donderdag 17 maart 2016

Tante Betsy Skirtday 'Rokjesdag' Thursday


Gisteren was het rokjesdag bij Tante Betsy, alle rokjes waren €19,95 en ze vlogen er dan ook uit. 
Ik zag op Facebook meerdere 'klagende' reacties dat er alleen nog maar kleine maatjes waren.
Maar ik denk dat veel dames zich niet realiseren dat niet alleen zij van Tante Betsy houden maar nog veel meer dames. 
Tante Betsy heeft meer dan 30.000 likers op Facebook, dat zegt al genoeg denk ik. 
Dus dat is heel snel op zo'n link klikken, niet twijfelen, je rok die je graag wilde in je winkelmandje pleuren en naar de kassa sjeezen. 
Ik zie nog maar drie rokjes in XS...dus met die rokjesdag heeft Tante Betsy goed opgeruimd zodat er plaats komt voor de nieuwe collectie. 


Dé echte rokjesdag is het natuurlijk nog niet.
Rokjesdag is als het zo'n lekker weer is dat je met blote benen onder je rokje/jurkje naar buiten kunt gaan. 
Jammergenoeg zal ik altijd een legging onder mijn jurkjes moeten, ik heb flinke bovenbenen die tegen elkaar aanschuren dus voor mij is het nooit rokjesdag. 
Maar gelukkig zijn er vrolijke kleurige capri leggings! 


Vroeger had ik nog wel eens een wielrennersbroekje aan onder mijn jurkjes/rokjes, maar zo'n zwart broekje of zo'n vleeskleurig geval vind ik tien keer niks...stel je voor dat mijn jurk omhoog vliegt...nee daar wil ik niet in gezien worden. Maar wie weet vind ik er dit jaar toch een leuke handige en mooie oplossing voor. 
Ik zag zelf ooit eens online een foto van eens soort brede kanten elastieken band om je bovenbenen, Bandelettes. 
Wie weet ga ik dat eens proberen...heb jij een handige oplossing dan hoor ik dat graag want ik zal vast niet de enige zijn die klotsende bovenbenen heeft. 
Oh ik ben maar eens 'even' op 'schurende benen' gaan googlen en kom een crème tegen, Vevina, ik geloof dat ik die eens ga bestellen.


Lots of love from Susan

20 opmerkingen:

  1. Ik had nog geluk met mijn rokje in L, ik las dat ie smorgens al weg was maar heb hem sávonds 6 uur gelukkig toch nog kunnen kopen...zonder twijfelen dit keer ;-) met het rode vestje.Ben benieuwd.
    Onder deze rokjes wel een legging, heb ook eigenlijk geen oplossing voor klotsende bovenbenen maar die broekjes lijkt me ook wel wat eigenlijk.
    Lfs Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Oh dat rode vestje staat je mooii! Ik heb natuurlijk net nog een foto gezien en ook die leuke rok (die heeft Tante Betsy later er nog bij gevoegd ;)). Ik had er gisteren de jurk van aan :).
      Ik ga de Bandelettes eens proberen en de Vevina crème, heb er goede recensies over gelezen. Ik zou eerder een capri legging aan doen als zo'n broekje eerlijk gezegd, maar dat is persoonlijk. Ik hou jullie op de hoogte! Dikke knuffels!

      Verwijderen
  2. Hier een paar kleurige wielrenner broekjes met een leuk randje onderaan de pijpjes. Een paar jaar geleden gescoord op marktplaats en ideaal voor onder de rokjes tegen schurende bovenbenen.
    Over die crème heb ik goede verhalen gehoord maar zelf nooit geprobeerd

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Fijn als je zulke handige en fijne broekjes hebt kunnen scoren. Ik ga die Vevina crème en Bandelettes eens uitproberen :). Lijkt me heerlijk om lekker met blote benen te kunnen lopen. Knuff!

      Verwijderen
  3. Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Vandaag ook een rokje aan - na heel veel
    Jurken aangehad te hebben . Vroeger droeg ik eigenlijk altijd rokken - en later alleen jurken . Nu denk ik : ach dit is toch ook weer leuk xx

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hihi leuk! Ja super ook dat je het theekopjes rokje hebt kunnen kopen. Ik heb voorheen wel vaker rokken gedragen. Sinds Tante Betsy draag ik alleen nog maar jurkjes en ben er erg blij mee. Dikke knuffels!

      Verwijderen
  5. Dat zijn leuke broekjes voor onder een rok! Kan me wel voorstellen dat je niet met zo'n ouderwetse gezien wil worden, voelt niet goed, he? Maar hiervan zou je bijna hopen dat je rok opwaait! ;)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hihihi ja met die leuke broekjes wel, maar als ik straks Bandelettes onder mijn Tante Betsy jurk aan heb, hoop ik toch niet dat mijn jurk omhoog waait dan sta ik toch in mijn slipje cq string whahaha. Knuff!

      Verwijderen
  6. Wat raar... plaats een berichtje en hij staat er niet tussen? Ik heb dus ook last van klotsende bovenbenen..haha draag er een lelijk zwart wielrennersbroekje onder. Maar dit is natuurlijk veel leuker. Vertel waar koop je die? Wat een uitvinding. Ik dacht dat ik enige was. ..

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Die leuke broekjes zijn van Sarah's Sweeties. En nu staat hij er wel lieverd, zelfs dubbel hihi. En nee je bent echt niet de enige, er hebben heel wat dames last van, ook dames die veel slanker als ons zijn. Zegt genoeg dat er een speciale crème voor is, Bandelettes en van die 'wielrennersbroekjes'. Knuff!

      Verwijderen
  7. Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. hardloopbroeken draag ik in de echte zomer onder mijn rokkies die zijn er in de hipste kleuren en zitten lekker strak....
    X Es

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hihi zelfs jij hebt een broekje nodig onder rokjes? Dat had ik niet verwacht. Ja voor jou is zo'n broekje wel handig, ik ga eens voor de andere oplossingen ;). Dikke knuffels!

      Verwijderen
  9. Even een tip voor de dames... De rokjes van Tante Betsy vallen altijd een stuk groter. Ik draag van King Louie bijvoorbeeld een L maar van rokjes van Tante Betsy heb ik een S of M. Dit omdat ze elastisch zijn in de taille en uitlopen bij de bovenbenen.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Thanks Anita, ik begreep van Patricia dat die wel gewoon haar eigen maat heeft. Eens effe navragen wat de andere girls hebben.
      Maar je weet wel dat de nieuwe collecties gewoon op maat vallen? Sinds zomer 2015 valt de Tante Betsy collectie op maat dus valt eigenlijk niet meer groter. Knuff!

      Verwijderen
  10. Ik vind de broekjes linksonder leuk! Ik heb ze niet nodig maar anders...
    O ik had ook wel graag een rokje gewild maar lees het nu pas bij jou. Lekker op tijd he? ;-))
    XX Esther

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Zou het toch even in de gaten houden, wie weet worden er nog rokjes terug gestuurd en komen ze weer in de webshop ;). Knuff!

      Verwijderen
  11. Ik was te laat voor de rokjes..zucht. Het kwam voorbij op mijn mobiel, toen kon ik niet meteen (werk) en daarna..jammer maar helaas.
    Warme groet, Christel

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ik draag ook graag een legging onder m'n rokjes (en jurkjes), ook omdat dit comfortabeler is zodat je niet tegen je onderbroek aankijkt als je rokje teveel opkruipt (tijdens het fietsen bv). Maar, ook wel tegen het schuren. Heb daar soms ook wel last van. :(

    BeantwoordenVerwijderen

Thanks Tante Betsy girls voor jullie reacties, ik lees ze altijd met plezier :D.
Lots of love from Susan

Weet je niet hoe je een reactie achterlaat? In het witte vak kun je je tekst plaatsen. Vervolgens geef je bij 'reageer als' of 'profiel' aan hoe je wilt reageren. Als je kiest voor Naam/URL kun je je naam opgeven (de URL open laten), maar anoniem kan ook (bij een winactie wel gelieve je naam in het bericht achter te laten).

Op de pagina Giveaway How to? staat het ook nog eens uitgelegd, vooral als je doorklikt vanuit Facebook.