vrijdag 21 oktober 2016

Guestblogger Evy shopping at Pantalone Friday


Hey girls vandaag een gastblog, geheel geschreven door Evy de winnares van de kadobon winactie van Tante Betsy verkooppunt Pantalone: 

Wat verwend Susan ons toch altijd weer met haar inspirerende blogs, haar mooie foto’s en haar gave win-acties. En zo is ook bij mij het virus ontstaan. Via via kwam ik in een Facebookgroep terecht met heel veel jurkenzusters. Al snel zag ik de blog van Susan voorbij komen. Wat een mooie kleuren, geweldige prints maar bovenal mooie pasvorm hadden de jurken op haar foto’s. Allemaal van het merk Tante Betsy, ik had er nog nooit van gehoord maar was op slag verliefd. Het grappige vond ik ook dat mijn oma ook Betsy heette.

Sinds die dag speur ik marktplaats af, bezoek ik winkels waar ik nooit kwam en groeide en bloeide de inhoud van mijn kledingkast met Tante Betsy jurkjes...
 


En daar was dan het één jarig bestaan van deze blog, wat een mooie acties heeft Susan voor ons weten te bemachtigen zeg!!! En als trouwe fan doe ik mee. En ik heb gewonnen!!!!!! Een cadeaubon van €25 te besteden bij Pantalone in Eindhoven. 
De opdracht van deze win-actie luidde als volgt:
Laat een reactie hier onder deze blogpost achter dat je mee doet én deel jouw shopping experience bij Pantalone, als je er al eens bent geweest. Vertel hoe gezellig het was én ben je er nu nog nooit geweest en zou je dat wel graag willen, verzin dan een leuk verhaal. Maak er wat gezelligs van!



En mijn antwoord daarop was:
Mijn ideale middag..... Heerlijk lunchen in Eindhoven (wat dichtbij onze woonplaats Rosmalen ligt) met mijn partner. Daarna op naar Pantalone waar we heerlijk SAMEN gaan shoppen! En waar ik in ieder geval met een tante Betsy jurk de deur uitga (voorkeur voor een Fraulein). 


Vandaag was het eindelijk zover, een dagje Eindhoven!!! Helaas is het een druilerige dag maar dat kan mijn pret niet drukken. Samen met Iwan (mijn vriend) en Julia (onze dochter) zijn we eerst heerlijk gaan lunchen in een Amerikaanse Diner. Dit op aanraden van een andere jurkenzuster. De lunch kon mij niet snel genoeg gaan, maar de man wil ook wat hè! 



Eenmaal bij Pantalone aangekomen viel ik van de éne in de andere verbazing, wat is de winkel groot, wat hangen er veel leuke merken en bovenal wat zijn er veel Tante Betsy’s om uit te kiezen. Enthousiast ben ik alle XL’tjes uit de rekken gaan halen, nu was mijn kans om zoveel mogelijk modellen van Tante te passen. Onze kleine dame was lekker bezig met een grote doos vol speelgoed dus daar hadden we geen omkijken naar. En Iwan maakte trouw heel wat foto’s van mij. Eén voor één paste ik de jurkjes, sommige waren echt niet voor mij bestemd maar heel veel andere stonden prachtig. Dat wordt nog moeilijk keuzes maken.



Ook de leuke heuptasjes van Urban Hippies hingen in de winkel, en ook deze staan al lang op mijn verlanglijstje. Ik voelde me als een kind in een speelgoedwinkel, zoveel prikkels zijn niet goed voor mij, haha!



Na veel passen is mijn keuze gevallen op de Fraulein Winterflower Green, de Tammy Bouqet Black en een denim tasje van Urban Hippies die ik voor mijn verjaardag (nog even wachten tot december) krijg van mijn lieve ouders.
En ook Iwan is bij Pantalone geslaagd voor een stoere jeans, dit was echt een top middag!


Susan en Pantalone, heel erg bedankt voor mijn mooie prijs!

Hét online lifestyle magazine over reizen, festivals, hotspots, food, fashion & fun.

Lots of love from Susan

22 opmerkingen:

  1. Dit is toch ook gaaf zo'n gastblog, hartstikke leuk om te zien en te lezen. Jammer dat Pantalone zo ver weg is.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja heerlijk geschreven hè?! Te merken dat ze blogger is bij Leijp ;).
      Ja het is een super leuke winkel met heel veel keus en een heerlijke opstelling en setting. Maar er zullen bij jou 'in de buurt' vast ook zulke leuke Tante Betsy verkooppunten zijn. Ik moet er zelf ook een uurtje voor reizen. Knuff!

      Verwijderen
  2. Leuk geschreven Evy en wat een leuke jurkjes heb je gekozen. Al staat die met die polkadots je ook leuk. 😉

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja goede keuzes maakte ze. Ik zie nu weer die groene tas op de foto terwijl ze haar Fraulein jurk aan heeft...was ook een geweldige combo geweest met die hoed hihi. Ja jij bent er ook al een paar keer geweest hè...shopping heaven... Knuff!

      Verwijderen
  3. oh, wat een leuke shop dag is dat geweest. Heerlijk om te lezen.

    Neeltje

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Nu jij nog een keer daarheen hè ;). Kun je ook gaan genieten in die snoepwinkel maar ik snap dat je daar nog een paar maandjes mee wacht hihi. Knuff!

      Verwijderen
  4. Wauw! Te gekke keuze die jurkjes! Staan je mooi! En mini Betsy heeft t ook naar haar zin gehad zo tie zien? 😄

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja super keuzes maakte ze, beide staan haar prachtig. Ja heerlijk toch dat je daar ongedwongen kunt shoppen en dat je kleintje zich daar ook kan vermaken ;). Oh ja je partner kan zich er ook vermaken...zie die van jou daar ook shoppen, lijkt me wel echt wat voor hem. Knuff!

      Verwijderen
  5. Leuk Evy, je gastblog. Wat een heerlijk dagje was dat voor jullie. En goed geslaagd! Liefs uit Middelburg

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja hè die Evy heeft zich wel bij Pantalone vermaakt ;). Knuff!

      Verwijderen
  6. Wat leuk zo'n gastblogger. Prachtige jurken heb je uitgekozen.. Ga je veel plezier van hebben..

    Lieve groet,dinah

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja leuk hè, wie weet ga ik dat eens vaker doen als er zich Tante Betsy girls melden die ook naar een Tante Betsy verkooppunt gaan. Gezellig zo'n gastblog :). Knuff!

      Verwijderen
  7. Wat leuk zo'n gastblogger. Mooie jurken uitgezocht Evy, veel plezier ermee!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja dat is wel voor herhaling vatbaar hè, gezellige stukjes over de diverse Tante Betsy verkooppunten. Met leuke foto's erbij...kunnen we lekker mee genieten van de leuke stenen winkeltjes. Knuff!

      Verwijderen
  8. Zo ook nog zelf even een reactie achterlaten, ik heb natuurlijk gisterenavond al meteen contact gehad met Evy ;).
    Ik heb in ieder geval genoten van deze gezellige blogpost met een heerlijke schrijfstijl en de foto's zijn ook stuk voor stuk leuk. En je zocht prachtige jurken uit en wat leuk dat je vriend daar ook slaagde. Gaat vast niet de laatste keer zijn dat jullie naar Pantalone gaan. Zo'n heerlijke snoepwinkel, een waar jurkjesparadijs met heel veel Tante Betsy :).

    Nu heb je meteen de lat heel hoog gelegd voor andere Tante Betsy girls die het leuk vinden om eens een gastblogpost te schrijven.
    Máár ieder zo het zijne hè en iedereen mag het op haar eigen manier doen hihi. Nee girls nu niet allemaal tegelijk komen, maar zou het wel leuk vinden om zo af en toe een Tante Betsy verkooppunt in de schijnwerpers te zetten.
    Knuff!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een leuk mens is die Evy en ze staat ook prachtig met die jurkjes.
    Goeie keuze heeft ze gemaakt. Leuk dat haar vriend ook is geslaagd. Jammer dat Eindhoven niet bij mij in de buurt is want anders zou ik zeker nog een keer langs gaan.
    Lieve groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Een leuk verslag van een hele geslaagde dag Evy, en die foto's erbij maakt het helemaal leuk. Je aankopen zijn ook zo leuk.
    Lfs Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Gefeliciteerd zeg! Heerlijk hoor en wat een mooie jurkjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Gefeliciteerd zeg! Heerlijk hoor en wat een mooie jurkjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Jeetje ik word helemaal verlegen van deze lieve reacties! Het was hartstikke leuk on te schrijven voor deze blog!!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Leuk Evy! Dat is echt een gezellige dag met het gezin geworden. En nog tóp geslaagd ook!
    Lieve groetjes,
    Sandra

    BeantwoordenVerwijderen

Thanks Tante Betsy girls voor jullie reacties, ik lees ze altijd met plezier :D.
Lots of love from Susan

Weet je niet hoe je een reactie achterlaat? In het witte vak kun je je tekst plaatsen. Vervolgens geef je bij 'reageer als' of 'profiel' aan hoe je wilt reageren. Als je kiest voor Naam/URL kun je je naam opgeven (de URL open laten), maar anoniem kan ook (bij een winactie wel gelieve je naam in het bericht achter te laten).

Op de pagina Giveaway How to? staat het ook nog eens uitgelegd, vooral als je doorklikt vanuit Facebook.