vrijdag 26 augustus 2016

Happy with new Tante Betsy dresses Friday

Hey girls jullie zullen vast allemaal jullie nieuwe jurkjes binnen hebben als jullie Tante Betsy jurkjes in de sale hebben gescoord en hopelijk bevallen die jurkjes allemaal. 
Ik ben in ieder geval blij met mijn drie, jaaa drie nieuwe jurkjes. 


Ik kocht van mijn Tante Betsy verjaardagskadobon Dress Gigi White en Dress Collar Grey en deed er zelf ook nog wat geld bij ;). 


Ik ben zo blij met mijn Dress Sakura White (die draag ik vandaag ook ;)), dat ik besloot dat het ook leuk zou zijn om een doorknoopjurk te hebben in een lichtere kleur. Vandaag naaide ik op mijn werk, de split dicht (nog geen foto van). 


Ik ben ook heel blij met de Collar Grey jurk (die blauw is ;)), op een of andere manier heb ik het idee dat de hals wat dieper valt, daar ben ik blij mee. 
Ik zag de jurk ook al meerdere malen bij diverse jurkjeszusjes voorbij komen, leuk! En ze stonden stuk voor stuk mooii!



Oh ja ik werd door Tante verwend met Dress Marjan, zo'n fijn model. Ben ook zo blij met Dress Akke die hetzelfde model heeft. 


En wie nog blij is met haar nieuwe jurkje(s) is Jorina, ze deelde een foto met Dress Birdie Blue. 
En ze haakte er ook een prachtige sjaal bij, nou ja wat ik begreep was ze daar al aan begonnen en hij past er gewoon perfect bij. 



Binnenkort gaan we met z'n allen nog meer foto 's zien van Tante Betsy girls, want er komt weer een nieuwe kadobon winactie (twv €55). Ik verheug me er al op!
Geniet heerlijk van jullie jurkjes én rokjes!

Lots of love from Susan

11 opmerkingen:

  1. Zo, gelijk 3 jurken rijker! Je hebt gelijk hoor.
    Ik heb niks gekocht in de uitverkoop. Ik wacht lekker tot de nieuwe collectie er is. Weet jij wanneer die wordt verwacht?
    Ik wacht dan ook nog even tot de nieuwe collectie in de winkels hangt voor ik naar Pantalone ga. Kan ik lekker passen en kijken wat mij leuk staat.
    Ik heb nu toch het idee dat ik ook een maatje kleiner moet nemen. Ik vind de jurken toch iets te ruim in de taille en dat maakt mij vormloos😜 alhoewel bij de schouders zit ie precies goed.
    Lieve groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Half september wordt de nieuwe collectie verwacht las ik op Facebook. Tante heeft een ander bedrijf in een ander land genomen om de jurkjes te maken dus ben heel benieuwd! Maar Tante vast ook en al die Tante Betsy girls ook...stiekem begin ik me er toch wel op te verheugen alhoewel ik nu volop geniet van mijn mouwloze Tante Betsy jurkjes. Zo blij dat ik er vijf heb...heb twee mouwloze halsoverkop jurkjes maar mijn beha hangt er constant uit dus nu toch wel heel blij dat Tante mouwloze jurkjes in de collectie heeft genomen, fris en toch gekleed!

      Oh ja dat is dan een slim plan om naar Pantalone te gaan, als je zoiets hebt van misschien een maatje kleiner. Ik ben blij dat ik naar L ben gegaan ipv XL, zoveel beter! Maar neem mijn XL'en gewoon wat in hoor ;). Knuff!

      Verwijderen
  2. Mooie aanwinsten!! En ook de Gigi white staat je goed, ondanks de lichte kleur, echt fantastisch!
    Moet wel zeggen dat ik de doorknoopjurkjes mét kraag jou mooier vind staan dan zonder, maar da's persoonlijk.
    En Jorina... Wat een pláátje! Zeker met de mooie sjaal!
    Liefs,
    Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja die Jorina is een plaatje hè die staat gewoon super met de Tante Betsy jurkjes!
      En ja doordat ik bij Pantalone de Sakura White pastte was ik meteen verkocht! Het is een mooie heldere kleur blauw als ondergrond en daardoor is hij niet te licht. Heerlijk! Alleen kon de sakura white meteen weer de was in, heb me suf gezweet vandaag pfff. En ja hoor dat mag lieverd, ik ben blij met al mijn Tante Betsy jurkjes :D. Knuff!

      Verwijderen
  3. Wat heerlijk, 3 nieuwe aanwinsten! Ik had naast mijn collar grey en dress Sophie light blue ook nog wel één van de rode jurkjes gewild. Misschien nog via marktplaats.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat heerlijk, 3 nieuwe aanwinsten! Ik had naast mijn collar grey en dress Sophie light blue ook nog wel één van de rode jurkjes gewild. Misschien nog via marktplaats.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heerlijk die nieuwe aanwinsten. Ik heb geen jurkjes in de sale gekocht. Ik had een doorknoopjurk besteld, maar dat is toch niet mijn model. Voor mijn schouders heb ik een S nodig, maar die was vanaf mijn taille veel te wijd. Ik wacht wel op de nieuwe collectie. Ben benieuwd. Geniet van jullie nieuwe aanwinsten.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik heb zelf ook een jurkje gekocht in de sale - Lilly light - een jurkje wat ik juist leuk vond voor de herfst / winter & waarvan ik dacht : die koop ik dan in de Sale et voila - scheelt toch weer heel wat eurootjes !

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Uit eindelijk heb ik geen jurk gescoord maar ben ik wel een bloemensjaal aan het aken! :-))
    Jij heb goede zaken gedaan en de doorknoopjurk vind ik geweldig! XX Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Goed geshopt drie jurkjes!!!!!! Hier twee jurkjes gescoord! Die lichte sakura is ook echt mooi!
    Wat een haakSTER is jorina he?! Zulke mooie dingen!!!
    Liefs miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een leuke jurkjes allemaal en ze staan zo mooi!
    Ben zo blij dat ik deze week toch nog 2 nieuwe jurkjes van de zomercollectie heb kunnen scoren via 2 jurkenzusjes! ;) Lucky me! Zou ik nu ook nog geluk hebben met de winactie?!

    BeantwoordenVerwijderen

Thanks Tante Betsy girls voor jullie reacties, ik lees ze altijd met plezier :D.
Lots of love from Susan

Weet je niet hoe je een reactie achterlaat? In het witte vak kun je je tekst plaatsen. Vervolgens geef je bij 'reageer als' of 'profiel' aan hoe je wilt reageren. Als je kiest voor Naam/URL kun je je naam opgeven (de URL open laten), maar anoniem kan ook (bij een winactie wel gelieve je naam in het bericht achter te laten).

Op de pagina Giveaway How to? staat het ook nog eens uitgelegd, vooral als je doorklikt vanuit Facebook.