woensdag 9 augustus 2017

Tante Betsy happiness


Hey girls wat een enthousiasme naar aanleiding van mijn marktplaats advertenties
Wat zijn er toch veel lieverds die het leuk vinden om een kans te maken om uitgeloot te worden voor een vaste vraagprijs, zonder dat ze moeten gaan bieden.
Het doet me echt plezier om straks toch een aantal Tante Betsy girls of Tante Betsy wannabees blij te maken met een mooie jurk. 
En natuurlijk is er niks leukers om straks ook weer een gave winactie te kunnen doen en nog meer Tante Betsy girls blij te maken. En die kunnen dan met hun gewonnen kadobon met een leuke korting een Tante Betsy jurk of item gaan shoppen bij Tante Betsy in de webshop.
Misschien wel een jurkje, rokje of wat anders van de nieuwe collectie of een sale item. 


Ik heb er nu 6 Tante Betsy jurken op staan, die veelal vallen als maat L of XL. 
Maar ik heb er ook een eSje op staan, Dress Nova in een mooie donkere kleur blauw denim, maar als ik kijk naar de gemeten afmetingen valt die als M. Check dus altijd even de vermelde afmetingen met een goed passende jurk!



De Vera Denim jurk in XL is trouwens ronduit de populairste, daar zijn de meeste reacties op. Hij is mij jammergenoeg te groot, ik had echt een L moeten hebben ;). 



En yess ook op Dress Pippa Dark Blue (maat M valt als L) zijn nu enkele reacties! 
Dus de winactie in samenwerking met Tante Betsy verkooppunt Hippe Dingen komt er ook aan! Ik heb die gisteren ook maar op een vaste prijs van €35 gezet. 


Vandaag heb ik weer eens Dress Penny Poppy Blue aan. Ik zie trouwens dat hij nog van maat XS t/m maat L te koop is en voor €42,50!
Let wel op dat Tante pas na het weekend de bestellingen verstuurd ivm vakantie. 




Ik ga ervan uit dat dan de nieuwe wintercollectie (AW2017) ook online komt en de streepjescollectie in de sale komt. Wil je zien hoe de wintercollectie staat, kijk dan eens op mijn Live on Facebook video op mijn Facebook pagina. Daar show ik meerdere jurkjes!


Lots of love from Susan