dinsdag 1 augustus 2017

Our Favourite Shop Roermond Tante Betsy meet


Hey girls ik begin dit verslag te typen als ik in de trein zit van Heerlen naar Roermond, onderweg naar een kleine Betsy meeting in Tante Betsy verkooppunt Our Favourite Shop


Tante Betsy girl Heidi ligt daar aangemeerd en deed een oproepje wie er zou komen. 


Ik had vanmorgen fysio en eigenlijk een Marktplaats afspraak staan, maar die laatste heb ik verzet ;). 
Vanmorgen ook geheel in stijl gaan sporten in een Tante Betsy outfit; zwarte Polypants en Vera Jacket Black (kocht ik bij de outletdagen) en mijn Summer Cross Top Poppy Black met mijn rode Asics Gel Lyte sneakers. 


Ik ben heel benieuwd wie er allemaal gaat zijn, ik weet dat Heidi er zal zijn met haar dochter Yentl. Aimรฉe gaat er zijn, Conny en Eveline. En natuurlijk Esther van Our Favourite Shop en wie weet ook Maurice.
Jammergenoeg konden een heel aantal Tante Betsy girls niet vanwege werk, ziekte of andere verplichtingen. 


Wat was het weer leuk, wat is het toch heerlijk om onder gelijkgezinde dames te verkeren. De andere dames waren er allemaal al en zaten gezellig bij elkaar te kletsen met koffie en thee en wat lekkers erbij. 


Eveline had al een leuke Summer Cross Top Poppy Red gescoord.
Yentl zat heerlijk te genieten in haar net gekochte zwarte Tante Betsy blouse (Button Shirt Solid Black). 
Heidi was een jurk aan het passen van Froy & Dind als ik het goed heb...heerlijk om zo'n stel gezellige dames te treffen. 


Ik had in de webshop van Our Favourite Shop gezien dat ze Dress Crossover Little Dot Black in mijn maat hadden dus die wilde ik toch even passen. Heidi vond hem zo leuk staan dat ze hem ook even ging passen. 


We hebben hem allebei in maat L aan, Heidi is 1.82m en ik ben 1.57m.
Omdat bij mij veel meer qua omvang in de jurk gaat is hij Heidi niet beduidend korter, zo krijg je dan toch een idee hoe twee dames allebei eenzelfde maat aan hebben met een heel ander figuur. 
En zoals je op de volgende foto kan zien, ging deze mee naar huis ;). 


Ik heb ook nog even het zwarte Lotte Sweatvest aangedaan in maat M. Omdat Corry zei dat hij groter viel. Thuis nog maar eens de L aan doen om te kijken waar ik blij van wordt. Esther vertelde dat ze hem wel gewoon in haar eigen maat aan had. 



En ik ging gezellig met Corry en Yentl op de foto. Yentl dus met de zwarte blouse van Tante Betsy (Button Shirt Solid Black), Corry en ik hadden allebei Dress Vera LS Black aan. Wat is het toch een enorm gave jurk en wat valt hij mooi. 


Heidi en Aimรฉe hebben allebei even ook nog Dress Ola Little Apple Red en Green aangedaan. Wat staat die super! 


Op de meeste foto's heb ik alleen zwarte jurken aan behalve mijn OOTD. Maar dat komt omdat ik zelf al een aantal jurken heb en ik wil graag laten zien hoe andere jurken uitzien. 
Er komt nog meer van de Tante Betsy Autumn Winter collectie, maar op een later moment. 


Wel heb ik nog iets heel leuks! Ik verloot een kadobon twv €25 te besteden bij Tante Betsy verkooppunt Our Favourite Shop te Roermond
Kom je uit Limburg of omgeving รณf heb je nog een uitje naar Limburg, Roermond in de planning staan waag dan een kansje en reageer hier onder deze blogpost dat je een kans wilt maken (dit is geen Facebook winactie)
Reageren kan t/m 3 augustus, vrijdag 4 augustus maak ik dan de winnares bekend. 



Ik nam namelijk de Snappie Denim mee voor Corry die ik kocht op de Tante Betsy Fandag Outlet en mij niet mooi zat. Corry zocht deze en omdat er een tijd geleden er lelijk op haar gereageerd was op Facebook besloot ik deze niet te verloten maar aan Corry te verkopen. Dus zo is er nu een kadobon te winnen twv €25, leuk toch?!


OOTD; Dress Betsy Big Flower Red met mijn roze asics sneakers en roze Tante Betsy hoodie (hele oude collectie).  

Lots of love from Susan

46 opmerkingen:

  1. Aimee Moolenaar-Dols1 augustus 2017 om 19:47

    Was een super geslaagde middag. Vond het ook erg leuk om jullie te leren kennen. Wat een leuke meiden allemaal. Helaas kon ik niks kopen vanwege knip op de beurs ;-) maar hopelijk kan ik binnenkort een groene little apple blouse scoren in Roermond <3 ik durf bijna niet mee te loten omdat ik al zo gelukkig ben met mijn jurk.. Maar niet geschoten is altijd mis :-) veel liefs Aimee

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een gezelligheid! Ik heb de polkafot black ook al. Daar was ik meteen verliefd op๐Ÿ˜

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik doe heel graag weer mee. Wat is die Dress Vera toch leuk, Die moet ik echt een keer gaan passen!
    Zaterdag ben ik jarig, zo'n bon zou een supercadeau zijn. En dan haal ik mijn man over om volgende week gezellig nog een dagje samen op pad te gaan :-)

    Reactiepagina werkt niet mee op mijn telefoon, ik kom niet goed ingelogd. Daarom voor de zekerheid hier nog een keer mijn naam:

    Groetjes,
    Anita Groen

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mijn man en ik zijn nog nooit maar dan ook echt nooit samen een weekend weggeweest. Toen we verkering hadden niet en tegenwoordig nemen we de kinderen altijd mee.
    Pas geleden hebben we samen afgesproken om dit jaar een weekendje naar Maastricht te gaan. Dan komt deze bon dus goed uit! Dus ik waag een gokje en doe graag mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat staan al die jurken en bloesjes jullie mooi! Het ziet er uit als een meer dan geslaagde middag. Helaas niet in de buurt voor mij, maar een dagje Roermond moet altijd wel te plannen zijn. Ik waag graag een kansje.
    Liefs Annet Lugtenburg

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dat ziet er gezellig uit! Ik kon er niet bij zijn (woon wel heel dichtbij) maar ben absoluut van plan om binnenkort naar de winkel te gaan om te passen. Ik wil dus graag een kansje wagen op het winnen van de cadeaubon. :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik heb de jurk in het groen. De zwarte die jullie dragen is ook prachtig. En natuurlijk wil ik meeloten voor de cadeaubon.
    Groetjes Hennie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Weer een super leuke blog Susan.
    Erg jammer dat ik er niet bij kon zijn vandaag ๐Ÿ™
    Was in gedachte meer bij jullie dan aan het werk achter mijn bureautje.
    Maar goed het was niet anders. Er komt vast wel weer een nieuwe gelegenheid ๐Ÿ˜Š

    Natuurlijk waag ik ook graag een kansje voor de kadobon want was sowieso van plan om binnenkort als nog een keer Esther op te gaan zoeken (samen met haar naamgenootje, onze dochter) bij out favourite shop ๐Ÿ˜

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat is het jammer dat ik niet in de buurt woon. Had me zo gezellig geleken. Super leuk geweest zie ik wel. Ik loot niet mee. Lekker meer kans voor de dames daar in de buurt.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik word helemaal blij van al die mooie jurkjes! Roermond ligt niet om de hoek, maar voor een dagje shoppen en tante Betsy maak ik graag tijd vrij. Ik duim alvast.
    Renske Hintzen

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat ben je toch een lieverd om een eigen jurk te verkopen en daar een winactie van te maken. Beetje sparen voor de volgende lichting jurken mag ook wel hoor ;-)

    Knuff Neeltje

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat jammer dat ik de gezelligheid en jurkjes passen moest missen omdat ik ziek was. Wat ben je toch een lieverd dat Corry jou jurk mocht overnemen...ik snap al dat gekibbel en gedoe soms ook niet ... pff ... en ja natuurlijk waag ik een kansje op de bon want wij komen elke paar maanden wel een keer in Roermond ❤ knufff peet

    BeantwoordenVerwijderen
  13. O, dat is leuk zeg! Wat een vrolijke dames in vrolijke jurkjes!
    Ik loot heel graag mee. Mijn schoonmoeder woont in Roermond, dus ik zou de bezoekjes aan haar en de winkel mooi kunnen combineren!! ๐Ÿ˜„
    *duim, duim, duim*

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Zoveel gezelligheid!
    Wat staat de sportieve outgit je goed.
    Mooie zwarte dress die jij aan had.
    Deze winactie sla ik over.

    Xoxo

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Femke van Oudheusden1 augustus 2017 om 20:52

    Klein gebaar groots geluk. Veel plezier Corry. Wat ben je toch een goeike Susan. Ik maak heel graag kans op de bon.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een leuke middag hebben jullie gehad, ziet er super gezellig uit. Foto's zijn ook altijd zo vrolijk door de kleuren van tante, ondanks de zwarte jurkjes/blouses,die zijn gewoon mooi,stoer en stijlvol. Graag wil ik een gokje mee wagen voor de cadeau bon. Nu nog in Frankrijk,maar wil graag op de terug weg langs een tante Betsy shop om de nieuwe collectie te bewonderen. Dus wie weet wordt het Roermond. Lieve groet ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  17. JAAAAAAA....Ik wil heeeeel graag meedoen. Want ook al woon ik in het noorden....ga vrijdagochtend richting Maastricht ๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘ dus kom maar op met die bon ๐Ÿ€๐Ÿ€๐Ÿ€

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Jullie hebben duidelijk genoten, fijn ☺! Zelf heb ik vorige week mijn bon van Our Favorite Shop ingewisseld voor de TB Ola Little Apple green en Lotte vest zwart. Top, hoe je deze winactie op poten hebt gezet.
    Dames Roermond is zeker een bezoek waard, ook al kom je van ver..
    Xx, Iris

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Het ziet er heel gezellig uit! Zoiets hoop ik toch nog eens mee te maken met Zeeuwse en West Brabantse jurkenzusjes. En de dames van Flakkee niet te vergeten. Ik ding niet mee naar de bon, is iets te ver weg voor mij. Succes dames!

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Dat ziet er uit als een gezellige dag, dames. Ook zo leuk om die jurken bij verschillende mensen aan te zien.
    Ik woon niet echt in de buurt, maar onze vakantie in september gaat wel in de buurt zijn. Dus ik waag graag een kansje.
    groetjes Christel C

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Leuke actie, dus ik doe graag mee. Zit nu nog op de camping in Spanje, maar een uitje naar Roermond lijkt me super. Groetjes Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Leuk idee om dit samen te doen; hou het er in, het is zo leuk en gezellig met gelijkgestemden.
    Ik doe graag mee met de winactie!

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wat een leuk verslag en geweldige foto's. Wat een prachtige jurken! Leuk he om andere Tante Betsy fans te ontmoeten.

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Wat weer een superleuke blog om te lezen, en wat een heerlijke snoepwinkel hebben jullie in roermond!!
    Ik loot graag mee, na 50 kilo te zijn afgevallen heb ik mijn zomercollectie wel redelijk op peil maar voor de winter mag er nog wel een mooie betsy bij!!
    Ik loot dus heel graag mee met deze winactie!!

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Wat leuk zo'n Tante Betsy Meeting bij Our Favourite Shop!! Hier word je altijd zo gezellig en leuk ontvangen! Ik woon zelf in Swalmen, ongeveer een kwartiertje van Roermond en mijn man en ik gaan geregeld even buurten (en shoppen) bij Our Favourite Shop. Deze winkel is dan ook onze favoriet en het is voor ons beiden moeilijk om er weer naar buiten te gaan zonder iets gekocht te hebben. Ik doe dan ook graag mee met deze superleuke actie!!

    Lieve groetjes, Marieka

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Wat ziet jullie uit je er gezellig uit. Wat een prachtige jurken bij prachtige dames.
    Ik doe dolgraag mee er staat een uitje op de planning in Maastricht. En aangezien ik nog niet alle jurkjes van mn wishlist heb waag ik een gokje liefs Brechtje

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Wat ziet jullie uit je er gezellig uit. Wat een prachtige jurken bij prachtige dames.
    Ik doe dolgraag mee er staat een uitje op de planning in Maastricht. En aangezien ik nog niet alle jurkjes van mn wishlist heb waag ik een gokje liefs Brechtje

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Wat n leuk verslag! Ik lees al n tijdje mee maar heb nog geen TB jurkje. Ik zou graag meedoen met de actie om mijn 1e jurkje in Roermond te gaan kopen! Woon op half uurtje afstand dus dat gaat wel lukken! ๐Ÿ˜€

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Wat een gezellige foto's! Had er graag bij geweest, om jullie eens te ontmoeten en ook eens al die leuke jurkjes te passen!

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Wat gezellig! Ik loot graag mee, stap ik wel n x in de trein ๐Ÿ˜Š
    Lelijk op fb??? Getsie!
    Ik las net je blog van gisteren. Mooi! Blij met jou๐Ÿ˜˜

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Gezellig zo een dagje met een klein groepje dames! Ik laat deze winkans aan me voorbij gaan.
    Lieve groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Wat gezellig.Ik woon in roermond.Had de winkel al ontdekt maar laatst pas dat ze tante betsy verkopen. Was te laat voor de zomercollectie maar dit najaar ga ik hier zeker een super leuke jurk scoren.4 aug ben ik jarig dus het zou een leuk kado zijn.
    Groetjes Lonneke

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Ohhh wat een leuke meeting was dat zo te lezen...had graag gekomen, maar heb het ergens gemist...ik loot heel graag mee, van Sittard(thuis) naar Roermond, of vanuit werk (Heerlen) naar Roermond is tenslotte maar een klein eindje... en ja die zwarte dot is echt een dotje��. Veel plezier met deze jurk en ik duim even voor mezelf! Groetje Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Jeej een limburg actie! Sittard is ook erbij :-)�� check! Helaas kon ik er gisteren niet bij zijn in Roermond ivm werk. Heb al n blousje met appeltjes�� gescoord van de nieuwe collectie. Maar in het kader van de budgettering van mezelf moest ik keuzes maken en kon een jurkje er deze maand even niet vanaf. Die kadobon zou dus zeker nog goed van pas komen. Fingers crossed���� Liefs Babette Scheuermann

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Wat ziet dat er gezellig uit. Leuk om de foto's te zien en jammer dat ik er niet bij kon zijn. Die kadobon zou heel erg leuk zijn! Er staat nog een uitje naar Roermond en our favorite shop op de planning. Dan zou die goed van pas komen. ๐Ÿ˜Š

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Wat een gezelligheid! Lijkt me heerlijk om eens bij te zijn ;)
    Deze winkans gun ik iemand anders, ik woon in Friesland en een uitje richting het zuiden staat nog niet op de planning. Super lief dat je deze winactie organiseerd Susan!

    Lieve groetjes,
    Nienke

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Wat bijzonder toch dat een voorliefde voor een bepaald merk jurkjes zoveel vriendschap oplevert! ๐Ÿ˜Š
    Ik loot graag mee voor de bon en hoop er ook eens bij te kunnen zijn als er zo spontaan iets gezelligs gebeurt!
    Groetjes,
    Daphne Kegel-Zwart

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Die mooie winkel bezoek ik graag als ik eind volgende week een week vakantie in Limburg heb!
    Duimen maar!!! ๐Ÿ˜„

    BeantwoordenVerwijderen
  39. Leuk verslag en leuk om te zien hoe een zelfde maat toch heel verschillend staat bij verschillende posturen. Die Lotte en Vera vind ik super mooi. Nog ff doorsparen :-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. ... maar dan zou zo'n bon me al wel een stukje op weg helpen natuurlijk. En een leuk verjaardagskadootje, ben de 5e jarig.

      Verwijderen
  40. Dat ziet er uit als een heel leuke dag. Het plezier spat van de foto's. Zo leuk idd om de jurkjes te zien op alle verschillende meisjes. En steeds weer anders en toch prachtig! Liefs Geralda

    BeantwoordenVerwijderen
  41. Jeannette Kuppens2 augustus 2017 om 14:46

    Wat een goed idee om Our Favorite Shop in Roermond in het zonnetje te zetten! Mooie, gezellige winkel, lieve eigenaren en een erg leuke collectie. Ik woon in de buurt en moet altijd even "loeren" wat ze hebben hangen. Doe graag mee aan de win actie, want ik weet nog wel een paar dingen die ik heeeeel graag wil hebben. (En nu weet ik even niet hoe ik mijn naam achter laat.....;) Ik ben in elk geval Jeannette uit Heel

    BeantwoordenVerwijderen
  42. Helaas kon ik er ook niet bij zijn, zรณ balen, altijd gezellig om jurkenzusjes te zien en gelijkgestemden, hihi. En jaaaa, is doe graag mee met de winactie. Ik heb nog niets van de nieuwe collectie, en vind natuurlijk ( kan ook niet anders natuurlijk ) hรฉรฉl veel leuk.

    Liefs ❤️

    BeantwoordenVerwijderen
  43. Hey wat grappig! Ik fietste volgens mij voorbij (nietsvermoedend) in mijn zwart wit gestreepte Betsy Jurkje terwijl jullie zaten te theeleuten, want ik zag een gezellig clubje bij elkaar! Ik woon nog niet zo lang in Roermond, de stad was helemaal nieuw voor mij, net als het merk Tante Betsy. Maar ik kan met recht zeggen dat de mooie winkel van Esther en Maurice ook " my favourite shop" is en dat ik sindsdien ook het Tante Betsy nieuws volg op internet. Wat een leuke collectie en gezellige mensen. Ik loop geregeld even binnen voor een praatje en om lekker te neuzen bij Our favourite shop.. Maar...ik heb nog maar 1 jurkje van Tante Betsy, dus...ook ik zou graag mee loten voor die bon, want ik heb nog wel een wensenlijstje hoor.

    Ennuh... mocht ik hem niet winnen, dan zou ik tegen de andere gelukkige zeggen, je hoeft echt niet perse naar Maastricht voor een gezellig dagje weg. Okay...Maastricht is wel echt super leuk, maar Roermond mag er ook echt wezen!

    Groetjes, Aafke Janssen

    BeantwoordenVerwijderen

Thanks Tante Betsy girls voor jullie reacties, ik lees ze altijd met plezier :D.
Lots of love from Susan

Weet je niet hoe je een reactie achterlaat? In het witte vak kun je je tekst plaatsen. Vervolgens geef je bij 'reageer als' of 'profiel' aan hoe je wilt reageren. Als je kiest voor naam/url kun je je naam opgeven, maar anoniem kan ook (bij een winactie wel gelieve je naam in het bericht achter te laten).

Ook een Tante Betsy girl worden? Stuur dan je Tante Betsy foto naar 365happytantebetsydresses@gmail.com
De andere Tante Betsy girls of wannabee's zullen je dankbaar zijn :).