maandag 16 januari 2017

Who are the lucky Tante Betsy winners


Hey girls menn wat doe ik mezelf soms toch aan hè met zo'n Tante Betsy kadobon winactie?!
Ik ben er vandaag al weer urennn mee bezig en ben er natuurlijk ook al meerdere uurtjesss mee bezig geweest. Lijsten maken, foto's delen...als ik zo'n like & share winactie zou doen, zou ik er veel sneller mee klaar zijn, maar ja that's not me. Ik had ook alle namen in een of andere winactie generator kunnen doen, maar ik heb weer ouderwets lootjes geschreven, geknipt en opgefrommeld.
 

Alhoewel ik er wel over zit na te denken om dat te gaan doen als ik binnenkort de winactie ga doen waarbij je kadobonnen bij van Tante Betsy verkooppunt SoMuch kan winnen. Denkelijk wordt dat een winactie zonder Tante Betsy fotodeelname, maar dat ga ik eerst met Binnie van SoMuch bespreken. Een reactie op mijn blog is wel weer leuk, ik zag net ook al een happy mailtje...dress Holiday is nu ook verkocht (nou ja ik moet mijn rekeninggegevens nog doorgeven). 


Maar okay terwijl ik dit typ zijn er nog geen winnaars bekend, de notaris is nog niet thuis ;). De lootjes zijn allemaal geschreven en klaar om er een winnaar uit te laten trekken. 
Er zijn bij de blogwinactie 59 deelnemers...daar zijn dan wel weer veel extra winkansen bij voor delen op social media en voor actief zijn op mijn blog...


Aan de Facebook winactie tel ik 82 deelnemers...ja er doet ook een man mee, dus ik kan niet zeggen Tante Betsy girls ;). Er zijn enkele die aangaven mee te doen, maar geen Tante Betsy fotoreactie hebben achtergelaten. Er zaten ook een aantal dubbele fotoreacties bij...of de dames dachten dat ze nog niet hadden meegedaan óf...


Er doen ook Tante Betsy wannabees mee, leuk! Vooral als ze snappen dat er toch echt een Tante Betsy foto inzending bij je aanmelding hoort.
Ria was wel heel creatief met haar 'say yes to the dress' foto reactie op mijn Facebook winactie, heerlijk vind ik dat, dat is pas creatief omgaan met de opdracht 'een Tante Betsy foto'. 

Anita deed eerst mee met een creatieve inzending, ze was creatief geweest met paint en had haar hoofd op een leuke Tante Betsy jurk geplakt. 


Maar opeens kwam ze met een foto met haar lijf in die leuke Tante Betsy jurk hihi, dus is ze zomaar van een Tante Betsy wannabee een Tante Betsy girl geworden! Yihaa!
Dat had natuurlijk niet gehoeven hoor...die foto reactie op Facebook was ook al heel leuk, maar altijd leuk om te zien dat iemand helemaal happy is met haar Tante Betsy jurk. 


Oh girls ik zie de tijd omvliegen, ik ga mijn blogpost klaarmaken en anders maar zelf de lootjes trekken...vandaag heb ik by the way Dress Betsy Red aan van de zomercollectie 2015. Het blijft een superleuke jurk en het goede nieuws is dat dit model er deze zomercollectie ook weer bij zal zijn...yihaa!


Okay girls ik heb toch maar zelf de lootjes getrokken, ik moet er natuurlijk ook nog de foto inzending en foto reactie (Facebook winnaar) bij zoeken, dus ik ga niet meer langer wachten. 
Ik heb eerst het doosje genomen met lootjes;


De winnares van de Thankful Tuesday Tante Betsy winactie op mijn blog is gewordennnn...Saskia P!


Saskia stuurde deze foto in van een hoodie van de zomer 2016 collectie, ze schrijft dat ze hem pas weer in haar kast ontdekt had (ze kocht hem in de uitverkoop vorig jaar) en is nu helemaal happy met deze hoodie als jurk. 


En uit het appeltje trok ik de volgende naam (nou ja ik schreef nummers voor de namen) Marjon de Bas met haar Mila Cornflower Red foto reactie. 


Gefeliciteerd Tante Betsy girls! Jullie hebben allebei een Tante Betsy kadobon twv €50 gewonnen!
Sorry voor alle Tante Betsy girls en wannabees die ook mee deden en niet wonnen. Maar niet te lang getreurd, er komt heel snel een nieuwe winactie aan!

Lots of love from Susan

40 opmerkingen:

  1. Winnaressen gefeliciteerd!! Wat leuk, ben benieuwd wat jullie voor de bon kopen, groetjes Corine

    BeantwoordenVerwijderen
  2. De Vlaminck Elke16 januari 2017 om 20:08

    Spijtig, weer niet gewonnen! Maar toch een dikke proficiat aan de twee gelukkigen!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Yay, gefeliciteerd alletwee :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hartstikke gefeliciteerd meiden!XCorina

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wow, echt fantastisch! Heel erg blij mee!! Dat wordt een jurkje uit de nieuwe collectie; ik kan niet wachten!!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Gefeliciteerd dames, veel plezier met shoppen ������

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Gefeliciteerd Marjon en Saskia!
    Liefs,
    Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Grappig trouwens; 2 rode cornflower winnaressen :-)))

      Verwijderen
    2. Ach neeeee, ik zit te slapen :-))) Saskia heeft de blauwe hoodie, Anita de rode cornflower, dûh! Op tijd naar bed vanavond :-)))

      Verwijderen
  8. Gefeliciteerd en ben benieuwd naar jullie keuzes!
    Thea

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Gefeliciteerd met jullue kadobon dames! Lekker shoppen!!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Gefeliciteerd winnaars. Susan, bedankt voor de actie.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Gefeliciteerd aan Saskia en Marion!
    Ik ben benieuwd of ze nog iets in de uitverkoop kopen of wachten op de nieuwe collectie!
    Susan, jij natuurlijk weer bedankt voor al het werk! Op naar de volgende winactie����������
    Lieve groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Gefeliciteerd meiden ik ben natuurlijk reuze benieuwd naar jullie aankoop. En Susan jij bedankt voor het organiseren van de altijd leuke winacties.

    Lieve groetjes. Dinah

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Gefeliciteerd dames, veel plezier met uitzoeken. Wat een leuke creatieve inzending 'say yes to the dress'.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Gefeliciteerd dames! Veel shopplezier!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Van harte gefeliciteerd Betsy girls!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Gefeliciteerd Saskia en Marjon!
    Veel plezier met shoppen naar een nieuwe Tante Betsy! ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Gefelicteerd jurkenzusjes Marjon en Saskia! Benieuwd wat jullie gaan uitzoeken. En Susan; wat een werk allemaal, top dat je zoveel winacties opzet ❤

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Gefeliciteerd dames! En die foto van Anita had ik ook langs zien komen, echt leuk in elkaar geknutseld. Groetjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Gefeliciteerd met jullie bon! En Susan wat maak je het altijd spannend. Ik heb steeds de neiging door te scrollen ;-)

    Liefs EstherM

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Van harte gefeliciteerd dames!
    Krijgen we ook een after foto te zien met het mooie resultaat van de cadeaubonnen? #nieuwsgierig natuurlijk!

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Gefeliciteerd winnaressen en Susan wat maak je er toch een werk van telkens zo leuk xx

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Gefeliciteerd, het is zoooo leuk om iets te winnen! Benieuwd wat jullie uitkiezen!
    Susan, je bent er weer heel druk mee geweest, dank daarvoor.
    Volgende keer gewoon weer allemaal meedoen! Wie weet .....
    Gr. Wipi

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Gefeliciteerd dames! Heel veel shopplezier!

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Gefeliciteerd meiden! Maak een mooie keuze!
    En Suzan, top weer voor alles wat je hebt gedaan!!! Bedankt!!!
    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Veel plezier er mee. Ben benieuwd naar jullie ootd!

    BeantwoordenVerwijderen

Thanks Tante Betsy girls voor jullie reacties, ik lees ze altijd met plezier :D.
Lots of love from Susan

Weet je niet hoe je een reactie achterlaat? In het witte vak kun je je tekst plaatsen. Vervolgens geef je bij 'reageer als' of 'profiel' aan hoe je wilt reageren. Als je kiest voor Naam/URL kun je je naam opgeven (de URL open laten), maar anoniem kan ook (bij een winactie wel gelieve je naam in het bericht achter te laten).

Op de pagina Giveaway How to? staat het ook nog eens uitgelegd, vooral als je doorklikt vanuit Facebook.