donderdag 8 september 2016

Porto Clover Hip Pocket Thursday


Hey girls vandaag werd ik verwend door Femke van Urban Hippies met een nieuwe hip pocket. Als jullie Urban Hippies op Facebook volgen of je hebt ingeschreven voor de nieuwsbrief dan heb je zeker gezien dat er een nieuw heuptasje is...een nieuwe hip pocket; 
Porto Clover Hip Pocket met weer een mooi borduursel en Porto Hip Pocket is de effen versie. 


Femke vertelde me in de tijd dat ik de mooie kortingscode actie op mijn blog had op alle hip pockets, dat ze me de nieuw te komen bordeaux rode hip pocket zou sturen. Nu moet ik eerlijk vertellen dat het eigenlijk helemaal niet mijn kleur is, ik ben namelijk van de knalkleuren. 
Maar hij is echt mooiii en wat nog leuker is dat hij perfect bij mijn Tante Betsy dress Peacock Blue past die ik vandaag aan heb.


Ik ben meteen eens gaan kijken of hij ook bij andere Tante Betsy jurkjes van mij past. Mooi bijvoorbeeld bij Dress Mimi Red, Dress Love the Forest Black, Dress Tweety Black en ook bij mijn Jacket Dress Denim



Oh weet je ook wat goed is om te weten dat deze Porto Clover Hip Pocket waterdicht is en kleurvast is. 
Femke heeft hem mee op vakantie gehad en daar heeft hij een week zon, zee en zand doorstaan en is zelfs per ongeluk in zeewater gedipt oops hihi. Hieronder heeft Femke hem om op Skirt Sakura Blue. 


De hip pockets van Urban Hippies vind je hier onder deze link.
De Polka Blossom is al uitverkocht, evenals de Green Blossom dus twijfel niet te lang voor de twijfelaars onder ons ;). 


Vandaag had ik zelf mijn blauwe hip pocket aan/om. Ik vind ze zo fijn, ik vertelde er al eens over in mijn Youtube filmpje Urban Hippies Hip Pocket review.
Stiekem vind ik de bordeaux rode beter staan :) hihi. 


Ik heb by the way heel goed nieuws, de Tante Betsy wintercollectie is gearriveerd! Nee girls nu niet heel hard naar de webshop rennen om die te bestellen, het duurt nog even. Eerst moeten heeeel veeeel kartonnen dozen geopend worden...etc etc. De Tante Betsy verkooppunten worden altijd eerst voorzien van hun bestellingen en dan komen de jurkjes en alle andere items in de webshop, dat duurt allemaal nog even en nee ik denk niet dat dat al volgende week vrijdag is. Dus nog even geduld! Of hou je favoriete verkooppunt in de gaten ;). 


Ik ben heel benieuwd naar alle jurkjes die komen gaan en ook heel benieuwd naar kleurtjes en prints. 
Femke van Urban Hippies heeft gekeken naar diverse wintercollecties en heeft het over de kleurtjes okergeel, petrolblauw, olijfgroen en bordeauxrood welke terug te vinden zijn. We weten allemaal dat Tante zich niet echt eraan houdt wat in de mode is...dus ik ben heel benieuwd (oh ja dat had ik al gezegd whahaha). 



Lots of love from Susan

18 opmerkingen:

  1. Ik ben blij dat tante zich niet houdt aan de mode. Ik wordt helemaal treurig van de kleuren in de winkels. Ik houd van vrolijk en kleurig. Daarom ben ik gek op tante Betsy❤

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Heel herkenbaar Heidi, gaat vast goed komen. Tante houdt zich volgens mij niet echt aan het modebeeld, wij creëeren gewoon samen een nieuw modebeeld :D. Maar desondanks staat deze porto clover hip pocket mooi bij diverse van mijn Tante Betsy jurkjes en ik hoop stiekem wel heel hard op nog een knalroze variant :) hihihi. Knuff!

      Verwijderen
    2. Ja hij staat inderdaad heel mooi bij je jurkjes. En knalroze oh ja graag. Dan wil ik er nog eentje, naast mijn petrol. Super handige tasjes bij een jurkje. Doei.

      Verwijderen
  2. Wat een mooie hip pocket die bordeaux rode. Ik kom bijna in de verleiding om hem meteen te bestellen, want ik heb die jurk ook en dat is een geweldige combi. Maar ja, ik heb al zoveel aan jurkjes en de hip pockets uitgegeven (ik heb de polka blossom ook die kon ik niet weerstaan), dat ik er eerst maar even goed over ga nadenken. Ik had mijn blauwe hip pocket die jij ook op de foto laat zien mee naar de camping, echt super handig. Ik ben ook blij dat Tante Betsy zich niet aan de mode houdt. Krijg ik weer een foldertje van kleding binnen is het weer allemaal hetzelfde. Heerlijk dat dit merk anders is.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Heel begrijpelijk Alexandra en och anders geef je hem al op als sinterklaas kadootje of zo hihi. Ja ik heb dat ook als ik bijvoorbeeld met mijn dochter ga shoppen...je wordt zo treurig van de hedendaagse mode...so boringgg. Laat mij maar lekker knallen of een mooie zwarte jurk aan met een kleurige print ;). Knuff!

      Verwijderen
  3. Een hele leuke pocket, had hem ook al gespot en niet gedacht dat ie zo leuk bij de jurkjes zou staan.
    Heb al een spijkerblauwe, maar straks als de nieuwe collectie van Tante er is ,even kijken naar de kleur en dan komt er vast wel weer 1 bij. :-)
    Lfs Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hihi ja ik had dat dus ook niet verwacht. Hij staat ook mooi bij de blauwe doorknoopjurk die we hebben van de wintercollectie. Ik kom niet op de naam whahaha...maar op de close-up foto kwam hij niet mooi over ;).
      Handig zijn ze hè, ik weet nog dat jij eentje bestelde nav de kortingscode actie. Knuff!

      Verwijderen
  4. Ik heb hem gelezen hihi, ik had mijn schoonzusje al geattendeerd op deze fleurige heuptasjes😄

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hihi ja zo handig op een jurkje en niet te groot dat vind ik ook wel fijn. Ik heb mijn gewone tas bij me als ik zo ergens heen ga ;). Maar op het werk en in huis gebruik ik de hip pocket zodat ik mijn handen vrij heb maar wel mijn telefoon bij de hand heb😉

      Verwijderen
    2. Zij heeft erg veel last van haar schouder, vandaar....
      Het leek mij een goed en mooi alternatief 😊

      Verwijderen
  5. Reacties
    1. Jaa verbazend wekkend mooi. Ik stond ervan te kijken hihi. Knuff!

      Verwijderen
  6. Ben nog steeds op zoek naar zo'n handig tasje, maar dan het liefst van Pip Studio. Heb er inmiddels 1 op het oog. ;) Maar, wie weet koop ik toch nog zo'n hip pocket! Ze zijn wel erg leuk! ;)

    BeantwoordenVerwijderen

Thanks Tante Betsy girls voor jullie reacties, ik lees ze altijd met plezier :D.
Lots of love from Susan

Weet je niet hoe je een reactie achterlaat? In het witte vak kun je je tekst plaatsen. Vervolgens geef je bij 'reageer als' of 'profiel' aan hoe je wilt reageren. Als je kiest voor naam/url kun je je naam opgeven, maar anoniem kan ook (bij een winactie wel gelieve je naam in het bericht achter te laten).

Ook een Tante Betsy girl worden? Stuur dan je Tante Betsy foto naar 365happytantebetsydresses@gmail.com
De andere Tante Betsy girls of wannabee's zullen je dankbaar zijn :).