zondag 9 oktober 2016

Tante Betsy mix & match Sunday


Oh girls door al die administratie en mailen naar een paar Tante Betsy girls vergeet ik bijna om hier een blogpost te posten whahaha. 
Oops het is al tien voor acht dus een supersnelle korte blogpost.


Oh weet je wat ik deel vandaag Tante Betsy haar Facebook post. 





Met foto's hoe je Tante Betsy rokjes met shirts kan combineren 




of de Tante Betsy pants met shirts. 


Ook al heb ik iedere dag een Tante Betsy jurk aan, foto's zijn ook altijd welkom van dit soort combo's. Gisteren deelde ik deze van Margreet (Tante Betsy verkooppunt ApothekeR). 






Ik ga wat foto's zoeken en zoeff er weer vandoor. Even zonder verdere tekst erbij :D. De dame op de blote voeten is van een Tante Betsy verkooppunt Amis mode.



Lots of love from Susan

20 opmerkingen:

  1. Leuk om al die combi's te zien. Ben zelf meer van de jurkjes, maar het ziet er wel goed uit om die mooie items te combineren.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hihi ja ik ben ook van de jurkjes maar dat mag duidelijk zijn whahaha, maar heb vroeger wel altijd rokjes en jeans en tops gedragen. Maar de jurkjes van Tante daar komt mijn figuur toch het beste tot uiting. Knuff!

      Verwijderen
  2. Leuk, toevallig heb ik gisteren een rokje met shirt van Tante Betsy gekocht!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Oh wat leuk Natasja! Verheug me op een foto, ik zal je blog maar eens in de gaten houden ;). Knuff!

      Verwijderen
  3. Die broek.....:) zo leuk en fleurig net zo'n bloesje!!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja leuk hè, die pants zien er heel gaaf uit en lijken me heerlijk voor een relaxted dag in huis met een gave top en vestje. Leukk! Knuff!

      Verwijderen
  4. Die broek.....:) zo leuk en fleurig net zo'n bloesje!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Reacties
    1. Ja hè ik dacht weet je wat laat dat zien, eens wat anders en zo kom je op ideëen ;). Knuff!

      Verwijderen
  6. Oh, ik vind de effe rokjes met een kleurrijk/print shirt erop erg leuk. Ik zie de rokjes alleen niet bij Tante zelf. Dus straks toch echt een winkel gaan zoeken. hihi. De wishlist wordt wel erg groot zo.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Nee dat was mij ook al opgevallen dat die nog niet in de webshop stonden. Er missen ook enkele jurken in de webshop, heb al een lijst gestuurd maar ze nog niet zien verschijnen ;). Knuff!

      Verwijderen
  7. Weer heel anders met die mix kleding.. Vind de broeken ook wel gaaf met een bloem bloesje 😍

    Lieve groet, dinah

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja gave combo hè en die bloem bloesjes zijn te leuk, alleen gaat daar ieder gaatje bij mij open kieren whahaha of ik zou hem dicht moeten naaien ;). Ja die pants zien er heel gaaf uit en ook mooie bijpassende leggings zag ik. Knuff!

      Verwijderen
  8. De bloesjes zijn super leuk. Vooral die met het kleine bloemetje. En die effen vestjes. Ook zo leuk.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja leuk zijn die hè en ja de vestjes zijn ook zo gaaf. Net zoals het Lotte vest, heb er bij Pantalone over staan twijfelen...maar dan om hem als jurk te gebruiken en met zo'n gave pants eronder...en een paar knalrode sneakers ;). Knuff!

      Verwijderen
  9. Ja ook weer heel leuk die rokjes en bloesjes maar toch vind ik de jurkjes leuker! Die broek lijkt me ook heerlijk maar je ziet ze alleen aan bij die slanke modellen. Dat is geen realistisch beeld😜
    Lieve groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Door allerlei gedoe hier thuis ben ik een aantal dagen niet in blogland geweest. Ik heb je dus ook geen foto gestuurd. :-(( Jammer voor mij extra kans voor de rest....XX Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Leuke collages weer! Die broek met zo'n vestje lijkt me heerlijk voor een dagje bankhangen, maar voor naar het werk blijft het toch een jurkje of rokje.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Leuk die combinaties. Zelf draag ik meestal jurkjes....toch leuk om deze foto s te bekijken.

    BeantwoordenVerwijderen

Thanks Tante Betsy girls voor jullie reacties, ik lees ze altijd met plezier :D.
Lots of love from Susan

Weet je niet hoe je een reactie achterlaat? In het witte vak kun je je tekst plaatsen. Vervolgens geef je bij 'reageer als' of 'profiel' aan hoe je wilt reageren. Als je kiest voor Naam/URL kun je je naam opgeven (de URL open laten), maar anoniem kan ook (bij een winactie wel gelieve je naam in het bericht achter te laten).

Op de pagina Giveaway How to? staat het ook nog eens uitgelegd, vooral als je doorklikt vanuit Facebook.