donderdag 3 augustus 2017

Tante Betsy Dress Vera Black


Hey girls vandaag een korte blogpost over mijn OOTD (Outfit Of The Day) Dress Vera Black. Ik weet even niet uit welk seizoen deze komt, ik schat in van de zomercollectie 2016. Ik scoorde hem bij de Tante Betsy fandag outlet.
Ook al draag ik graag leuke printjes en kleurtjes, zo'n effen zwarte jurk vind ik ook gaaf. 


Vandaag gecombineerd met mijn zwarte Asics Gel Lyte sneakers die ik scoorde in de Asics Outlet (in het Outlet Center te Roermond).
En zo blij met mijn Unisex Bandelettes, wat is het toch fijn om lekker met blote benen te lopen.


Van de week had ik de winterse Vera LS Black aan bij Tante Betsy verkooppunt Our Favourite Shop te Roermond. 
Ook al zo'n gave jurk die me prachtig stond. Hij valt by the way iets ruimer als andere jurkjes, hij meet 44cm plat gemeten in de taille in maat L (nou ja ik heb de rode opgemeten ;)). 
Maar dat is nog steeds niet te ruim, want een maat L staat voor maat 42-44. 


Ik deel nog even de foto samen met Corry die ook dezelfde Vera jurk aan heeft en Yentl die een zwarte Tante Betsy blouse aan heeft op de foto. 


En och ja dan ook nog even een foto van Dress Vera Ls Red van de AW2017 collectie. 
In de blogpost van gisteren kon je die ook zien bij Monique. 


Zijn jullie ook fan van effen jurkjes of gaan jullie voor prints?

Lots of love from Susan

13 opmerkingen:

  1. Dat is een dress die jou zo mooi staat ;-)
    Prachtige sneakers.

    Fijne avond Xoxo

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik ben toch meer fan van de jurkjes met print. Daar word ik vrolijker van.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Aimee Moolenaar-Dols3 augustus 2017 om 19:53

    Ik heb ook wel eens effen jurkjes maar daar moet ik zin in hebben eerlijk gezegd. En dan "leuk" ik het op met sneakers of lipstick.. Oorbellen.. Maar voorkeur blijft bij kleurtjes <3 Groetjes en liefs Aimee

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Reacties
    1. Hihi nee dat hoeft inderdaad niet. Kan allebei, maar deze blogpost als een gek moeten typen😉 Ik kwam een Tante Betsy girl in het wild tegen en bleef staan kweppen en kweppen😜 Hihihi. Dikke knuff😘

      Verwijderen
  5. Ik ga voor de printjes, maar dat mag ook best een een wat rustiger printje zijn. Effen alleen als er zo'n mooi borduursel op zich.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtige jurken zo.n rode staat ook mijn verlanglijst ikzelf draag graag effe jurken voel me daar gewoon het prettigste in, bont is ook leuk maar voor mij dan weer in combinatie met effe zoals een knalbonte printrok maar dan met een effe bovenstuk en bij jurken ket print liefst een effe vest erop zo heeft betsy gelukkig voor iedereen iets tot morgen

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik ga liever voor een printje maar een zwarte ondergrond vind ik altijd mooi. Ik ben wel blij met mijn denim hoodie maar die draag ik niet als jurk maar als vest.
    Lieve groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Meestal printjes. Maar op de fandag heb ik 4 effen jurkjes gekocht. Voor als ik een keer een minder vrolijke bui heb.

    Neeltje

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Jullie zien er heel sportief uit zo met z'n drietjes. XX Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik vind beiden leuk,alhoewel ik lang niet altijd de printen bij mij zelf vind staan maar bij een ander wel. Maar ben nog een en ander aan het ontdekken dus er kan bij mij steeds meer. Omgeving snapt er niks van,maar hé,ik word er blij van. ;))

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik vind het toch minder leuk, De kleurtjes staan je zo leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ik heb nog geen enkele effen... maar de rode Vera dress staat ècht wel op de verlanglijst! Hij staat jou ook mooooi!
    Grts Geralda

    BeantwoordenVerwijderen

Thanks Tante Betsy girls voor jullie reacties, ik lees ze altijd met plezier :D.
Lots of love from Susan

Weet je niet hoe je een reactie achterlaat? In het witte vak kun je je tekst plaatsen. Vervolgens geef je bij 'reageer als' of 'profiel' aan hoe je wilt reageren. Als je kiest voor Naam/URL kun je je naam opgeven (de URL open laten), maar anoniem kan ook (bij een winactie wel gelieve je naam in het bericht achter te laten).

Op de pagina Giveaway How to? staat het ook nog eens uitgelegd, vooral als je doorklikt vanuit Facebook.