donderdag 24 augustus 2017

Tante Betsy Autumn Winter collection online!


Hey girls misschien hebben jullie het inmiddels al gezien, maar de eerste lichting van de wintercollectie staat online bij Tante Betsy, de jurkjes dan. De rest zal straks als ik deze blogpost post ook wel online staan. 
Jullie hoeven dus niet tot begin september te wachten ;). 
Nu zit het er dik in dat je nu als een idioot ervandoor gaat en naar de webshop van Tante Betsy gaat. 


Maar ik ga toch nog eens even wat foto's delen van hoe de nieuwe collectie bij mij uit ziet. Zo krijg je toch een idee hoe ze vallen bij een weelderig figuur. 
De jurkjes vallen trouwens netjes op maat, in maat L (die draag ik) tussen de 42 en 44 cm plat gemeten in de taille (dat is mijn maatstaf). 


Dress Lemonade Butterfly Black, met de nieuwe overslag waarbij je geen topje onder hoeft. Je kunt hem ook zoals op de foto hieronder dragen, met wat meer decolleté.
De overslag blijft trouwens wel mooi op z'n plaats zitten zoals op de foto hierboven en deze overslagversie is daarmee zeer geschikt om in te gaan werken.
Dit is trouwens de jurk die ik van manlief kreeg als verjaardagkado...de lichtblauwe Lemonade versie, alsook de Mollie versie in lichtblauw komt pas als de tweede lichting er is.



Ik ben zelf stiekem een XL'er die zich in een L perst, dus hou dat in gedachten. De Tante Betsy jurkjes staan me mooier als ze strak aansluiten en ja dat betekent ook dat al mijn vrouwelijke vormen duidelijk zichtbaar zijn ;). 




Ik ben ook enorm blij met het Ola model, hierboven foto's van Dress Ola Little Apple Green en Dress Ola Big Apple Blue.
Dress Ola Little Apple Red zie ik nog niet in de webshop, eigenlijk had die er al moeten zijn...want ik heb hem ook en hij is ook uitgeleverd aan de Tante Betsy verkooppunten...
Bij de appeltjes jurken in het Twiggy model, is Dress Twiggy Little Apple Red er ook nog niet (die zal denkelijk ook pas bij de volgende levering zitten). 
In de blogpost SoMuch Tante Betsy happiness at Heerenveen, kun je ook nog andere jurkjes aan mijn lijf zien, Dress Twiggy, Dress Tori Stripe, Dress Mollie... 


Sweatvest Lotte (zie ik nog niet in de webshop) is wel ruimer, maar als je die als vest draagt vind je dat wellicht ook wel fijn. Ik heb die liever wat wijder openvallend en heb die in maat M genomen. 
Maat M is in de taille 44 cm (foto van Sweatvest Lotte Black) en maat L is 46 cm in de taille (de foto met Sweatvest Lotte Blue).
Hier blogde ik er ook al over; Tante Betsy Sweatvest Lotte & Hoodie Fit en vergeleek ze met Hoodie Black Fit (AW2015) en Sweatvest Lotte Denim (AW2016).



De tweede lichting (en meteen laatste levering) komt later als gepland in de diverse verkooppunten. Hij komt volgende week pas binnen bij Tante Betsy en wordt dan in de loop van de week erna uitgeleverd aan alle Tante Betsy verkooppunten. 
Je kunt nu naast mijn Tante Betsy shops lijst, ook de winkels vinden op de website van Tante Betsy zelf (klik). 


Ik deelde ook al een gastblogpost over Bibliss Dordrecht waarbij je de jurkjes van deze collectie kunt zien bij vriendinnen Monique (XXL) en Angelique (S). 
Onder het label AW2017 zie je nog meer outfit foto's van deze collectie, de meeste deelde ik in de blogpost Tante Betsy Autumn Winter 2017 photoshoot en je kunt ze ook live on Facebook zien. 


Het zal me benieuwen wanneer de Tante Betsy jas/mantel online komt. Ja er komt zelfs een Tante Betsy jas ;). 


Lots of love from Susan