vrijdag 28 oktober 2016

Happy last pieces Friday



Hey girls ik heb er een nieuwe winterjas bij, een happy last pieces jas van Happy Rainy Days
Ik had al vaker op hun Facebook pagina een leuke #happylastpieces jas zien voorbij komen, maar niet mijn maat of als het mijn maat was dan was het een korte regenjas of een saaie...
Nu kwam maandag Happy Rainy Days winterjas Petra langs, in maat XL en yess ik heb de jas woensdag weten te scoren met het hoogste bod, yihaaa!


Nu denken wellicht enkele van jullie 'hey had ze niet pas een leuke Danefae jas aan?!'  Jaaa die is heel leuk en ook nog steeds goed te dragen, maar toen het onlangs zo heel koud was (2 graden Celsius in de ochtend op de fiets) had ik het toch wel koud. 
De Danefae jas is een softshell jas en ideaal als tussenjas.


Onlangs kocht ik ook een hele leuke jas van Blutsgeschwister op Marktplaats, ik had me er zo op verheugd. Zo leuk een rode geruite jas, máár maat L bleek me veel te klein te zijn. 
Ik wil nog wel eens vergeten, dat ik dan wel maat L heb in de jurkjes van Tante Betsy omdat ze zo super mee rekken en dat ik die graag strak aan mijn lijf draag. Maar een L in een winterjas gaat niet passen. 


De Blutsschwester jas en een paar rood met witte stippen leren laarzen staan nu op mijn 365happyTanteBetsydresses Marktplaats account te koop. Nee sorry girls nog geen nieuwe winactie jurkjes te koop.
Inmiddels heb ik al mijn laarzen die daar te koop staan/stonden verkocht. Ik ga dadelijk een paar gave groene cowboylaarzen ophalen en er komt nog een paar rode Tante Betsy laarzen naar mij toe.


De ZOO Adventure laarzen staan ook nog steeds hoog op mijn verlanglijst en gaan er zekers ook komen. Ben er nog niet helemaal uit of ik rode of roze wil.

 
Tante Betsy girl Hetty heeft de roze Adisa outdoorlaarzen en vertelde me dat ze niet fuchsia zijn, maar op de foto zien ze naar mijn idee heel fuchsia uit...en ik ben gek op (knal)roze, maar zoals jullie aan mijn jassen kunnen zien ook gek op rood...eens kijken naar mijn Tante Betsy jurkjes, welke het beste bij de meeste jurkjes staan.

Lots of love from Susan

9 opmerkingen:

  1. Volgens mij had ik vorige week ofzo ook op zo'n jas geboden, denk dezelfde ;-)
    Als ik de afmetingen lees op MP had ie mij ook niet gepast.
    Lekker hoor als je alles heb kunnen verkopen.
    Super dat je nou ook eens wat win,2x keer zelfs :-) staat leuk en past natuurlijk goed bij TB's ;-)
    Lfs en een fijn weekend !
    Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja echt balen dat er zo slecht gemeten is, 60 cm klopte wel aan de binnenkant rugpand gemeten...maar de jas is niet 2x60cm waar je dan van uit gaat als je naar de oksel tot oksel afmeting vraagt.
      Maar blij met de HappyRainyDays winterjas die ik niet gewonnen heb hoor, ik heb er voor betaald. Maar had het hoogste bod ;), maar €59 voor een nieuwe winterjas is heel leuk. Dikke knuffels!

      Verwijderen
    2. Oja, tuurlijk die had je met het hoogste bieden op het laaste moment.
      Nou zeker een mooie jas voor die prijs.

      Verwijderen
  2. Zo, jij bent lekker aan de koop en verkoop! Fijn dat je nu een warme rode jas heb gescoord. Wel zonde van de Blutsgeschwister jas, hopelijk kan je er dezelfde prijs voor terug krijgen. Ben benieuwd naar je groene en rode laarzen!
    Fijn weekend. Lieve groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat leuk dat je zo'n mooie jas hebt kunnen scoren. Staat je goed. Hopelijk verkoop je die Blutsgeschwister jas (ook een leuke) weer voor een goede prijs.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Die Zoo laarzen zijn cool! En je jas ziet er ook heerlijk uit en staat je goed. XX Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuke jassen! Roodkapje, hihihihi!
    Wel jammer van de B-jas, dit is wel echt jouw ding...
    Je herinnert me aan de ZOO Adventures winactie, loopt die ook niet af binnenkort?
    Of heb ik het gemist?
    Ik ga eens kijken.
    Liefs,
    Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Owww... al lang afgelopen... Man o man. Ik houd het niet meer bij... Jammer genoeg niets gewonnen :-))))

      Verwijderen
    2. Ja ik zag het ook opeens, had ze me ook gegund of veel van mijn Facebook vriendinnetjes die ook mee deden, maar geen bekende namen. Lijken me echt ook laarzen voor jou, weet nog dat jij en Esther vorig jaar op zoek waren naar een paar goede outdoorlaarzen. Ze lijken me heerlijk comfortabel en lekker warm. Zelfs Tante en nichtje Anita zijn er al voor gevallen en dragen ze met veel plezier. Dikke knuffels!

      Verwijderen

Thanks Tante Betsy girls voor jullie reacties, ik lees ze altijd met plezier :D.
Lots of love from Susan

Weet je niet hoe je een reactie achterlaat? In het witte vak kun je je tekst plaatsen. Vervolgens geef je bij 'reageer als' of 'profiel' aan hoe je wilt reageren. Als je kiest voor Naam/URL kun je je naam opgeven (de URL open laten), maar anoniem kan ook (bij een winactie wel gelieve je naam in het bericht achter te laten).

Op de pagina Giveaway How to? staat het ook nog eens uitgelegd, vooral als je doorklikt vanuit Facebook.