vrijdag 19 augustus 2016

Tante Betsy Summer Sale Friday


Hey girls zijn jullie er klaar voor? De summer sale bij Tante Betsy in de webshop is al begonnen zie ik (terwijl ik links onder mijn tekst zet;))! De 'jurkjes' link doet het niet dus zoek op dress of op naam van een jurkje of kleur...in het zoekvak...
Er is een mooie korting, dus er zullen vast dames keuze stress hebben.


Maar voor welke Tante Betsy jurken of Tante Betsy rokjes gaan jullie nu? 
Ga je alvast wat jurkjes met drie kwart mouw inslaan, altijd goed met Nederlands weer...kun je bijna het hele jaar door dragen ;). 
Ik heb meerdere jurken van de lente/zomercollectie met driekwart mouw en ben er enorm blij mee en heb ze ook al gedragen met dat tegenvallende zomerse weer. 


Zoals de Lilly dresses; Dress Lilly en een foto van Betty van 38 dresses in Dress Lilly light.


De Tweety dresses; Dress Tweety Black en Dress Tweety Green zijn ook gaaf. Ik vind het een te gek model, die v-hals...hoef je niet persé een top onderaan, vind ik zelf wel heel fijn. 


Dress Akke is ook een absolute favoriet van mij, zo'n mooie jurk. Ik dacht dat hij niet mooi helder van kleur zou zijn, maar I love it. 
Esther draagt hier Dress Marjan, die langere tijd niet in de webshop stond staat er weer in. 


In diezelfde print heb je Dress Belle Green, Belle Blue, Belle Grey...hier zijn de Belle dresses te vinden
En natuurlijk ook de Peacock jurkjes én rokjes.


Oh een jurkjeszusje sprak me aan op de chat of ik soms ook een collar dress (foto) heb. Ik deelde een foto die manlief maakte bij Pantalone, ik paste er Dress Collar Petrol. 
En heb er meteen een foto naast gedaan van Shirt Dress Petrol die heb ik vandaag aan. Ze was benieuwd hoe ze beide staan, maar dan de grey versie...die eigenlijk blauw is. 
Mmm die Collar dresses staan me ook wel heel goed :). 
Ook een collage van diverse Tante Betsy girls in Dress Collar Grey/Black. 


Medeverslaafde Tante Betsy girl Hilde maakte vandaag ook een blogpost over Tante Betsy op haar Hillybilly beautyblog en deelde foto's van haar nieuwste jurkjes en kun je meteen spieken hoe ze haar staan, ze draagt maat M. 


Nou girls heel veel plezier met keuzes maken! Jullie zagen vast ook al de sneakpeak die Tante deelde op Facebook. Als je geen Facebook hebt kun je hier even kijken. 
Máár er komt ook kleur aan...ik zag mooie bloemen prints, rode stof met roze bloemetjes...ik ben nu al verliefddd. En een gave retro print die er komt in vier kleuren in overslagmodel met driekwart mouw...binnenkort meer!



Lots of love from Susan

28 opmerkingen:

  1. ik heb opeens de behoefte om ontzettend veel in te slaan...haha. Maar ik wil ook wachten op de nieuwe collectie, daar heb ik heel veel zin in!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hihi ja ik heb me maar ingehouden, ik kijk uit naar de rode jurkjes met roze bloemetjess en ben ook heel benieuwd wat er nog allemaal komt...beloofd al veel leuks! Dus wacht maar even om mijn waardebon te besteden ;). Dikke knuffels!

      Verwijderen
  2. Moeilijk vind ik dit... Sale? Of centjes bewaren voor de nieuwe collectie die er érg veelbelovend uit ziet??
    Hmmm....
    Liefs,
    Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hihi jij houdt ook wel van donkere kleurtjes hè dus die nieuwe collectie is dan meer jouw ding :). Moeilijk is dat soms hè?! Ik ga wachten maar heb dan ook 21 jurkjes van deze collectie, oops hihi. Ja gevalletje verslaafd en een lieve tante én sale bij Tante Betsy verkooppunten toen Tante op vakantie was :D. Dikke knuffels!

      Verwijderen
  3. Jippie, hoop dat tante goed geteld heeft ;-) net birdie blue in the sales gescoord in mijn maat, stond al lang op mijn lijstje...
    Hoop ook op wat meer kleur voor de winter, rood met roze klinkt goe.
    Lieve groet, Nicky

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Oh mooii is die Birdie Blue daar heb ik ook nog even over nagedacht...maar me ingehouden ;). Ja die rood met roze daar ben ik mega benieuwd naar welk(e) jurk(jes) dat worden. Dikke knuffels!

      Verwijderen
  4. Wat fijn dat ik je blog volg Susan; anders had ik tot 20 uur gewacht en was ik misschien te laat. Het de hartjesjurk in groen en rood besteld❤️💚❤️💚❤️
    En t zwarte sportieve vestje. Dat was helaas niet afgeprijsd. Nou, even passen, t kan altijd nog terug😇
    X

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Yihaaa die hartjes jurken zijn leukk! En zo'n vestje is ook leukk, lekker stoer, hou er wel van. Maar ben ook mega blij met mijn hoodievesten.
      Ja het is toevallig hoor dat ik dat zag...de site is nu overbelast...hoe erg voor tante maar ook voor al die tante betsy girls. Denk dat om 20uur heel veel mensen zijn gaan kijken en dat de site dat niet aan kon. Alvast heel veel voorpret! Dikke knuffels!

      Verwijderen
  5. Hé Susan,
    Ik heb nu een vraagje.
    Waar kan ik leggings bestellen?
    Heb een gigi blue jurkje op het oog, maar wil er eigenlijk ook een legging bij😊

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik heb hem snel besteld, was bang om achter het net te vissen. 😄

      Verwijderen
    2. Slim van je dat je hem gekocht hebt, de webshop ligt nu plat. Leggings kun je kopen bij Sokken-online. Staat altijd aan de rechterkant van de webversie van mijn blog samen met mijn andere sponsors. Dikke knuffels!
      Oh ja ik maak leggings van Apollo panty's ;)

      Verwijderen
    3. Thanks, ik zal er eens een kijkje nemen. Ik las het al van de site😄
      Fijn weekend!

      Verwijderen
  6. Net 2 jurkjes in de sale besteld, ik ben benieuwd. De ene is collar grey, de andere weet ik de naam niet van. Lichtblauw met ronde hals iig. Ben wel heel benieuwd naar de herfst/ winter collectie en hoop dat Tante wat minder troubles heeft dan met de lente / zomercollectie van afgelopen keer.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Fijn dat je er hebt kunnen scoren, was ook nog aan het twijfelen over een collar dress maar komt vast ook weer terug in de nieuwe collectie...
      Heb Tante Betsy girls zitten te adviseren via messenger hihi.
      Tante heeft een andere producent dusss thumbs crossed! Dikke knuffels!

      Verwijderen
  7. Net 2 jurkjes in de sale besteld, ik ben benieuwd. De ene is collar grey, de andere weet ik de naam niet van. Lichtblauw met ronde hals iig. Ben wel heel benieuwd naar de herfst/ winter collectie en hoop dat Tante wat minder troubles heeft dan met de lente / zomercollectie van afgelopen keer.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ook nog twee jurkjes besteld:zwarte shirt dress en een licht blauwe jurk met bloemen. Was al rond 18:00 !
    groeten
    Elke

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Oh jij was er al zelf achter gekomen, fijn voor je dat je er hebt kunnen scoren. Dikke knuffels!

      Verwijderen
  9. Oops de Tante Betsy webshop ligt plat lees ik net op Facebook en zie ik ook als ik mijn pagina refresh. Ja girls ik wist ook niet dat ze eerder dan 20uur in de sale zouden zijn.
    Ik was mijn blogpost aan het maken voordat manlief zou thuiskomen van werk en zag opeens sale bij een jurkje staan waar ik de link van wilde kopiëeren.
    Dus mijn tekst van mijn blogpost maar aangepast, realiseerde me later dat Tante natuurlijk beetje bij beetje de prijzen aan het passen was.
    Heb bij de jurkjeszusjes ook al gelezen dat er dames hadden gezien dat er jurkjes al in de sale waren...omdat ze de Tante Betsy webshop pagina iedere keer refreshten.
    Diegenen die nog hebben kunnen bestellen hebben geluk, Tante zal nu wel balen nu de website opeens op zijn gat ligt...dat beloofd geen rustig avondje voor haar, maar een hoop stress.
    Maar ik denk niet dat alles al weg is hoor dames dus geen zorgen en anders zijn er ook nog Tante Betsy verkooppunten. Dikke knuffels!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Vanmiddag zat ik achter de laptop en keek ik alvast even op de website van Tante Betsy. Toen zag ik dat het jurkje van mijn keus al in de sale was. Ik heb hem meteen besteld. Nu lees ik dat de website plat ligt. Heb ik even mazzel. Ik ben heel blij dat ik mijn aankoop al heb kunnen doen, voordat de drukte begon. Ik zie uit naar de levering.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik heb bovenin de link gezet, de webshop is gewoon te bezoeken via Tantebetsy.com alleen niet via de jurkjeslink. Maar gewoon de gewenste jurk of kleur in het zoekvak zetten, of 'jurk' of 'dress' typen als zoekactie....
      Maar fijn dat je de jurk van jouw keus al hebt kunnen scoren. Dikke knuffels!

      Verwijderen
  11. Ik heb zelf toch ook geshopt in de sale, ik kon het niet laten en zo ruimt het voor Tante lekker op. Plaats voor de nieuwe collectie en toch nog twee leuke Tante Betsy zomerjurkjes van mijn verjaardagskadobon van Tante. Toch een collar dress gekozen en Gigi white, zo'n mooie print, nu ook als doorknoop jurk! Dikke knuffels!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Susan, weet jij of het model van de akke dress van de winter nog terugkomt? Ik blijf er over aan het twijfelen. 😀

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ik heb mijn best gedaan maar de site schopte me er steeds uit. Toen he eindelijk lukte
    was alles in mijn maat al weg. :-(( XX Esther

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Maar heb nog genoeg L gezien vanmorgen... Kan me je stress voorstellen. Dikke knuff!

      Verwijderen
  14. Wat een hectiek gisteren, he? Zo.... Ik moest wel lachen, door tante Betsy de hele server plat! Ik wilde voor de rode hartjes jurk gaan, maar ik weet het nog steeds niet.. In de ene versie is mijn maat uitverkocht, over de andere twijfel ik nog. En bij Lillefant (heel erg bedankt voor de tip!!) hebben ze ook leuke jurkjes... Mijn tante Betsy is trouwens terug voor de kleermaker, het dichtmaken is heel mooi gedaan, ben er heel blij mee! Groetjes, fijn weekend! X

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Oh wat fijn dat je nu helemaal happy kunt gaan zijn met je Betsy Red, zo'n gave jurk is dat hè?!
      Oh hihi ja heb was een bestorming op de site van Tante Betsy, whahaha al die vrouwen die nog een jurkje (of rokje...alhoewel de rokjes link was geen probleem) wilden scoren of in ieder geval kijken hoeveel korting er is. Ja er zullen vast veel vrouwen keuzestress hebben gehad. Oh zo'n zippie hearts jurk zal jou ook vast goed staan! En oh ja voor jouw maatje was Lillefant nog heel interessant met 50% korting! Heb er een paar weken geleden nog een mouwloze kunnen scoren ;). Dikke knuffels!

      Verwijderen
    2. Hihi ben helemaal vergeten te antwoorden over de website storing, die bleek alleen op de jurkjespaginalink te zijn. Als je vanuit de zoekfunctie zocht kwam je er wel gewoon op... Maar Tante is al bezig met het anders te regelen hoor, maar wat zal die effe een stress hebben gehad op haar vrijdagavond. Goed dat ze dit niet heeft gedaan voordat ze vakantie had, nu was ze in ieder geval bij getankt ;). Knuff!

      Verwijderen

Thanks Tante Betsy girls voor jullie reacties, ik lees ze altijd met plezier :D.
Lots of love from Susan

Weet je niet hoe je een reactie achterlaat? In het witte vak kun je je tekst plaatsen. Vervolgens geef je bij 'reageer als' of 'profiel' aan hoe je wilt reageren. Als je kiest voor Naam/URL kun je je naam opgeven (de URL open laten), maar anoniem kan ook (bij een winactie wel gelieve je naam in het bericht achter te laten).

Op de pagina Giveaway How to? staat het ook nog eens uitgelegd, vooral als je doorklikt vanuit Facebook.