maandag 14 augustus 2017

I love...Eyelove


Hey girls vanmiddag ging ik samen met dochterlief een stukje fietsen om eens lekker in een ander bos te wandelen. 
Maar eerst heb ik 8 pakjes op de post gedaan, alle Tante Betsy jurkjes zijn betaald en nu dus ook verstuurd. 
Okay die van Moniek nog niet, maar die woont in de buurt en die ga ik nog wel even persoonlijk langsbrengen of in de brievenbus stoppen ;). 


Vandaag heb ik mijn Dress Sporty Roses Black aan met mijn roze Asics sneakers (en een paar zwarte Bandelettes, niet zichtbaar op de foto).


Wat was het heerlijk om samen te wandelen en gezellig te praten, en even er samen uit te zijn. 
Dochterlief had een kort jeansrokje aan en omdat het benauwd weer was leende ik haar een paar Bandelettes uit. 
Deze huidgekleurde Bandelettes (Dolce Beige) vielen het minste op onder haar rokje en dat wat er onderuit piepte onder het fietsen (zag ik als ik achter haar fietste ;)) zag er sexy uit.
Op de foto trekt ze het rokje een beetje op, zodat ik een leuke foto kon maken :).


Op de terugweg ging ik mijn bril ophalen bij drogisterij DA waar een Eyelove als shop-in-shop gevestigd is. 
Ik kocht er drie jaar geleden een zonnebril op sterkte, maar deze keer dus een leuk rood montuur als gewone bril op sterkte. 
Yess helemaal happy mee! Nu kan ik een rode bril opzetten bij mijn Tante Betsy outfits. 


Deze leuke bril zullen jullie wel vaker gaan terugzien bij mijn outfit foto's. Deze bril is by the way niet gesponsord hoor, ik vond het gewoon een leuke titel. Mijn blauwe bril is trouwens van Specsavers :).


Inmiddels ook even een ander jurkje aan gedaan, de zippie jurk was me te warm...ik koos voor Dress Carmen Les Fleurs Black met mijn zwarte Art clogs.
Beide jurken heb ik trouwens in maat XL aan ipv mijn gebruikelijk maat L. Van de nieuwe wintercollectie (AW2017) heb ik tot nu toe gewoon alles in maat L.

Lots of love from Susan