maandag 7 augustus 2017

We want Lola lo lo lo Lola


Hey girls onder het genot van een oude YouTube versie van The Kinks schrijf ik deze blogpost. Wie weet is Tante Betsy ook wel bij het ontwerpen van het Lola model geïnspireerd door het liedje Lola van The Kinks ;).
Tante is opgegroeid in dezelfde tijd als ik, we schelen ons bijna een jaar.
Maar okay ik wil het Lola model eens onder de aandacht brengen, een geliefd model voor velen met die prachtige halslijn en die leuke afwerking.


Dit jaar (SS2017) was er de geweldige jurk Dress Lola Songbird, een model waar er jammer genoeg maar weinig van geproduceerd zijn. Dus heb je deze jurk in een van de Tante Betsy verkooppunten kunnen scoren dan ben je een bofbips.


Bij Tante Betsy in de webshop waren ze in mum van tijd uitverkocht, ik zie nog een groene staan in maat XS.
Ik ben een van die bofbipsen en heb hem in het roze en in het groen. Maar hij was er ook nog in het blauw.



Vorige zomer (SS2016) was er de jurk Dress Lola Hearts in groen, rood en blauw. 


Ik heb de blauwe en de rode versie van dat model kunnen scoren. Van mij hadden de kleuren wat feller mogen zijn van die Lola versie, het rood roze model had van mij mogen knallen in Fuchsia roze met knalrood. Ik heb hem niet vaak aan, maar nog steeds happy met deze leuke jurkjes.


Maar hij was er ook in een andere print, Dress Peacock Blue, Peacock Green en Peacock Grey.



Zaterdag liet ik hem zien in het groen en vandaag heb ik hem in het blauw aan. Zo'n gave jurk en in heerlijke knalkleurtjes.


Het Lola model zag je voor het allereerst in de zomercollectie van 2015 (SS2015), Tolle Lola Green en Tolle Lola Blue


Ik weet nog dat ik zo happy was om de Tolle Lola Green bij SoMuch te hebben kunnen kopen in de sale. Maar vorig jaar heb ik toch afscheid van die jurk genomen, maar meer omdat ik toch graag prints draag en daar toch het allerblijste van wordt.


Dress Holiday van de SS2015 (Spring Summer 2015) collectie heeft trouwens dezelfde mooie halslijn, maar deze is met driekwart mouwen. 


Deze heb ik wel nog altijd in mijn bezit en is ook een hele bijzondere jurk voor me, want eigenlijk is dit de eerste jurk die ik van lieve Tante heb gekregen.


Monique vroeg me eergisteren in een reactie of ik wist of het Lola model alleen maar in zomercollecties terugkomt.
Ze had hem namelijk nog niet in de wintercollectie gezien en vertelde dat het haar favoriete model is.
Ik heb hem inderdaad ook nog niet gezien in een 'winter'versie met lange mouwen of driekwart mouwen.


Dus Tanteeee wij willen Lola lo lo lo Lolaaaaaaaaaa! 
Wil jij ook het model Lola terugzien in wintercollecties en ook in aankomende zomercollecties?
Laat het even weten in een reactie hier op mijn blog, maar het mag natuurlijk ook op mijn Facebook pagina of op Instagram onder mijn bericht van vandaag.
Ik weet namelijk niet zeker of Tante al klaar is met het ontwerpen van de AW2018 collectie en wie weet kunnen we nog zorgen dat we hem dan in ieder geval terug zien ;).

Lots of love from Susan

24 opmerkingen:

  1. Aimee Moolenaar-Dols7 augustus 2017 om 19:41

    Lolaaaa lolololololaaaa lovely dresses. Natuurlijk wil ik deze zien in de komende collecties. Tante Betsy rocks! Groetjes en liefs Aimee

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Whahaha lekker ding, ja zo'n gaaf model dus leuk om te horen dat er nog meer liefhebbers van zijn. Knuff!

      Verwijderen
  2. Ja helemaal mee eens! Ik heb helaas geen lola ('s), maar als ik hem bij jou en anderen zie, ben ik een klein beetje jaloers zo mooi.��
    De lola songbird in roze (of blauw of groen) staat op mijn verlanglijstje ��

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja de songbird versie is een hele gave hè, jammer dat er bij het produceren een foutje is gemaakt en er maar heel weinig van gemaakt zijn. Maar wie weet scoor je hem nog een keer, succes! Knuff!

      Verwijderen
  3. Ik heb de peacock blue en de songbird groen. Allebei topmerken.Super model ook als je een kleine voorgevel hebt😂😂😂😂

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Oh jaaa ook een supermodel als je een kleine buste of middelgrote buste hebt of een grote buste zoals ik hihi. Het is gewoon een prachtige halslijn en heeft een geweldig leuke afwerking. We duimen heel hard dat ie in iedere collectie gaat komen, zomer én wintercollecties ;). Knuff!

      Verwijderen
  4. Ja, ik wil nog veel meer Lola's, ik heb er helaas nog maar eentje (maar wel een hele mooie ♥). Echte collectors items zijn het!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja dat is waar het zijn echte collectors items en daarmee natuurlijk ook heel bijzonder. Ik kijk in ieder geval al de hele dag (nou ja sinds ik hem aanheb) met genoegen naar beneden mijn buste in whahaha. En jaaa jij hebt een hele mooie, dat is een jurk waar je vele jaren plezier van hebt. Knuff!

      Verwijderen
  5. Lola lalalalalola. Ik ben dit jaar voor t eerst een Lola bezitter en ik moest echt wennen. Vond haar zo bloot en sexy. Maar ben er nu aan gewend. En ze is zooooo mooi. Maar ik denk dat ik t een zomer jurk vind.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja aan een kant is het ook wel echt een zomermodel, maar wie weet komt er toch wel weer eentje met een driekwart mouw en wordt je daar heel blij van. Zelf vind ik hem niet te bloot, maar soms is het even wennen. Ik weet dat ik met mijn grote buste een mooie halslijn nodig heb en dit echt een super model vind. Knuff!

      Verwijderen
    2. Dat heb ik idd ook, gevoelsmatig is het een zomerjurk ivm de wat blotere halslijn.

      Ik heb er 3 <3 De blauwe hartjes, de groene songbird en de blauwe Peacock <3

      Verwijderen
  6. Ik wil zo graag een keertje een Lola passen! Ik denk namelijk dat die zomaar eens leuk zou kunnen staan bij mijn bescheiden (ahum) boezem ;). Wie weet volgende zomer! x

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja hoor die zal jou ook vast prachtig staan en eigenlijk voor iedere boezem geschikt denk ik als ik naar de foto's van de modellen kijk, maar ook van andere Tante Betsy girls. Mijn grote boezem wordt wel erg benadrukt, maar ja net zoals mijn buik is die er ook en waarom zou ik die verstoppen ;). Knuff!

      Verwijderen
  7. Leuke blogpost. Voor mij is dit model een 'no go' , ik voel me er absoluut niet fijn in.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Nog geen lola model in mijn bezit, maar vind de halslijn idd heel mooi. Dus wat mij betreft mag die graag er de volgende keer weer bijzitten! Het model staat jou in ieder geval prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heel graag het is een mooi model en zit als gegoten heb de groene birds jurk ben er blij mee

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ja, super dat je hier een blogpost over schrijft. Dit model is te leuk om niet in de herfst/winter collecties op te nemen. Dus bij deze Lola Lolololola. Wie weet geeft tante hier gehoor aan!
    Lieve groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat leuk een hele blog over het Lola model waarvan ik dacht dat deze me gewoon niet zou staan. Vind Lola geweldig!! Heb er nog maar een van maar er zal vast eentje volgen ❤

    BeantwoordenVerwijderen
  12. jaaaaa zeker nog meer lola's!! Super model!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Jaaa de Lola verdient een eigen blogpost. Ik vind het ook zo'n prachtig model! Zo vrouwelijk hè. En het doet het goed op allerlei verschillende dames!!
    Liefs Geralda xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ik vind de Lola een geweldig model. Mijn eerste Tante Betsy jurkje is de Lola Peacock Aqua, nog steeds een favoriet. Van mij mag dit model vaak terugkomen.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ja! Graag de Lola dress... Ik ben fan!
    Ik draag de Peacock Blue nog steeds graag. Leuk om de foto van Jorina en mij op de brocante markt nog eens voorbij te zien komen op je blog. Liefs ❤🏵

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Paulien Sickens de Wal-van Dalen14 augustus 2017 om 18:18

    De Lola dress daar word ik ook heel gelukkig van. Model mag van mij ook terug komen��

    BeantwoordenVerwijderen

Thanks Tante Betsy girls voor jullie reacties, ik lees ze altijd met plezier :D.
Lots of love from Susan

Weet je niet hoe je een reactie achterlaat? In het witte vak kun je je tekst plaatsen. Vervolgens geef je bij 'reageer als' of 'profiel' aan hoe je wilt reageren. Als je kiest voor naam/url kun je je naam opgeven, maar anoniem kan ook (bij een winactie wel gelieve je naam in het bericht achter te laten).

Ook een Tante Betsy girl worden? Stuur dan je Tante Betsy foto naar 365happytantebetsydresses@gmail.com
De andere Tante Betsy girls of wannabee's zullen je dankbaar zijn :).