maandag 5 september 2016

Blue Tante Betsy Monday


Hey girls vandaag maar een kort berichtje, vandaag draag ik Shirt Dress Petrol. Ik merk dat ik nog steeds niet echt lekker in mijn vel zit maar uiteindelijk komt het wel allemaal goed. 


Ik ga kijken of ik bij jullie inzendingen voor de inmiddels verlopen Tante Betsy Saturday Give Away wat blauwe jurkjes tegen kom. 
Altijd leuk om te kijken hoe de diverse jurken andere Tante Betsy girls staan. 

Petra in haar Dress Birdie Blue

Petra in haar Dress Collar Grey (gewoon blauw ;)). 

Claudia in Dress Soda Dark Blue

Esther in haar aardbeien jurkje (zomer 2015)

Corine in haar Dress Belle Blue

Je wordt toch alleen maar vrolijk van al die leuke blauwe Tante Betsy jurkjes?!

Lots of love from Susan

9 opmerkingen:

  1. Ach lieverd.... hoe kunnen wij je weer opvrolijken?
    Die petrol shirt dress staat je erg mooi! Ben er zelf ook erg blij mee!
    Morgen wil ik m'n nieuwe Birdie Blue aan! Vandaag weer m'n Soda dress aan! Ik heb toch nog de Summer red dress kunnen kopen! 😉 Dat was nu voorlopig echt de laatste! 😉 Nu heb ik 5 TB jurken van de zomercollectie! 😊
    Fijne avond en hopelijk voel je je gauw weer wat beter! 😙
    Knuffel,
    Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ach lieverd.... hoe kunnen wij je weer opvrolijken?
    Die petrol shirt dress staat je erg mooi! Ben er zelf ook erg blij mee!
    Morgen wil ik m'n nieuwe Birdie Blue aan! Vandaag weer m'n Soda dress aan! Ik heb toch nog de Summer red dress kunnen kopen! 😉 Dat was nu voorlopig echt de laatste! 😉 Nu heb ik 5 TB jurken van de zomercollectie! 😊
    Fijne avond en hopelijk voel je je gauw weer wat beter! 😙
    Knuffel,
    Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  3. He wat vervelend. Hopelijk krijg je gauw wat meer duidelijkheid. Dat geeft ook rust. Je ziet er trouwens prachtig uit. Zeker met die roze laarzen erbij. Dikke knuffel.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat naar dat je nog niet lekker in je vel zit. Hopelijk binnenkort beter. De jurk staat je prachtig. Ik ben dol op blauwe kleuren. Jammer genoeg stond de petrol kleur mij minder mooi dan de blauwe versie. Toen heb ik besloten de petrol niet te nemen, want dan kies ik toch voor de blauwe, maar jou staat die kleur heel mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Vervelend dat je niet lekker in je vel zit. Heel veel sterkte!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat vervelend dat je nog steeds niet lekker in je vel zit. Hopelijk komt er snel duidelijkheid op je werk, dat geeft ook weer rust. Ik heb hetzelfde meegemaakt en ik die van zekerheid hou was dat geen fijne periode. Sterkte en een dikke knuffel, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dankjewel lieverds, ja het is wat Monique zegt die onzekerheid...het zwaard van Damocles...daar heb ik last van en die constante veranderingen. Ik ging altijd met plezier naar mijn werk...vanmorgen gegaan omdat ik nu eenmaal zo in elkaar zit dat ik verantwoordelijk ben...maar weer heel wat traantjes gelaten. Maar uiteindelijk toch een goede ochtend gehad, wel met een of andere vervanger waar je niet blij van wordt...maar het zij zo. Dikke dankjewel knuffels voor jullie lieve berichtjes :)

    BeantwoordenVerwijderen

Thanks Tante Betsy girls voor jullie reacties, ik lees ze altijd met plezier :D.
Lots of love from Susan

Weet je niet hoe je een reactie achterlaat? In het witte vak kun je je tekst plaatsen. Vervolgens geef je bij 'reageer als' of 'profiel' aan hoe je wilt reageren. Als je kiest voor naam/url kun je je naam opgeven, maar anoniem kan ook (bij een winactie wel gelieve je naam in het bericht achter te laten).

Ook een Tante Betsy girl worden? Stuur dan je Tante Betsy foto naar 365happytantebetsydresses@gmail.com
De andere Tante Betsy girls of wannabee's zullen je dankbaar zijn :).