donderdag 17 augustus 2017

Thankful Susan


Hey girls enorm bedankt voor al die lieve felicitaties, het heeft me enorm goed gedaan en doet me nog steeds goed. Ik ga ze ook lekker ophangen zodat ik er iedere keer opnieuw van kan genieten...zoveel fleurigheid, zoveel lieve wensen. 
Stiekem heb ik er een paar 's avonds op de 15de opengemaakt om alvast in de verjaardagsstemming te komen ;). 



Maar wat was het een fijne dag, manlief had verplicht vrij gekregen van zijn werk maar moest wel nog naar een afspraak in Maastricht. 
Ik had met mijn familie afgesproken bij Chalet Bergrust op de St. Pietersberg in Maastricht, dus ons daar eerder laten afzetten en even met dochterlief een wandeling gemaakt. Ze deed speciaal voor mij haar fleurigste jurk aan, zo lieff!




Heerlijk op het terras gezeten met uitzicht op Maastricht met onze familie, mijn ouders en mijn broer met zijn dochter. Fijn om weer eens allemaal samen te zijn.
Lekker ongedwongen op een terrasje zitten en heerlijke vlaai gegeten (manlief kwam wat later, maar wel al een stuk abrikozenvlaai voor hem besteld ;))...ik hou daar wel van...op een relaxte manier je verjaardag vieren...zonder veel poespas :). 









Daarna ben ik nog samen met manlief en dochterlief ergens gaan eten en gaan wandelen. Jammergenoeg verliep dat niet zo heel soepeltjes omdat op twee plekken het drie kwartier zou duren voordat je eten op je bord kreeg. Dus niet gaan eten bij Kasteel Schaloen wat een perfecte plek was zo kort bij het bos.


Maar uiteindelijk na een lange omweg hebben we een plekje gevonden om te eten, in Noorbeek.
En zijn we daarna hier in de buurt gaan wandelen, op dezelfde plek als twee dagen geleden (foto's zijn van toen ;)). 



Thuisgekomen (en na dochterlief thuis afgezet te hebben) ging de huisdeur bijna niet open, er lag zoveel post voor de deur whahaha. Wat enorm lieff! Thanks girls!



Het was me natuurlijk 's morgens al opgevallen dat er kaarten bij zaten van dames die mijn adres niet hadden. Manlief had Binnie ingeschakeld vertelde hij later (zo lief :)). 


Ik werkte nog even mijn winactie blogpost bij (die had ik de dag ervoor al getypt) en toen was het alweer tijd om te vertrekken richting Duitsland waar we gingen uiteten met vrienden en met dochterlief en haar vriend. 
Ook daar werd ik weer goed verwend en hebben we een heerlijke ongedwongen avond gehad. 




Dikke dankjewel knuffels voor alle lieve wensen! Ik heb gisterenavond heerlijk genoten van de lieve reacties op de winactie :). 
Ik moet ook nog gaan bijlezen op mijn persoonlijk Facebook profiel, sorry trouwens dat ik daar over het algemeen geen vriendschapsverzoeken van Tante Betsy girls goedkeur. Maar anders zie ik straks niks meer van andere vrienden langskomen, dus dat is niks persoonlijks lieverds!


Lots of love from Susan

ps problemen met reageren op mijn blog? Lees dan de tips op deze pagina!