maandag 9 januari 2017

Susan taking action


Hey girls vandaag heb ik een aantal actiepunten aangepakt die ik al weken/dagen aan het uitstellen was en dat allemaal dankzij de Purpuz planner
Ik heb vandaag eindelijk de Tante Betsy jurken (en een 4FF jurk) op Marktplaats gezet. Ook heb ik vandaag bij Airbnb een appartement geboekt in Ierland...yess we gaan dit jaar op vakantie! En heb ik nogmaals contact opgenomen met Teezily ivm een wel erg foute 'foute kersttrui'. Oh ja ik ben ook lekker gaan wandelen in het bos. 


Ja girls wandelen in de natuur, nou ja het liefst in het bos daar krijg ik energie van...okay het kost ook wel energie omdat ik weinig conditie heb. Maar dat hoort wel bij een van mijn doelen om vaker te gaan wandelen...lekker afschakelen in de natuur en tegelijkertijd wat conditie op doen.
Vandaag heb ik mijn Dress Tika mist aan met mijn Sweatvest Lotte Jeans (op voorraad in XL zie ik...ik draag L).
Daaronder een roze Thermopanty (nu legging) en mijn roze ZOO Adventure outdoor laarzen, daar ben ik zooo blij mee :). De roze ZOO adventure Adisa versie is nu weer te bestellen zie ik! Ze zijn iets anders als de mijne ;). 


Tsja die foute kersttrui die ik voor manlief besteld had bij Teezily viel toch wel erg tegen. We hadden ons er zo op verheugd om deze aan manlief te geven. Maar mennn wat viel de print tegen, helemaal niet zo kleurrijk als op het plaatje.
Én ik had XL besteld, omdat de L me te klein leek, maar mennn deze was ook nog eens 3 cm breder als aangegeven en die mouwennn...pff. 
Op mijn mail geen reactie gekregen die ik na de kerst stuurde, vanmorgen een kwartier aan de telefoon gehangen zonder iemand eraan te krijgen, dus maar via het contact formulier contact opgenomen...het zal me benieuwen. 


Gisteren besloten manlief en ik om nog een keer te kijken of we dit jaar toch naar de Internationale Mini Meeting gaan. Dit jaar is hij in Ierland en ja dat is toch best een dure trip, manlief vond uiteindelijk een goedkopere deal voor de veerboot van Frankrijk naar Ierland. 


En ik heb me verdiept op de app van Airbnb in een appartement in de buurt van het evenement.
Want slapen in de tent naast mijn snurkende man gaat niet meer gebeuren, dan doe ik geen oog dicht. En yess vandaag de reservering voltooid, wij gaan naar Ierland! Ireland here comes Tante Betsy!


Na de wandeling in het bos heb ik dan eindelijk ook tijd gemaakt om mijn Tante Betsy jurken op Marktplaats te zetten...ze staan op mijn 365happyTanteBetsydresses account


Nee er komt geen nieuwe winactie aan...de gesponsorde jurken van SoMuch heb ik er nog niet op gezet ;). 


Dit zijn jurken waar ik toch afscheid ga nemen...ik heb nog 38 zomerjurken en 38 'winter'jurken over in mijn kast...wie weet dat ik als de zomercollectie mijn kast komt instromen van nog meer jurken ga afscheid nemen...er hangen nog een paar twijfelgevalletjes...bij de zomerjurkjes. 


Daarnaast moet ik ook nodig opruiming gaan doen in mijn andere kastgedeelte (daar draag ik niks meer van ;)) zodat ik daar plek krijg. Whahaha wat een luxe probleem hè?! :p


Doe je nog niet mee met de Thankful Tuesday Tante Betsy giveaway's, dan ga dat vooral doen! Je maakt kans op een Tante Betsy kadobon twv €50.

Lots of love from Susan

15 opmerkingen:

  1. Eeeh Susaaahaan. Ik zie net al die zomerjurken in je kast. Die blauwe jurk met de aardbeitjes en margrietjes kan wel weg hoor ❤ Die koop ik wel van je hoor 😇😇😇😇😇😇

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zo Susan, wat een actie punten heb je afgewerkt. Goed bezig. Fijn dat jullie lekker een reisje hebben geboekt. Altijd een fijn vooruitzicht.
    Wat een verschil die trui. Schandalig dat ze zo een kleurrijke trui te koop aanbieden terwijl het er in het echt niet eens op lijkt. Hoop dat je reactie krijgt.
    Succes met het uitzoeken en het verkopen van je jurkjes.
    Lieve groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Sjiek Susan dat jullie naar Ierland gaan! Lijkt me een droom. Steken je jurkjes goed af bij al dat groen daar. knuf van mij,

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ierland !! super dat jullie toch nog gaan. Gaat de Mini ook mee ?
    Lfs Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat leuk, op vakantie naar Ierland! Nog een droom van mij :) ....en ik wil graag meedoen, van de week eens knutselen met foto's �� knus,Ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een productieve dag lees ik! Wat goed dat je zo lekker actief bent aan het wandelen in het bos, lekker aarden! En wat een leuk tripje gaan jullie maken, ik volg je nog niet zó lang maar lees dat manlief gek is van Mini en lid is van de Mini-club, héél leuk, blijft altijd een speciaal plekje hebben bij me de Mini! Men eerste autootje was een Mini 7 die heb ik destijds helemaal zelf geschuurd en laten verven en wat dingen nog aan veranderd, dikke wielen en sportstoeltjes ( anders paste ik er niet in 😂) zelfs ook nog heel even lid geweest van de mini-club... Leuk te lezen. Benieuwd als je nog een reactie op de trui krijgt. En leuk al die jurkjes wat je gaat opruimen ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heerlijk vooruitzicht jullie reisje! En goed van je dat je toch opruiming gaat houden. Ik vind dat soms ook zo moeilijk.
    Liefs, Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een mooie dag. Lekker knopen doorhakken en een vakantie geboekt. Wat een fijn vooruitzicht! Nu nog even een oplossing voor je 'miskoop'. Over oplossingen gesproken: Mocht je nog van het bomenprintjurkje afwillen...i'm your girl 😋 Fijne avond, geniet nog even na.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. ik krijg eerlijk gezegd de kriebels van de Purpuz, maar ben blij dat hij jou een zetje heeft gegeven.
    Super gaaf dat jullie naar Ierland gaan! Wij hebben 10 jaar geleden de dubbele overtocht genomen. Denk ik een stuk rustiger om vanuit Frankrijk de oversteek te maken.
    Liefs,
    Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Goed bezig Susan en gefeliciteerd met het boeken van de reis. Fijne voorpret!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Die trui lijkt inderdaad totaal niet op de eerste foto.
    Zo die planner werpt nu al zijn vruchten af. Je bent voortvarend te werk gegaan. Lekker vooruitzicht zo'n geboekte vakantie.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. een vrolijke boel ik jou kleding kast.

    Lieve groet,dinah

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Goed bezig geweest. Dat moet een lekker gevoel geven!! Wat heb je toch een heerlijke garderobe hè!!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Je bent wel merkvast of zie ik nu niet 3 paar dezelfde sneakers in een ander kleurtje in de kast lol

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Oh wat gaaf zeg dat jullie naar de Mini meeting gaan in Ierland!
    Heerlijk vooruitzicht! ;)
    Ik ken dat probleem van het plaatsen van advertenties op Marktplaats! Vind dat altijd zo'n gedoe! Hoop het vandaag ook eindelijk te plaatsen! Heb ook nog veel kleding die ik wil verkopen.

    BeantwoordenVerwijderen

Thanks Tante Betsy girls voor jullie reacties, ik lees ze altijd met plezier :D.
Lots of love from Susan

Weet je niet hoe je een reactie achterlaat? In het witte vak kun je je tekst plaatsen. Vervolgens geef je bij 'reageer als' of 'profiel' aan hoe je wilt reageren. Als je kiest voor Naam/URL kun je je naam opgeven (de URL open laten), maar anoniem kan ook (bij een winactie wel gelieve je naam in het bericht achter te laten).

Op de pagina Giveaway How to? staat het ook nog eens uitgelegd, vooral als je doorklikt vanuit Facebook.