woensdag 16 maart 2016

Love Colourful Bags Wednesday

Als je van vrolijke jurkjes houdt net als ik, heb je vast wel al eens gehad dat je je afvroeg bij het zien van een leuke kinderjurk dat het toch wel heel leuk zou zijn om die ook in jouw maat te hebben. 
Sinds ik Tante Betsy jurkjes heb ontdekt en draag hoef ik me dat niet meer af te vragen, die zijn er in namelijk in mijn maat ;). 


Maar naast vrolijke jurkjes ben ik ook gek op vrolijke tassen en kijk ik vaak tussen vrolijke kindertassen of er een leuke voor mij bij zit. 


Het merk De Kunstboer was me al eens vaker opgevallen, maar toch was het iedere keer net niet wat ik zocht. 
Tot nú, ik zag een nieuwe lijn van De Kunstboer tassen die ook voor 'volwassen' dames leuk is, ja ook al ben ik bijna 50 ik blijf een klein meisje van binnen die gek is op vrolijke kleurtjes en gekke printjes. 


De tas Parrots past perfect bij meerdere Tante Betsy jurkjes van mij, er zitten namelijk diverse kleuren in die terugkomen in mijn jurkjes dus ben er helemaal happy mee! 
Het is ook nog eens een handzaam formaat, niet te groot en niet te klein. En wat ik ook belangrijk vind is dat de draagriem fijn glad en stevig is zodat ik me geen zorgen hoef te maken dat hij langs mijn mooie jurkjes schuurt. 


Maar er zijn nog zoveel andere leuke tassen, zie hierboven de tassen die ik ook allemaal leuk vind. 
Een collegaatje die ik de tassen liet zien op hun website is helemaal gek van tas Fishbone met allemaal poesjes. Ook tas 'bowbag Doggie' en 'Mini Bag Hondje' vond ze heel leuk, ze heeft zelf namelijk ook zo'n hond. 


Vriendin Pascalle houdt van zwart en van de Old Skool stijl en haar oog trok meteen naar 'Beach Bag Flowers' en 'Beach Bag Marilyn', alsook de stoere prints op de jongens tassen 'Hotrods' en 'Car'. Jammergenoeg zijn dat rugzakjes ;). Tsja zoals ik al zei zijn ze ontworpen voor kids, maar wij grote kleine meisjes houden wel van dit soort 'out of the box' tassen, daar worden we vrolijk van. 


Ja girls dit is eigenlijk een gesponsord bericht, nou ja de tas is gesponsord, ik verkondig gewoon lekker mijn eigen mening zoals altijd.
Ik trok mijn stoute schoenen uhm laarzen aan en nam contact op met de mannen van De Kunstboer. 
Ik heb namelijk zo'n vermoeden dat jullie deze tassen ook zomaar eens leuk zouden kunnen vinden. 
Gaan jullie eens een kijkje nemen en laat eens weten welke jullie leuk vinden http://www.dekunstboer.nl/
De link is ook te vinden op de webversie van mijn blog, altijd fijn als jullie vanaf mijn blog doorklikken naar mijn sponsors, dat zou zomaar weer een leuke give away kunnen opleveren. 




Lots of love from Susan

17 opmerkingen:

  1. Oeh !! Leuke tas heb je gekocht , ga gauw kijken. Ben beetje van de Pip en Olily omdat die ook zo lekker fleurig en bloemerig zijn maar dit ziet er ook wel tof uit.
    Lfs Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Oh ja natuurlijk zijn die ook leuk, niet dat ik ze persoonlijk ken. Ik hou wel van een gekke stijl die past ook beter bij mijn jurkjes. Heb ook echt even zitten te twijfelen over die roze knollenland ;). Knuff!

      Verwijderen
  2. De kunstboer tassen zijn super! Ik heb er al meerdere malen bij staan kwijlen maar helaas zijn mijn dochters niet zo zuinig met hun spullen dus is het bij kwijlen gebleven. Leuk dat ze er nu ook voor ons zijn! Laat ik nou toch bijna jarig zijn.... ;-) Misschien de gift van mijn vader dit jaar eens inwisselen voor zo'n mooie tas.. Of toch een nieuw rokje... Keuzes keuzes :-D

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Oh moeilijk is dat altijd die keuzes. Van een tas heb je natuurlijk dagelijks plezier ;). Tenminste ik heb mijn tas meteen in gebruik genomen en geniet ervan. Vind het fijn dat hij een leuk formaat heeft. Het perfecte formaat voor mij. Ben benieuwd wat het gaat worden en alvast van harte gefeliciteerd! Dikke knuffels!

      Verwijderen
  3. Ooooh ik zoef weg roep kleurrijke tassen en ik ben om!
    X Es

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hihihi ja er zijn echt hele leuke bij, zou zo wel een hele collectie willen.
      Maar lijken me ook echt wat voor jou, jij houdt wel van out of the box tassen. Ben benieuwd welke je hebt gekozen. Dikke knuffels!

      Verwijderen
  4. Hoe herkenbaar....staan likkebaarden bij de kinderspullen. Heel leuk de tassen. Ga zeker kijken!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja hè heb al zo vaak leuke fleurige jurkjes gezien maar die waren er alleen maar alleen voor kids. Sinds ik Tante Betsy heb ontdekt kom ik helemaal aan mijn trekken. En zo blij dat ik nu eindelijk een leuke tas heb voor bij mijn jurkjes. Knuff!

      Verwijderen
  5. Hihihi, heel leuk en de tas die je om hebt staat je fantastisch, maar.... Neee... Deze keer niets voor Sandra.
    Liefs,
    Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Thanks :). Hihihi ja natuurlijk is het niet iets voor iedereen. Knuff!

      Verwijderen
  6. Wat een leuke tas heb je! Heerlijk vrolijk!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja hè ben er ook zo blij mee. Word ik nu ook vrolijk van mijn tas :D. Knuff!

      Verwijderen
  7. Die van jou is super! Maar ook de flowerbag big rose, schoudertas birdies, schoudertas knollenland, beachbag flowers en squarebag papegaai zijn eeeerrrrrrug leuk... Daar word je toch helemaal vrolijk van!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hihihi ja er zijn heel wat leuke tassen in het assortiment van De Kunstboer tassen hè? Heerlijk genieten is dat. Knuff!

      Verwijderen
  8. Heerlijk van die vrolijke tassen. Ik heb nu een rustige tas omdat dat overal bij past maar wat heb ik al regelmatig met b.v Oilily gelopen! ;-)) XX Esther

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja het was ook even goed nadenken welke tas bij al mijn jurkjes past. Echt even over die knollenland tas rechtsonder bij mijn favorieten zitten te denken, ik ben gek op roze en die combinatie met groen is ook zo mooi, wie weet komt die er ook nog. Maar voor nu heb ik de beste keuze gemaakt met al die kleurtjes die in de Parrots tas zitten die goed passen bij mijn Tante Betsy jurkjes. Knuff!

      Verwijderen
  9. Wat een leuke tassen!!! Big en Small Rose en Flowers zijn erg leuk en mooi! ;)

    BeantwoordenVerwijderen

Thanks Tante Betsy girls voor jullie reacties, ik lees ze altijd met plezier :D.
Lots of love from Susan

Weet je niet hoe je een reactie achterlaat? In het witte vak kun je je tekst plaatsen. Vervolgens geef je bij 'reageer als' of 'profiel' aan hoe je wilt reageren. Als je kiest voor Naam/URL kun je je naam opgeven (de URL open laten), maar anoniem kan ook (bij een winactie wel gelieve je naam in het bericht achter te laten).

Op de pagina Giveaway How to? staat het ook nog eens uitgelegd, vooral als je doorklikt vanuit Facebook.