vrijdag 11 augustus 2017

I'm a born winner, you are a born winner


Hey girls vandaag heb ik weer eens 8 Tante Betsy girls happy gemaakt met de mededeling dat ik hun naam bij de Marktplaats loterij had getrokken. 
Iedereen heeft een berichtje gekregen, ook de dames die meededen en welke ik hun naam niet getrokken had. 
Maar ook deze dames waren blij dat ze een kansje hebben gehad om mee te loten voor een van de Tante Betsy jurkjes die ik te koop had. 


Dat betekent trouwens ook dat ik straks 7 Tante Betsy kadobonnen te verloten heb op mijn blog en op mijn Facebook pagina (één jurkje was nog een jurkje gesponsord door Hippe Dingen dus een afzonderlijke winactie). 
Ik wacht even af tot iedereen het gekochte jurkje ook daadwerkelijk ontvangen heeft. 
Ze gaan maandag pas op de post, maar met een beetje geluk kan ik woensdag ter ere van mijn verjaardag een giveaway blogpost maken (deze fotocollage is van vorig jaar ;)).  


Zo staat geven en ontvangen in balans, ik krijg af en toe jurkjes van Tante Betsy en ik kan jullie op mijn beurt weer blij maken met een leuke winactie. Én er komen ook nog winacties aan in samenwerking met diverse Tante Betsy verkooppunten


Maarreh zorg wel dat je aan het affirmeren slaat en niet gaat denken 'ik win nooit iets'...maar denkt 'ik ben een geboren winnaar!'.
En ik hoop natuurlijk ook dat je niet alleen hier komt voor de winacties, maar het ook gezellig vind om mee te lezen als ik geen winactie heb. 
En af en toe een gezellige reactie achterlaat, ik geniet er altijd enorm van. Maar soms gaat het gewoon even niet om zelf terug te reageren. Ik heb namelijk afgesproken met manlief dat we 's avonds minder online zijn en meer tijd met elkaar besteden. 


Volgende week woensdag ben ik dus jarig, wow 50 jaar alweer. Oeff gelukkig is dit niet altijd aan me te zien hihi. Ik ben dan ook zo blij met Tante Betsy die ons jong houdt. Lekker genieten in een vrolijk jurkje, die ons figuur prachtig laten uitkomen. Ik word er vrolijk van en ik vermaak jullie dagelijks met mijn gekwebbel én de mensen in mijn omgeving mogen ook mee genieten hihihi. 


Lots of love from Susan

Meer over affirmaties in deze blogpost; Positive thinking,  Think positive Wednesday of in Living in abundance of klik op het label Happy Thoughts en Get Inspired...

En uitleg hoe te reageren vind je hier

28 opmerkingen:

  1. He wat goed van je. Lekker contact met je mannetje. Genieten van elkaar

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat je maar heel erg verwend mag worden op je verjaardag!! Dat heb je verdiend! Dikke knuff!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Van harte aan de gene die gewonne hebben, was weer leuk om te lezen en zien.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. WoW wat leuk! Lekker genieten met je man. En Ik had je echt geen 50 geschat, je ziet er prachtig uit.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooi geschreven Susan,en ja het geeft een goed gevoel iemand blij te maken en helemaal voelt het goed als je door iemand blij wordt gemaakt zoals jij dat gedaan hebt met de jurk voor mij Ik weer aan jouw de kadobon en jij die hun werk aan een andere tante fan zo is de cirkel weer rond
    Heel goed ook van je om meer tijd aan je man te besteden ipv veel online s avonds ik wens jullie een fijn weekend groetjes corry

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuke actie zo! En ook zonder je acties lees ik je gezellige blogs graag. Groot gelijk om minder online te zijn. Tijd met en voor elkaar is heel belangrijk. Fijne verjaardag alvast.

    Liefs Annet

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heerlijk voor wel 7 dames die nu smachtend naar hun brievenbus gaan, zo ontzettend lief & mooi bedacht van jou.
    Ik vind het heerlijke om je blog te volgen met de vrolijke noot & de mindere. super jullie goede voornemen nothing beats the real quality time together! En deze is wel heel fleurig & gezellig.
    Ik wens je vast een heel fijn zonnig weekend
    Lieve Groets uit 't Delftse

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik zou je inderdaad echt geen 50 geven!! Wat wen leuke foto van jou en je dochter in Tante Betsy!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuke blog weer en jij volgende week woensdag jarig!!! Gaat een leuke week worden, geniet ervan!!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Gefeliciteerd dames met jullie mooie nieuwe jurkjes,geniet er van. Heb je weer goed geregeld Susan. Wij zijn vandaag weer thuis gekomen van 3 weken vakantie en bewust Facebook even gelaten voor wat het was. Even niet het gevoel dat je van alles mist,wat belachelijk is, ik weet het, maar even van de rust genieten. Dus ik begrijp je helemaal,tijd voor elkaar is zo belangrijk. Dat moet je koesteren.Maar 's'avonds jou blog lezen was en is vaste prik! Ik ben weer door jou lijstje van stenen winkel gelopen en zijn vandaag op de terug weg naar huis bij Pantelone langs geweest en geslaagd natuurlijk! Mooie afsluiter van de vakantie. Lieve groet

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Echt waar jho.... 50!!!!.... Je ziet er fantastisch uit.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ellen Verschoor-Duivestein11 augustus 2017 om 20:27

    50 is het nieuwe 40...het is je niet aan te zien hoor!��������Looking good Susan��������

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Mooi geschreven Susan! Lees je blog dag na dag met veel plezier ;) Geniet van je verjaardag woensdag, ik ben een dag voor jou jarig!
    Fijne avond en groetjes,
    Nienke

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Die foto van jou in het paddenstoelen jurkje is echt heel mooi!
    Jammer dat ik niet was ingeloot, maar er is vast iemand anders héél blij mee.
    Groeten, Jelka

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Mooi gedaan en mooi geschreven, Susan. Ik geniet van je blogs. Fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Heerlijke leesblog weer. Ik geniet altijd weer van je optimisme. Leuk dat je weer veel mensen blij hebt kunnen maken. Wij waren hier zaterdag ook in de stuitermodus vanwegen de winactie van Somuch en het vest/jurkje wat ik gewonnen had voor onze dochter.
    Vanavond kreeg ik een leuk compliment over de rode zippie bossom (geloof ik).. dan glim ik van oor tot oor. Heel goed om savonds wat minder online te zijn ... zou hier ook eigenlijk wel goed zijn ��. Zo weer genoeg gekwebbelt �� fijn weekend , groetjes, trees

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Je hebt groot gelijk Susan dat je 's avonds minder online gaat. Lekker tijd voor jullie zelf nemen en ontspannen.
    Fijn weekend.
    Lieve groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Je hebt gelijk!
    Ik probeer ook zo min mogelijk 's avonds te internetten.
    Jou blog is veel te leuk om niet langs te komen en je nieuwe post later te lezen.
    Er is zoveel moois en het leven is al zo kort.
    Geniet......
    Jij ziet er veel jonger uit.....
    Dan wordt je net zo oud als ik.

    Fijn weekend Xoxo

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat maak je er toch altijd weer een werk van iedere dag. Ook al geef ik niet altijd een reactie ik lees je blogs altijd met veel plezier. Een heel fijn weekend en de felicitaties aan alle winnaars. Lieve groetjes van Monique den Boer uit Dordrecht

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat fijn, zoveel blije dames weer!

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Zo heb jij ff een stel dames blij gemaakt, super leuk! Oh die rode appeltjesjurk bij je, zo mooi hè. Lekker beetje quality time met je mannetje!
    Fijn weekend lieverd! Grt Geralda

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Je ziet er fantastisch uit! Ook ik had je zeker nog geen 50 geschat. Als dat door TB komt moet ik mijn kleerkast misschien nog verder aanvullen ��

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Aimee Moolenaar-Dols12 augustus 2017 om 09:35

    Je bent een geweldige lieve vrouw die er ook nog eens geweldig uit ziet.. 50..just a number.. Jij ziet er veel jonger uit! Groetjes en liefs Aimee

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Goed dat je een grens hebt getrokken.
    Maar eh... 50? Neeeee.... daar geloof ik niets van :-)))
    Vergissing van de burgerlijke stand :-D
    Of... elke lach, brengt je echte leeftijd terug met een dag!
    Weet niet of het nog ergens op slaat, maar je snapt vast wat ik bedoel.
    Liefs,
    Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Zo leuk dat je weer een aantal dames blij gemaakt hebt!

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Gezellig hoor altijd je blog te lezen. Winnaressen gefeliciteerd en ontzettend leuk dat je dit zo organiseert. Je gebloemde tante Betsy met je pink laarzen staat je echt onwijs gaaf. Wat een leuk stel zijn jullie.
    Mijn dochters zijn ook om en nabij de 50 en eentje is een enorme fan van jou en tante Betsy. Dat is ook zo'n lieverd. Nu was wat laat met lezen van je blog, er stond alweer een nieuwe klaar. Heb ik natuurlijk ook even gelezen. Leuk hoor en petje af dat je je blog zo bij houdt. Petje af en voor ons geluk, hebben wij leuke dingen te lezen. Fijne zondag morgen.

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Oh 50 en zo fris en fruitig! Ongelooflijk, zeker nu je hebt verteld dat je niet zo lekker in je vel zit de laatste tijd. Geniet woensdag!

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Heel goed, minder tijd online is het beste kado dat je elkaar geven kan. Al hoop ik natuurlijk voor je dat je (tb)wens in vervulling gaat ;) liefs en alvast een fijne verjaardag x Germa

    BeantwoordenVerwijderen

Thanks Tante Betsy girls voor jullie reacties, ik lees ze altijd met plezier :D.
Lots of love from Susan

Weet je niet hoe je een reactie achterlaat? In het witte vak kun je je tekst plaatsen. Vervolgens geef je bij 'reageer als' of 'profiel' aan hoe je wilt reageren. Als je kiest voor naam/url kun je je naam opgeven, maar anoniem kan ook (bij een winactie wel gelieve je naam in het bericht achter te laten).

Ook een Tante Betsy girl worden? Stuur dan je Tante Betsy foto naar 365happytantebetsydresses@gmail.com
De andere Tante Betsy girls of wannabee's zullen je dankbaar zijn :).