zaterdag 15 oktober 2016

Tante Betsy niche blog Saturday


Hey girls ik borduur nog even door op mijn Tante Betsy jurkjes verslaving en dat ik mijn liefde voor Tante Betsy jurkjes niet onder stoelen of banken schuif whahaha. 
Ik ben dit blog vooral begonnen om mijn liefde voor Tante Betsy jurkjes te kunnen delen en jullie te laten zien hoe zo'n jurkje aan het lijf van een goedgevulde dame (Moi :)) uitziet. 
De kleine maatjes kunnen goed zien hoe het bij een van de Tante Betsy modellen uitziet, maar hoe ziet zo'n jurk uit als je maat 42/44/46 of een grotere maat hebt?! 
Fantastisch natuurlijk! Maar dat wil je soms wel zien als je geen Tante Betsy verkooppunt in je omgeving hebt. 
De jurkjes gaan tot XXL (alhoewel de grote maten er vaak uitvliegen), ik draag met mijn goedgevulde lijf inmiddels een L dat staat mij beter als een XL. Mijn vrouwelijke vormen worden mooier benadrukt. 


En zo werd ik opeens fashionblogger en realiseerde ik me dat ik een niche blog heb. Ik richt me maar op één onderwerp, op Tante Betsy. Dat heet dus een niche blog. 
Natuurlijk vertel ik wel eens wat over mezelf of heb ik een blogpost met meer diepgang. Ik vind het ook super dat ik foto's van jullie mag delen zodat allerlei modellen aan het bod komen, peerfiguren, appeltjes, nee geen bananen :p. Maar gewoon allerlei dames van allerlei formaten. 


En al bloggend loop ik soms tegen dilemma's als het opeens rokjesdag is bij Tante Betsy (weet je nog dat alle rokjes in de sale gingen voor €19,95) en ik me realiseerde dat ik in geen jaren met blote benen onder een jurkje/rokje had gelopen. Ja vroeger droeg ik ook vaker een rokje, maar nog vaker een broek of alleen in de winter een rok of een jurk met een panty eronder. 
En met dat bloten benen/schurende benen dilemma ging ik googlen op oplossingen en vond ze in de vorm van Bandelettes en Vevina crème. Maar dat bracht weer nieuwe problemen met zich mee, kontenkruipende onderbroeken en zo kwam ik weer op de shorts van RJ Bodywear


Nu heb ik een nieuw dilemma na een hele zomer lang alleen ondergoed gedragen te hebben wat veelal invisible was, nu het panty en leggings seizoen er weer is stoor ik me aan de afdruk in mijn taile (nee ik zeg niet buik alhoewel die daar wel duidelijk zichtbaar is ;)) en ben ik met RJ Bodywear in overleg of ik hun onderjurkjes mag gaan testen. Ik zal vast niet de enige zijn die zich daar aan stoort en de onderjurkjes van RJ Bodywear zien er ook nog eens prachtig uit. 


En ja al bloggend als Fashion blogger, ben ik ook sponsors gaan benaderen. Ik kreeg vaak de vraag waar ik mijn kleurrijke leggings vandaan haalde (nou ja met veel geluk er tegenaan gelopen in een winkel, maar waar was dat ook alweer??). Petra had me al eens eerder getipt over Sokken-online en zo bestelde ik daar eens panty's en leggings in een kleurtje dat ik zocht. En opeens kwam ik overal Apollo panty's tegen bij diverse jurkjesmerken en stelde ik een samenwerking voor met Sokken-online. Nu moet je niet denken dat ik aan de lopende band panty's en leggings krijg toegestuurd hoor. Ik heb een keer een tiental panty's en twee paar leggings gekregen, daarna heb ik ze gevraagd om me te sponsoren voor de jurkjesdag om Apollo panty's weg te geven en kreeg ik er ook een stel. En bij mijn laatste winactie, de drie kadobonnen voor de dames zijn die alleen voor de dames hoor. 


Ik ben dit Tante Betsy blog niet begonnen voor de gratis producten of de 'gratis' jurkjes. Het kwam toevallig zo op mijn pad met diverse sponsors, en ik had natuurlijk wel gehoopt dat ik eens een jurkje toegestuurd zou krijgen van die lieve tante...een of twee per seizoen. Maar dat mijn blog het zo leuk zou doen onder jullie Tante Betsy girls, dat ik er zoveel uren per dag mee zou bezig zijn (ik typ dit nu terwijl ik net wakker ben en straks ben ik er ook nog wel een uurtje mee kwijt) en dat ik toch al heel wat leuke jurkjes heb gekregen had ik allemaal niet verwacht. Ik ben enorm dankbaar voor jullie enthousiasme, voor jullie leuke reacties en natuurlijk ook voor al mijn sponsors van een vrolijke tas bij mijn jurkjes, de überhandige hip pockets, kleurrijke panty's en de produkten waar ik een review over gedaan heb en wie weet wat de toekomst brengen gaat. 


Lots of love from Susan

24 opmerkingen:

  1. Ik lees je blog met plezier. Ben blij dat het weer koud genoeg is voor alle gekleurde panty's!

    Binnenkort shoppen met mijn gewonnen cadeaubon en kleurtjes uitzoeken die ik nog niet heb!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hahahaaa, dat heb ik ook! Lekker kleurtjes aan de benen!

      Verwijderen
    2. Ja dat is ook wel weer gezellig al die vrolijk gekleurde benen, vandaag ging ik voor knalroze bij mijn zwarte Fraulein jurk (oops geen foto).
      Ik zal nog eens even contact opnemen met Peter van Sokken-online en toch maar alvast jullie emailadressen gaan doorgeven. Knuff!

      Verwijderen
  2. Het is een hardstikke leuk en ook vaak inspirerend blog, brengt een hoop gezelligheid, enig om te lezen, knuffels van Corine

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hihihi ja zo kwebbelen we ons samen wat af hè over die Tante Betsy en jij kunt gezellig met Karen kwebbelen over jullie voorliefde voor deze vrolijke jurkjes. Knuff!

      Verwijderen
  3. Leuk gezellig en ook nuttig blog. Als zeer goed gevulde dame (��) vind ik het soms erg lastig leuke hippe kleding te vinden. Als fan van tante Betsy ben ik super blij met de XXL maat. In jouw blog gaat er soms een wereld voor mij open. Zoals bv de oplossingen tegen schurende boven benen. En ook nog het geluk dat ik de Bandalettes mocht winnen! (Ook dank aan Corine) De gekleurde panty's en leggings ga ik ook proberen en het ondergoed ook!
    Mijn man vind er het zijde van de hoeveelheid jurkjes die ik gekocht heb maar vind ze ook erg leuk!
    Groetjes Karen

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Oh wat leuk om te horen Karen hier doe ik het ook allemaal om, zo fijn om mijn ervaringen met jullie te delen. Ik heb er nooit eerder bij stilgestaan en vorig jaar zomer het hele jaar met kleurige leggings rondgelopen maar het is toch wel erg fijn om met warm weer lekker met blote benen te kunnen lopen. En zo lief dat jij de Bandelettes mag uitzoeken van Corine, mooi zo'n bijzondere vriendschap. Dikke knuffels!

      Verwijderen
  4. Ik ben heeeeeel benieuwd naar je onderjurkjes-onderzoekje!
    Fijn weekend nog!
    Liefs,
    Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik ookkk hoop dat ik een leuke deal kan maken met RJ Bodywear want er zullen meer vrouwen last van hebben. Thanks :). Dikke knuffels!

      Verwijderen
  5. Je blog blijft een feestje om te lezen. Iedere dag kijk ik er toch stiekem even naar uit en start er dan de PC voor op (soms ff op de telefoon gluren als ik er niet aan toe ben gekomen). Ik ben erg benieuwd naar je onderjurkjes test. Ik heb er nog nooit eentje gedragen onder een jurk. Dus kom maar op met die review. Panty's zijn inmiddels besteld. Heerlijke kleurtjes en ze blijven best lang mooi.

    Groeten Neeltje

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja super kleurtjes hebben ze bij sokken-online hè, ik geniet zo van die heerlijke knalkleurtjes aan mijn benen. Daar is het nu weer tijd voor, maar ik heb deze zomer ook dankzij Bandelettes heerlijk genoten van blote benen weer.
      Ja ik hoop wat te kunnen regelen met RJ Bodywear, want merkte van het weekend dat een jurk omhoog kruipt terwijl ik liep misschien doet die dat dan ook niet meer of moet ik voor een langere onderjurk gaan. We gaan het zien ;). Knuff!

      Verwijderen
  6. Ach... je schrijf bijna altijd over een ding.... toch is het nooit saai. Ik ben benieuwd naar de onderjurkjes. Wat doe jij met jurkjesdag??

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Whahaha ja over een onderwerp schrijven op dagelijkse basis maar een feestje om te doen. Als je op de link jurkjesdag klikt zie je wat het was, het was een ontmoeting van vrouwen van een besloten Facebook groep, jurkjeszusjes noemen we elkaar en nee dat is niet de naam van de groep ;). Knuff!

      Verwijderen
  7. Ik geniet er elke dag van. Idd zoiets had je nooit kunnen verwachten. Ik ven benieuwd naar de onderjurken. En die Apollo panty's zijn geweldig. Wat een super leuke kleuren. Straks bestel ik er nog wat met mijn gewonnen bon.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Zo eindelijk vandaag je gegevens doorgegeven aan sokken-online. Hii moest nog een bon aanmaken, voor het allereerst hihi en ik moest nog de emailadressen doorgeven (was ik ook weer vergeten). Je gaat het horen ;). Knuff!

      Verwijderen
  8. Ik lees elke dag je blog met veel plezier. Leuk weer om te zien hoe de jurken bij verschillende dames staan. Je krijgt er zo een goed beeld van. Vandaag weer een paar leggings en panty's gekocht op de markt bij Sokken-online. Ik werd weer zo leuk geholpen! Op mijn verzoek hadden ze een aantal kleuren meegenomen en ik kon mijn jurkjes erbij houden om te juiste kleur te kiezen. Wat een service! Ben er heel blij mee.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Oh wat heerlijk dat je ze lekker live kunt kopen en je jurkjes erbij kunt houden. Wat een service weer dat ze er speciaal voor jou meegenomen hadden, het is dan ook een toffe vent en super fijne panty's. Dankjewel voor je complimenten. Knuff!

      Verwijderen
  9. Leuk en gezellig vind ik jouw blog.
    Ben benieuwd naar de rj onderjurkjes. Zijn dat die onderjurkjes die ook in leuke kleurtjes verkrijgbaar zijn?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Thanks :). Jaaaa die zijn er ook in best veel verschillende kleuren zag ik, lijkt me al een feestje om die aan te doen. Knuff!

      Verwijderen
  10. Ik ken je blog nog niet maar ik ben wel dol op jurkjes. Ik zou het ook leuk vinden als je meedoet aan de Fancy Friday linkup. Kan je een mooie outfit showen!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Oh daar ga ik straks eens even voor zitten en kijken wat je dan deelt. Klinkt leuk! Knuff!

      Verwijderen
  11. Ik heb bij de vorige winactie een rj bodywear setje gewonnen. Was gisteren al binnen. En zit inderdaad heerlijk. Dus dank nog ben benieuwd naar de onderjurkjes.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Oh wat leuk om te horen Simone, ja een prachtige kwaliteit hè, fijn dat ze al zo snel binnen waren. Je gaat het hier zien! Knuff!

      Verwijderen
  12. Ik ben je eeuwig dankbaar voor je blog over tante betsy. Door jou is mijn liefde voor tante betsy, apollo panty's en urban hippies begonnen! Ik ben ook reuze benieuwd naar de onderjurkjes, en ga deze dan ook vast en zeker in huis halen!

    Dikke kus en knuffel, Wendy

    BeantwoordenVerwijderen

Thanks Tante Betsy girls voor jullie reacties, ik lees ze altijd met plezier :D.
Lots of love from Susan

Weet je niet hoe je een reactie achterlaat? In het witte vak kun je je tekst plaatsen. Vervolgens geef je bij 'reageer als' of 'profiel' aan hoe je wilt reageren. Als je kiest voor Naam/URL kun je je naam opgeven (de URL open laten), maar anoniem kan ook (bij een winactie wel gelieve je naam in het bericht achter te laten).

Op de pagina Giveaway How to? staat het ook nog eens uitgelegd, vooral als je doorklikt vanuit Facebook.