dinsdag 3 januari 2017

Thankful Tuesday Tante Betsy Giveaway


Hey lieverds daar is dan de allereerste winactie, Tante Betsy kadobon giveaway van 2017 op mijn Tante Betsy blog. 
En het is niet alleen een giveaway op mijn Tante Betsy blog, maar ook op mijn Facebook pagina waar bijna 1000 likes zijn :D. 
Dankbaar voor al die lieve leuke Tante Betsy girls die op mijn pad komen, die op ons pad komen. 
Zo leuk dat er zoveel verbondenheid onder jullie Tante Betsy girls is, samen maken we er iedere dag een feestje van...samen hangen we de slingers op in onze vrolijke Tante Betsy outfits. 


Ik word er zo blij van als ik OOTD's zie van dames, van Tante Betsy girls, die zo blij worden van hun Tante Betsy jurkjes, van hun Tante Betsy outfits. 
Die heerlijk staan te stralen op de foto, die vertellen dat ze complimentjes krijgen, ik geniet daarvan. Die vertellen dat ze toch nog die ene jurk in de sale hebben kunnen scoren...
Ik geniet van al die leuke reacties, van al die lieve berichtjes, van de likes op mijn Facebook pagina en op mijn Instagram account. Dankjewel lieverds!


En omdat ik ervan hou om jullie blij te maken, omdat ik hou van Happy Tante Betsy girls vind ik het ook heerlijk om een leuke winactie te doen. Deze keer twee Tante Betsy kadobonnen twv €50 te winnen, te besteden bij Tante Betsy in de webshop
De ene via mijn blog en de andere is een Facebook winactie. 
Ja ik weet als ik de uitslag bekend heb gemaakt dan zijn er natuurlijk ook teleurgestelde Tante Betsy girls. Maar aan de andere kant zijn ze ook blij voor de ander die wel gewonnen heeft.
Natuurlijk draagt het er ook aan bij dat je de dame in kwestie misschien al een beetje hebt leren kennen door de reacties die ze hier achterlaat of doordat je haar kent van de Tante Betsy foto die ze gedeeld heeft. 


Lieve Tante Betsy wannabees ook jullie kunnen gewoon mee doen hoor met zo'n Tante Betsy foto inzending!
Ga naar een Tante Betsy verkooppunt en ga eens lekker jurkjes of rokjes passen en vraag of ze een foto van je willen maken. Of maak een leuke wishlist collage of plak je hoofd boven een jurkje...wees creatief! Hieronder een voorbeeld.



Ook voor de Tante Betsy girls die al vaker hebben meegedaan, stuur een Tante Betsy foto in die ik nog niet ken van eerdere inzendingen. Heb je maar een enkel of weinig Tante Betsy jurkjes dan kun je er toch creatief mee omgaan. Maak er wat leuks van!
En doe je mee aan allebei de winacties...deel dan twee verschillende foto's!



Hoe doe je mee met de Thankful Tuesday Tante Betsy Giveaway?
* Het is vanzelfsprekend dat je mijn Tante Betsy blog volgt, via Blogger of via Bloglovin (dat kan met je Facebook account), en/of mijn Facebook pagina volgt/liked en/of mijn Instagram account.

* Een reactie hier onder deze winactie blogpost achterlaten dat je mee doet...doe dat meteen als je dit leest girls! Stel dat nu niet uit! 

* Stuur een Tante Betsy foto/afbeelding/collage naar mijn emailadres 365happytantebetsydresses(at)gmail.com  Graag eentje die je nog niet met me gedeeld hebt (en dus ook een andere als die je achterlaat bij de Facebook winactie). 

* Je hebt tot en met 15 januari de tijd, maar wacht niet te lang! 

Extra winkansen:
* Ik zou het superleuk vinden als je de Facebook post over deze winactie op je Facebook account deelt. Deel hem vanuit deze Facebook post

* De winactie delen op je Instagram account, met tags #tantebetsyblog, #tantebetsygiveaway en vergeet niet mijn IG account te taggen @365happytantebetsydresses

* Natuurlijk krijgen actieve volgsters die regelmatig hier een gezellige leuke lieve enthousiaste reactie achterlaten extra winkansen. Dankzij jullie is het een feestje om te bloggen!

Lots of love from Susan

**************************************
Hoe je aan de Facebook winactie mee doet lees je HIER op mijn Facebook pagina.