februari staat die in de planning, dan komt er een volgend gedeelte in maart en het laatste gedeelte in april...spannend! Ik blogde er al eens over (klik HIER). 


Maar eerst komt er de laatste Sale ronde aan! 
Ik heb inmiddels al mijn wishlist jurkjes van deze winter collectie. Maar wie weet heb je er nog een paar die je graag wilt scoren.
Weet je wat ook zo fijn is aan bepaalde jurkjes die kun je het hele jaar door dragen...natuurlijk ook zomerjurkjes met een vestje of een longsleeve eronder ;). 


Vandaag Dress Fraulein Winterflower Black aan, een van mijn favorieten, die draag ik by the way in maat M ipv L, dat zit toch net mooier. Ik zie hem in de webshop nog in XL (dus voor de XXL'ers onder ons).
Zo girls ik ga er weer vandoor, vanavond lekker in relax stand. 


Lots of love from Susan