dinsdag 17 januari 2017

Tante Betsy Spring Summer 2017 preview


Hey girls vandaag is het weer eens tijd jullie een voorproefje te geven van wat komen gaat. Wat heeft Tante Betsy voor ons op stapel staan voor de lente-zomercollectie 2017?



Het is niet veel nieuws hoor wat ik met jullie ga delen, maar ik probeer wat grotere foto's te delen zodat je een beter idee krijgt. 


Er komen prachtige zippie jurken.


Ik showde al eentje toen ik op bezoek was bij Tante Betsy. Zo mooiii!


Deze twee ken je vast...ook zo gaaf!


En er komen ook weer gave doorknoopjurken aan. Oh zucht wil alledrie wel :). 


In ongeveer hetzelfde model als de Dress Betsy Black en Dress Betsy Red van de zomer 2015 collectie. 
Deze keer zullen die gewoon netjes dichtgenaaid zijn. 


En hebben jullie die gave vogeltjes print al gezien?! In twee modelletjes komen die zo te zien. 


Het overslag model zoals Dress Birdie.


Γ‰n het Lola model, ik ga zelf voor het Lola model daar hoef ik geen top onder ;). En oh wil wel alledrie de kleuren...maar die roze zeer zeker :D. 


Hier de peacock en de Lola Hearts jurken van de zomer 2016. 



Ook deze effen jurkjes (Γ©n rokjes) zijn leukkk! Die rode staat op mijn wishlist :).  Volgens mij hetzelfde model als dat leuke polkadot modelletje van deze winter. 


Ook komen er weer mouwloze jurkjes, maar dit is alles wat ik aan voorbeeld heb. 


Fijn dat het weer hetzelfde model is als de mouwloze van de zomercollectie van 2016. Die zijn zo fijn!


Maar er komt ook een nieuw modelletje. 

Ook komen er nog mooie romantische jurkjes aan :). 


Alle foto's die je hier ziet, zijn oftewel gemaakt door een Tante Betsy verkooppunt op inkoop of heb ik schermafbeeldingen gemaakt van het filmpje wat je bij Tante Betsy op Facebook kan zien. 


Oh ik was deze print bijna vergeten ;). 


Hierboven mijn wishlist...van wat ik tot nu toe gezien heb :D. 
Welke jurkjes/rokjes, printjes...spreken jullie aan?


Oops deze helemaal vergeten

Dit is een vergroot voorbeeld van de rozen print ;). 

Lots of love from Susan

37 opmerkingen:

  1. Ojee, ik zie al een paar die ik wel zou willen! XX Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  2. De roodroze, de paarse zippie, de vogeltjes.... aaaahhhhhhhh 😍😍😍

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wow, kan niet wachten, zoveel die ik wil hebben, prachtige kleurrijke jurken!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oef, daar word ik wel heeeel hebberig van! Ik ben ook erg nieuwsgierig naar de groene doorknoop. Daar zie je maar een glimp van. Zou ik graag meer van willen zien. En de zwarte zippie met rood/roze bloemen. Die jij in je handen hebt. Die wil ik ook heel graag zien! 😍

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtig die effe jurken en de zippie,dank dat ik me maar een ezeltje ga aanschaffen

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ooooh die zippie en dat nieuwe mouwloze modelletje! Gauw nog wat kilo's kwijt want ik wil een maatje kleiner kunnen kopen ;-)
    Net wezen hardlopen dus wie weet lukt het op tijd.
    Leuke inspirerende blog weer Susan!
    Liefs EstherM

    BeantwoordenVerwijderen
  7. OMG dat wordt sparen!!! Zie er te veel geweldige jurkjes!!! Kan niet wachten!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat ziet dat er leuk en fleurig uit !
    Ben erg benieuwd hoe die nieuwe modelletjes vallen,ze zien er ook zo leuk uit.
    Lfs Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Nu heb ik nog meer zin in de lente. Heerlijk om al die vrolijke printjes en mooie modellen te zien.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Nou Susan noem dat maar niet véél nieuws 😍😍😍!! Ik zie er wel méér dan een paar wat ik zou willen!! Haha. Die roze met vogeltjes, is een favoriet nu al van vele zó te lezen overal. Die effen rode vind ik ook errug leuk, dat groene jurkje met die kleine bloemetjes op, dat romantische jurkje ook erg leuk! Zó een zippiedress wil ik zeker weleens passen. En die mouwloze jurken lijken me ook erg leuk, dat overgooier idee vind ik leuk. Nog even wachten nog.... 😘

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ohhhh, ik had er maar 2 op mijn wishlist, maar nu *oeiii* dat gaat geld kosten :( haha <3

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Oh wat een superleuke collectie!!!! 😍Ik kan niet kiezen!!!!!
    Die jurkjes met die bloemenprint en de vogeltjes!!! 😊
    Wat mij in ieder geval niet aanspreekt zijn de unikleur en de gestreepte jurkjes. De rokjes zijn wel leuk. Handig en leuk met tops met een print.
    Nu nog even geduld hebben en eerst wat verkopen! πŸ˜‰

    BeantwoordenVerwijderen
  13. *kwijl*

    Behalve het grijze bloemetjesjurkje...
    - wil ik ook een mouwloos jurkje, hopelijk komen die er ook in wat minder zoete kleurtjes
    - heb ik mijn oog laten vallen op een vogeltjes polo-shirt, die hopelijk ook in het groen komt
    - en en en... :)

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Oh die met dat touwtje aan de nek. En de zippie. Wat een mooie kleuren. En allemaal printjes waar ik dol op ben. Zo romantisch maar toch stoer. Ik ven nu officieel in love.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. De roze polkadot met de vogeltjes!!!!! Die wil ik!!!😍😍😍 zie nog veeeeel meer moois❤

    Liefs Henrike

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik bedoel natuurlijk de roze lola!!! 😜😜 hahaha gelijk van slag he door zoveel moois ... de romantische bloemtjes vind ik ook erg leuk!

      Verwijderen
  17. Oooh wat heerlijk. De doorknoopjurken! Ai ai dat wordt nog moeilijk kiezen. Top! (En sparen natuurlijk) ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Dat wordt moeilijk kiezen of...
    .
    Heel hard sparen😁😁😁😁😁

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Pffff ik ga nog maar een extra baan nemen zoveel leuke dingen

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Ik houd erg van het mouwloze model en de Twiggy.Hoop dat dat model ook terugkomt! En die laatste stof ziet er ook erg leuk uit. Dat wordt weer een middagje bij Subba in de kleedkamer πŸ˜„

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Yoehoe! Ik per 1 feb een baan ;)♥♥♥

    BeantwoordenVerwijderen
  22. De zippies vind ik super en ook het roze vogeltjesjurkje staat hoog op mijn verlanglijstje!

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wauwwww! Die groene doorknoopjurk!! En volgens mij zie ik ook een zwarte doorknoopknoopjurk ❤����
    Dat wordt zeker sparen...

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Hm, ik denk dat het een blauwe of een groene wordt voor deze zomer! Maar zelfs dan wordt het nog een hele klus om te kiezen ��

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Blousjes!!! Prachtige prints! Doorknoopjurken favouriet

    BeantwoordenVerwijderen
  26. OMG!!! Ik voel de keuzestress al opkomen. Wat prachtig weer deze collectie. Echt voor ieder wat wils. Ik ga zelf proberen iets minder op de bloemprint te focussen deze heb ik namelijk al zoveel.

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Oh leuk hoor, ja er zitten wel een paar tussen die ik heel leuk vind maar ik moet ze toch eerst aan zien. Kan niet wachten!
    Lieve groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Oh wat leuk om te zien allemaal! Vind ze allemaal leuk, weet niet wat ik moet kiezen.. wordt nog moeilijk.. Heb er zin in en zeker in het voorjaar met vrolijke tante Betsy's!
    groet, Sylvia

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Wat een snoepwinkel hier op je blog. Ik vind de rode effen jurk heel leuk, maar ook iets met roze een keer. En de blauwe met bloemen en lint bij de halslijn ..😍 Lieve groetjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Ooooh Susan, ik kan nooit kiezen. Zwart met n bloem staat prachtig, maar ik houd ook zo van rood met roze en van groen😍😍😍😍😍
    M'n man gaat nog es bij me weg omdat de postmeneer weer voor de deur staatπŸ˜‰
    X Carola

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Zoveel moois 😍😍😍
    Hoe kan ik daar ooit een keuze uit maken...........
    xxx Thea

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Wat zit er veel moois bij! We wachten (on) geduldig af!

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Wat een mooie jurkjes komen er aan. De groene vogeltjes, de doorknoop zwart bouquet, de grijze mouwloze jurk en die laatste groene print als rokje. En zouden die klavertjes er ook in groen zijn? Arggg, teveel leuks! Ik ga vast sparen.

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Wat een keuze weer! :-) geweldig leuke prints
    Zippie en een jurkje met een ronde hals staan op mijn wensenlijst.

    BeantwoordenVerwijderen
  35. fff moeilijk hoor. Ik vind die rode met die witte bloemen erop die ook op jouw lijstje staat er mooi. met rits. En ik zag in de video nog een mooi rokje met rozen in het apricot of hoe noem je die kleur... Er zit vast wel iets voor me bij komende seizoen,, hahahahaha....

    Lieve groet,dinah

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Ik denk... dat ik meer ga hebben met deze zomercollectie dan met de afgelopen wintercollectie (sorry :-))
    Leuk!
    Mouwloos wil ik graag proberen, bloemenzippie; me like! En de vogeltjes :-))))
    Liefs,
    Sandra

    BeantwoordenVerwijderen

Thanks Tante Betsy girls voor jullie reacties, ik lees ze altijd met plezier :D.
Lots of love from Susan

Weet je niet hoe je een reactie achterlaat? In het witte vak kun je je tekst plaatsen. Vervolgens geef je bij 'reageer als' of 'profiel' aan hoe je wilt reageren. Als je kiest voor Naam/URL kun je je naam opgeven (de URL open laten), maar anoniem kan ook (bij een winactie wel gelieve je naam in het bericht achter te laten).

Op de pagina Giveaway How to? staat het ook nog eens uitgelegd, vooral als je doorklikt vanuit Facebook.