zaterdag 5 augustus 2017

Tante Betsy happiness in a dress


Hey girls vandaag draag ik een Tante Betsy jurk die ik vorige zomer zo graag wilde hebben, maar had hem mis gelopen maar bij de Tante Betsy fandag kon ik hem dan eindelijk kopen. 
Dress Peacock Green in het Lola model, yess my kind of dress!
Ik word er meteen heel happy van, ook al heb ik de afgelopen tijd op de weegschaal gezien dat ik weer een aantal kilo ben bij gekomen.


Ik deed vandaag ook eens twee setjes aan waar ik me vroeger heel happy in voelde vóór mijn Tante Betsy tijd en die beiden helemaal Me waren. Maar wist al vooraf dat ze me eigenlijk helemaal niet flatteren (vroeger dacht ik van wel), vandaar dat ik even het verschil wil laten zien. 


Ik deed ook een paar Tante Betsy jurken aan die maar in de kast blijven hangen en waarvan ik besloten heb om ze op mijn speciale Tante Betsy Marktplaats account te gaan zetten. 



Deze roze jurk daar was ik zo blij mee, maar eigenlijk heb ik hem pas twee keer gedragen. Volgens mij is hij van de SS2015 collectie en die staat er bekend om dat hij op maat viel, maar deze jurk dus niet. 
Zie de afmetingen in de advertentie, hij valt dus als een XL. 
Ik draag mijn jurken graag strak aan mijn lijf dat doet mijn figuur goed. 


Deze leuke doorknoopjurk van de SS2016 collectie was een jurk waar ik ook heel blij mee was, maar ook die heeft pas twee keer mijn lijf mogen sieren. 
Ik kocht hem vorig jaar van mijn verjaardagsgeld lees ik net in de blogpost als ik erop google. 
Ik merk dat ik op een ander type doorknoopjurk val, de Betsy dresses en de button down dresses zijn meer mijn model, dus wie weet mag deze leukerd jouw lijf gaan sieren. 


Op mijn 365 happy Tante Betsy dresses Marktplaats account staat ook nog steeds Tante Betsy Dress Pippa te koop in maat M, deze valt als maat L!
De opbrengst van deze jurk is ten bate van een winactie in samenwerking met Tante Betsy verkooppunt Hippe Dingen
Wie weet gaat hij nu eindelijk komende week de deur uit naar iemand die er heel blij van gaat worden en kan ik die winactie gaan organiseren. 


Ik ging er nog even mee op de foto (heb mijn buik even ingehouden ;)). De afmetingen staan in de advertentie. 


De opbrengst van de twee andere jurken zijn voor mijn eigen beurs, want er staan nog heel wat jurkjes van de AW2017 collectie op mijn wishlist. 
Naast dat ik van Tante Betsy wel eens jurkjes krijg koop ik er ook heel wat zelf ;). 


Op de foto's draag ik by the way mijn groene Clumpy's. Let op deze Clumpy's vallen groot, ik heb er maat 38 in ipv 39 en ze zijn nog ruim (maar ik heb die ruimte nodig omdat mijn voeten in de avond opzwellen). Hihi op de foto zie je goed dat ze mosgroen zijn ;). 


Lots of love from Susan

21 opmerkingen:

  1. De groene peacock is ook een van mijn favorieten, ben er nog steeds heel blij mee..volgens mij ook vaker aangedaan dan de Groen birdy van dit jaar. Succes met deveing, maar dat wordt vadt geen probleem! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Susan,
    Ik snap dat je blij wordt van het groene jurkje. Hij is leuk!!! Staat je goed.
    Ik heb vandaag een jurkje aan dat ik op de outletdag heb gekocht. Ik wordt héél blij van het model. Maar ik weet eigenlijk niet hoe dit model heet. Ik zou dat wel graag weten, zodat ik misschien nog eens een jurkje in dit model kan kopen...
    Is er een manier dat ik je misschien een foto van dit jurkje kan sturen, en dat jij misschien weet welk model dit is??? Zou een Facebook pb mogen bijvoorbeeld?
    Groeten, Jelka

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Jelka je kunt altijd via mijn Facebook pagina een pb doen, maar mag ook via mijn Tante Betsy blog mailadres dat je kunt vinden op de contact pagina. Kijk maar wat je het makkelijkste vind, nu weet ik ook niet altijd alle namen van alle jurkjes hoor vooral niet van oudere collecties. Veelal kun je die vinden op de Pinterest pagina van Tante Betsy (link staat in haar webshop, P icoontje helemaal onderaan de pagina).
      Ik hoor het wel. Knuff!

      Verwijderen
  3. De groene peacock heb ik ook op de fandag gekocht. Heerlijke print / kleur. Van je moodboard van de nieuwe collectie vind ik linksboven de rode en van de tweede rij de groene echt super. Naast de bloesem zippie natuurlijk. Je oude kleding flatteerd idd echt niet. Fijn dat je TB hebtgevonden. En natuurlijk mij hebt aangestoken, hihi.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hihi lekker ding ja wat ben ik ook zo blij dat ik Tante Betsy ben tegengekomen. Heb nog nooit zo mooi uitgezien in een jurk als in mijn Tante Betsy jurkjes. Als die me niet flatteren is dat meestal omdat ze me te groot zijn of te hoog gesloten zijn voor mijn buste ;). Geniet maar heerlijk van de jouwe en al die mooierds die nog gaan komen.
      Oh ja tweede rij groen is volgens mij de enige button down jurk die gaat komen deze winter, maar heel zeker weet ik dat ook niet. Dikke knuffels😘

      Verwijderen
  4. Ik heb de peacock ook op de fandag gekocht in model Lola, maar dan in een andere kleur. Ik word er ook zo blij van ♥ Jammer dat de roze jurk net niet mijn maat XL is qua afmetingen, de oto is net 2 cm te klein voor mij. Die setjes die je voor je TB tijd droeg moet je maar weer terug in de kast hangen hoor, de Tante Betsy jurkjes staan je zoveel beter!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hihi ja die oude kleding moet eigenlijk uit die kast, plaats maken voor Tante Betsy. We hebben een zesdeurs kast op de slaapkamer en het wordt tijd dat de oude kleding eruit gaat, rokken tops en truien die ik niet meer draag. Ik had deze nog even bewaard omdat ik er altijd blij van werd, maar ze doen echt helemaal niks meer voor me hihihi.
      Knuff!

      Verwijderen
  5. Zo een mooie groene dress die jouw prachtig staat!
    Goed om te zien dat een jurk soms anders valt dan men denkt.

    Geniet van een fijn weekend Xoxo

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ja die Peacock Green Lola is fantastisch. Ik heb hem ook op de fandag gescoord en is toch echt mijn favoriete model. Helaas ben ik hem in de wintercollectie nog niet tegengekomen. Susan weet jij dat? Of wordt dit model alleen gemaakt voor de zomer collecties?
    Hou het maar lekker bij je TB jurkjes hoor. Staat je veel mooier!
    Fijn weekend nog! Lieve groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hihi leuk hè dat we stuk voor stuk zo blij zijn met onze nieuwe Lola jurk. Ik ben het model inderdaad niet tegengekomen in de wintercollectie foto's, Tante Betsy toch maar eens laten weten dat we daar ook graag een lange of 3/4 mouwen jurk van willen 😉
      Het Lola model is ook een van mijn favoriete modellen dus Tanteeeee we willen Lola Lo lo la lola! Dikke knuffels😘

      Verwijderen
  7. De kleding die je voor je Tante Betsy-virus droeg staan je inderdaad minder mooi. Fijn dat je Tante Betsy hebt ontdekt en Tante van die geweldige jurkjes maakt.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Oooh wat jammer dat ik jouw maat niet heb😉 Vind die roze zo leuk!
    Ik vind je ook mooi zonder TB hoor, maar nu nog leuker😀

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja die roze is leuk hè, maar op een of andere manier blijft ie inmijn kast hangen. Ik heb zelf niks met het collar dress model...dus dan hupsakee omzetten in geld voor de nieuwe collectie ;).
      Ja met TB toch veel leuker, dit waren items waar ik vroeger blii van werd maar ze doen totaal niks voor mijn figuur en verstoppen het alleen. Dikke knuff!😘

      Verwijderen
  9. De TB jurkjes doen je echt veel meer stralen dan de kleding voor je TB virus! De groene Peacock staat je heel mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Aimee Moolenaar-Dols5 augustus 2017 om 22:56

    Grappig te zien dat contrast met de kleding voor je Tante Betsy tijd.. En nu.. Nu ben je echt op en top vrouwelijk. Houden zo. Tante Betsy rocks :-)
    Groetjes en liefs Aimee

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hihi ja hoor er komt bij mij niks meer anders binnen als Tante Betsy. Okay er hangen nog een paar halsoverkop jurkjes maar die heb ik eigenlijk niet meer aangehad sinds ik mijn Tante Betsy blog heb, maar weg gaan ze nog niet want die zijn ook mooi hihihi. Knuff😘

      Verwijderen
  11. Wat staat die groene jurk jouw mooi! Fijn dat je hem op de fandag toch nog hebt kunnen kopen. In je oude kleding mis je echt een taille, gauw opruimen 😉

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hihi idd die taille is ver te zoeken. Als ze straks op het dak klaar zijn kan ik aan de slag en keuzes maken wat allemaal weg kan. Nu staan er in de andere kamer waar ik ook nog een kledingkast heb staan met kleding voor op marktplaats allemaal dozen van op zolder ;) hihi. Plaats maken voor de nieuwe collectie 😃😁. Knuff😘

      Verwijderen
  12. Toch jammer van die roze jurk... Ik snap wat je bedoelt, maar toch vind ik wel dat hij je goed staat. Maar van de andere kant; weer ruimte in de kast straks :-D
    Liefs,
    Sandra xxx

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hihi ja ik weet het, hij staat ook mooi maar het is een gevoel en nadat ik hem heb opgemeten heb zie ik dat wederom het probleem ligt dat hij me te groot is. Normaal zou ik hem dan smaller maken, maar het collar dress model is toch ook niet helemaal mijn model. Dan maak ik liever iemand anders blij ermee ;). Knuff😘

      Verwijderen

Thanks Tante Betsy girls voor jullie reacties, ik lees ze altijd met plezier :D.
Lots of love from Susan

Weet je niet hoe je een reactie achterlaat? In het witte vak kun je je tekst plaatsen. Vervolgens geef je bij 'reageer als' of 'profiel' aan hoe je wilt reageren. Als je kiest voor naam/url kun je je naam opgeven, maar anoniem kan ook (bij een winactie wel gelieve je naam in het bericht achter te laten).

Ook een Tante Betsy girl worden? Stuur dan je Tante Betsy foto naar 365happytantebetsydresses@gmail.com
De andere Tante Betsy girls of wannabee's zullen je dankbaar zijn :).