dinsdag 17 januari 2017

Tante Betsy Spring Summer 2017 preview


Hey girls vandaag is het weer eens tijd jullie een voorproefje te geven van wat komen gaat. Wat heeft Tante Betsy voor ons op stapel staan voor de lente-zomercollectie 2017?



Het is niet veel nieuws hoor wat ik met jullie ga delen, maar ik probeer wat grotere foto's te delen zodat je een beter idee krijgt. 


Er komen prachtige zippie jurken.


Ik showde al eentje toen ik op bezoek was bij Tante Betsy. Zo mooiii!


Deze twee ken je vast...ook zo gaaf!


En er komen ook weer gave doorknoopjurken aan. Oh zucht wil alledrie wel :). 


In ongeveer hetzelfde model als de Dress Betsy Black en Dress Betsy Red van de zomer 2015 collectie. 
Deze keer zullen die gewoon netjes dichtgenaaid zijn. 


En hebben jullie die gave vogeltjes print al gezien?! In twee modelletjes komen die zo te zien. 


Het overslag model zoals Dress Birdie.


Én het Lola model, ik ga zelf voor het Lola model daar hoef ik geen top onder ;). En oh wil wel alledrie de kleuren...maar die roze zeer zeker :D. 


Hier de peacock en de Lola Hearts jurken van de zomer 2016. 



Ook deze effen jurkjes (én rokjes) zijn leukkk! Die rode staat op mijn wishlist :).  Volgens mij hetzelfde model als dat leuke polkadot modelletje van deze winter. 


Ook komen er weer mouwloze jurkjes, maar dit is alles wat ik aan voorbeeld heb. 


Fijn dat het weer hetzelfde model is als de mouwloze van de zomercollectie van 2016. Die zijn zo fijn!


Maar er komt ook een nieuw modelletje. 

Ook komen er nog mooie romantische jurkjes aan :). 


Alle foto's die je hier ziet, zijn oftewel gemaakt door een Tante Betsy verkooppunt op inkoop of heb ik schermafbeeldingen gemaakt van het filmpje wat je bij Tante Betsy op Facebook kan zien. 


Oh ik was deze print bijna vergeten ;). 


Hierboven mijn wishlist...van wat ik tot nu toe gezien heb :D. 
Welke jurkjes/rokjes, printjes...spreken jullie aan?


Oops deze helemaal vergeten

Dit is een vergroot voorbeeld van de rozen print ;). 

Lots of love from Susan