woensdag 3 augustus 2016

Quality time Wednesday

Hey girls vandaag maar een korte blogpost, het is al laat en mijn vriendin is net de deur uit. Ik heb een heerlijke middag quality time achter de rug, lekker samen genieten van elkaars gezelschap. 


We zijn een paar uurtjes naar de Ikea geweest en hebben daar eerst onder het genot van een kopje koffie/thee heerlijk gekwebbeld lekker relaxed op een bank in het restaurant. 


En natuurlijk maakte ik even een selfie want ik had al ingeschat dat ik vandaag geen uitgebreide blogpost uit mijn mouwen zou schudden. 
De middag vloog weer veel te snel om, op het einde van ons Ikea rondje hebben we nog even beneden bij de uitgang genoten van een ijsje alsvorens naar huis te gaan waar we samen met manlief een pizza gegeten hebben. 


Mijn OOTD, dress Tweety Black met mijn zwarte Sendra laarzen. 
En ook nog even een foto van de twee dinnen :). 


Zoek ik dadelijk ook nog even een foto van vorig jaar erbij, van ons tweetjes in Tante Betsy jurkjes. Mijn din heeft inmiddels ook twee Tante Betsy polkadot jurkjes, deze rode en een zwarte :). De rode kocht ik voor haar verjaardag ;). 


Lots of love from Susan

10 opmerkingen:

  1. Gezellig hoor! Zulke dagen moet je koesteren.
    Lfs Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Enig, vriendinnen dag, zo gezellig en super foto in bij passende jurken

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel belangrijk quality time! Fijn dat je dat kan delen met een vriendin.
    Fijne avond.
    Lieve groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Zeker belangrijk quality time. Fijn dat je zo'n middag hebt beleefd. Krijg je energie van.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Klinkt heerlijk! Je vriendin ziet er ook prachtig uit in Tante Betsy! Veel gezelliger dan n legerprint😉🌺🌺🌺
    Maar ik ben dan ook enorm polkadot fan😏

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik ben ook een fan van King louie. Maar vaak kijken mensen je zo aan als je in dat soort jurkjes loopt. Hebben jullie daar geen last van?

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuk een vriendin dag. De mijne kwam vanmorgen ook ff beppen. En dan vliegt de tijd.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik ga regelmatig met een vriendin naar de Ikea, lekker koffiedrinken ontbijten en soms gewoon blijven zitten tot de lunch! Hihi XX Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat gezellig zo'n dagje uit met je vriendin!
    Wat lief van je dat je voor haar een jurkje had gekocht! Staat haar erg leuk! :)
    Die Tweety dress staat jou ook erg mooi! :) Zou nog graag die blauwe versie willen hebben.
    Tja, wat een wenslijst heb ik nog! ;)

    BeantwoordenVerwijderen

Thanks Tante Betsy girls voor jullie reacties, ik lees ze altijd met plezier :D.
Lots of love from Susan

Weet je niet hoe je een reactie achterlaat? In het witte vak kun je je tekst plaatsen. Vervolgens geef je bij 'reageer als' of 'profiel' aan hoe je wilt reageren. Als je kiest voor Naam/URL kun je je naam opgeven (de URL open laten), maar anoniem kan ook (bij een winactie wel gelieve je naam in het bericht achter te laten).

Op de pagina Giveaway How to? staat het ook nog eens uitgelegd, vooral als je doorklikt vanuit Facebook.