donderdag 12 januari 2017

Thank you so much


Hey girls ik heb weer so much om over te bloggen...hebben jullie al gezien dat Tante Betsy de overgebleven jurkjes in de sale heeft gegooid?!
Ik hoop dat je nog wat leuks kunt (hebt kunnen) scoren. Het was weer een geweldige wintercollectie! Dankjewel lieve Tante Betsy voor al die gave jurkjes die je maakt!


Ook Thank you so much voor al die Facebook Tante Betsy girls die mijn pagina geliked hebben en volgen! Wow alweer 1040 en iedere dag groeiende. Zo leuk dat zo veel Tante Betsy girls én wannabees me weten te vinden. 


Eigenlijk had ik dolgraag hier een heleboel Tante Betsy Facebook girls willen delen...wie weet een paar Tante Betsy foto reacties voor de winactie. Jullie kunnen nog even mee doen! Tot en met zondag 15 januari...maandag 16 januari maak ik de winnaressen van de kadobonnen twv €50 bekend. 
Doe je nog niet mee? Klik dan hier


En er komt weer een leuke winactie aan, je kunt dan een kadobon van SoMuch gaan winnen...maar eerst de twee Tante Betsy jurkjes die Binnie van SoMuch in Heerenveen gesponsord heeft op mijn marktplaats account zetten en verkopen. De opbrengst van die twee jurkjes gaan de hoogte van de kadobon(nen) bepalen!


Er zit een heel gaaf jurkje bij, Dress Holiday een van de toppers van de zomercollectie 2015! Wel in maatje S. 
Ik heb hem zelf in maat L ;). 


En in maat L Dress Ollie Green, een mooie doorknoopjurk!
Hier kun je een foto van mij zien in deze jurk, ik heb hem zelf niet meer...uhm gevalletje van heel veel Tante Betsy jurkjes en dat hij maar in de kast bleef hangen. Ook deze valt gewoon op maat, deze is van de winter 2015 collectie. 


Oh girls de tijd vliegt hier, ik heb gezellig met Binnie aan de telefoon gekwebbeld...wel 25 minuten...volgens mij zouden wij het ook klaar krijgen om 2 uur aan de telefoon te hangen en te kwebbelen over Tante Betsy ;). Thank you so much lieve Binnie! Thank you so much lieve Tante Betsy girls, zonder jullie zou het niet zo leuk zijn om hier iedere dag gezellig te bloggen. 


Oh ja wil je geen enkele blogpost missen, verander dan naast 'vind ik leuk' op Facebook op mijn pagina...'volgen' in 'als eerste weergeven'. 
Via Bloglovin volgen kan ook dan krijg je iedere dag mail, maar dat is vaak de dag erna pas ;). 


Lots of love from Susan

19 opmerkingen:

  1. Ooohhh de aardbeien jurk. In de verkeerde maat. Aaaaahhhh. Wat leuk zeg van Binnie. Wat een lieve actie.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja lief hè, ik heb ze al een tijdje in huis maar nu zo tegen de tijd dat de nieuwe collectie gaat komen (duurt nog effe hoor) werd het tijd om ze erop te zetten ;). En het is inderdaad een hele gave jurk, ik ben nog steeds blij met de mijne die ik meestal wel meer rond het voorjaar enzo draag...niet hartje winter...maar het kan natuurlijk wel heel goed ;). Knuff!

      Verwijderen
  2. Reacties
    1. Thanks! En zo te zien aan de biedingen gaat het heel goed. Leukk!
      Wie weet stimuleert het ook andere Tante Betsy verkooppunten om op die manier mee te doen aan een leuke actie om hun verkooppunt onder de aandacht te brengen. Knuff!

      Verwijderen
  3. De Vlaminck Elke12 januari 2017 om 22:18

    Leuke actie! Succes met de verkoop!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel ja heerlijk hè en ik hoop dat ik dit jaar nog veel meer leuks kan organiseren met de Tante Betsy verkooppunten :). Knuff!

      Verwijderen
  4. Wat heerlijk al die Betsy verhalen van jou!
    Ik heb nog steeds geen foto ingestuurd, door omstandigheden even afgeleid.
    Morgen nieuwe kansen, het is nog geen 15e he?
    Maar win-actie of geen win-actie, je blog lezen blijft leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja je hebt nog eventjes, maar vergeet vooral je ook niet aan te melden onder de winactie. Ook wel zo handig ;). Knuff!

      Verwijderen
  5. Watleuk en lief van Binnie! En een leuke blog weer. Leuk om te lezen!
    Groet Sylvia

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Sylvia nu weet ik wie je bent hihi, de Sylvia van de Lotte foto's hihi. Ja ik had eigenlijk een hele andere blogpost willen maken, maar werd eerst afgeleid door de tv programma's waar manlief naar aan het kijken was en daarna moest ik dringend met mijn moeder bellen. Maar gelukkig heb ik er toch wat van kunnen maken. Knuff!

      Verwijderen
  6. Wat een gezellige blog weer, leuk ook de tante Betsy groep, velen van ons voelen zich hier ook erg fijn in! Wat een leuke collage wat je hebt gemaakt, en weer een leuke winactie wat gaat komen, leuk hoor van Binnie! Heb men inzending gisteren geplaatst, gedacht wat anders te maken maar dat maar losgelaten omdat het niet zó lukte als ik dacht, hahaha ! 🌺

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Leukk! Ik zag hem gisteren laat, maar had bewust verder niet gereageerd anders was ik weer uren verder hihi. Maarreh je doet toch ook mee met de winactie op mijn blog? Stuur je daarvoor ook nog even een foto in...naar mijn emailadres (staat vermeld in de winactie blogpost). Zo doe je dan met beide winacties mee!
      En wow wat stond die cornflower red je gaafff! Ik dacht al dat je hem eindelijk weer had gevonden :). Een troost voor je, ik zag je jurk liggen bij Tante Betsy in het magazijn en heb een andere TB girl getipt en Adriëtte is er heel blij mee. Tenminste dat neem ik aan...heb er nog niks over gehoord hihi. Knuff!

      Verwijderen
  7. Nou, jij ook bedankt hoor Susan voor jouw dagelijkse gezellige blogpost. Dankzij jou heb ik er een verslaving bij.
    Lief van Binnie dat ze deze twee jurkjes heeft gesponsord. Dress holiday is wel in mijn maat maar ik denk niet dat deze mij heel mooi zal staan. Qua kleuren dan he! Zou ze nog andere jurkjes verkopen/hebben uit de oudere collectie?
    Lieve groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Volgens mij heeft ze niks meer van hele oude collecties, dit was een outletje. En anders weet je waar je moet zijn om dat te vragen hè ;).
      Graag gedaan hoor lieverd, ik doe het met plezier! Nu is het tijd om me klaar te gaan maken voor mijn werk. Knuff!

      Verwijderen
  8. Wat leuk dat er een winactie komt van somuch. Wat lief van Binnie en van jou natuurlijk. Maar eerst de lopende actie nog. Vandaag proberen nog de laatste foto maken. 😁

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een leuke sponsering. Het blijft een feestje om je blog te lezen. En ik heb ook nog wat gescoord in de sale. En dan nu uitkijken naar de nieuwe collectie.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Super leuke samenwerking dames! Thumbs up voot jullie 🖒🖒

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Leuk dat jullie zo samen andere dames blij kunnen maken! Super. XX Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Phoe de ene winactie is nog niet verlopen of je komt alweer met een nieuwe winactie! ��
    Ik kan je niet meer bijhouden! ��
    Heb net gereageerd op de Facebook winactie. Hopelijk komt het nu goed! ��

    BeantwoordenVerwijderen

Thanks Tante Betsy girls voor jullie reacties, ik lees ze altijd met plezier :D.
Lots of love from Susan

Weet je niet hoe je een reactie achterlaat? In het witte vak kun je je tekst plaatsen. Vervolgens geef je bij 'reageer als' of 'profiel' aan hoe je wilt reageren. Als je kiest voor Naam/URL kun je je naam opgeven (de URL open laten), maar anoniem kan ook (bij een winactie wel gelieve je naam in het bericht achter te laten).

Op de pagina Giveaway How to? staat het ook nog eens uitgelegd, vooral als je doorklikt vanuit Facebook.