zaterdag 12 maart 2016

365 days of happy Tante Betsy dresses Give Away

Hey lieve Tante Betsy girls it's give away time! 
Ik ben vandaag nog aan de slag geweest om de ketting af te maken die ik beloofd had om weg te geven. 
Deze actie is wel alleen voor Nederlandse volgers, och eigenlijk zijn dat ook de girls die hier reageren ;). 


Als je hier regelmatig een reactie achterlaat, maak je zoals altijd een extra kans (alleen maar reageren op iedere winactie telt niet mee ;)). 


Ik ben me nog aan het bedenken of ik een foto inzending verwacht...weet je wat lieve Tante Betsy girls ga er eens creatief mee aan de slag en laat me zien op welke Tante Betsy jurk of outfit(s) deze ketting mooi zou passen. 
Het mag ook een foto of collage zijn van diverse jurken/outfits, je hoeft er niet zo nodig op te staan als je dat niet wilt. 
Stuur deze per mail naar 365happytantebetsydresses(apestaartje)gmail.com


Deze liefdevolle ketting heb ik gemaakt in mijn twee favoriete kleuren, rood en roze gecombineerd met rozekwarts kralen, voor wat liefdevolle power om je hals. 
Een aantal Tante Betsy girls hadden deze kleuren ook aangegeven, maar er komt ook een jurk aan waar deze ketting perfect bij gaat passen. 


Meedoen kan tot...(ja op de afbeelding staat t/m) 22 maart, ik maak die dinsdag de uitslag bekend. 

Lots of love from Susan

24 opmerkingen:

  1. Hoi Suzan,

    Dit keer weet ik gelijk welke foto ik in kan sturen. Ik kan alleen in je logje niet vinden of je de foto in de mail wilt hebben?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Oops so blonde het emailadres helemaal vergeten te vermelden. Ja graag per mail. Leuk dat je weer mee doet! Dikke knuff!

      Verwijderen
  2. Wat een leuke pink-ketting. Maar ik draag nooit roze dus ik gun iemand anders deze mooie ketting! XX Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  3. whoooooohoeeeeee ja daar weet ik wel een outfit bij.....komt naar je toe
    hartjes yeah me like
    X Es

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hihihi ja dat is wel wat voor jou hè en jij hebt ook een hartjes jurk ;). Leuk dat je mee doet. Dikke knuffels!

      Verwijderen
  4. Oja superleuke kleuren, gauw 's in mijn kast kijken waar ie het beste bij zou passen.
    Ah weet het al...bij de "nieuwenogniettekoophartjesjurk " :-)
    Lfs Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Whahaha ja met die #nieuwenogniettekoophartjesjurk op het oog heb ik hem ook gemaakt ;).
      Maar jij was als ik het goed heb een van de dames die deze kleuren onderandere aangaf en ik moest meteen aan dié jurk denken...vind hem zo gaafff...maar wie weet heb je nog andere waar hij ook super zou bij passen :). Leuk dat je weer mee doet lieverd. Dikke knuffels!

      Verwijderen
  5. Je hebt er weer wat mooi van gemaakt ! Dat word weer het creatieve brein laten werken xx

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hihihi dus als ik het goed begrijp doe je mee...yeahhh en laat je creatieve brein maar werken, leuk! Ik weet natuurlijk bij welke van jouw Tante Betsy jurken deze ketting perfekt zou passen ;). Dikke knuffels!

      Verwijderen
  6. Hij is práchtig en ik weet al waar hij heel mooi bij zou zijn :-))
    Die lachende boedhagezichtjes hihihi, daar word je toch helemaal heppie van!
    Liefs,
    Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hihihi ja heb me even bedacht of ik die er nu wel of niet in zou verwerken, maar heb besloten van wel. Een liefdevolle geluksketting met de zachte energie van rozenkwarts, leuk toch!
      En volgens mij voor jou ook bij de #nieuwenogniettekoophartjesjurk hihihi of heb je er nog eentje waar die bij past? Leuk dat je weer mee doet! Dikke knuffels!

      Verwijderen
  7. Wat een mooie ketting Susan... Ik ben nog nieuw in de Tante Betsy wereld, dus ding niet mee, maar wilde wel even een complimentje maken :-)
    Leuke actie!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Oh wat leuk Kim om van je te horen! Je mag gerust mee doen hoor, als je de nieuwe collectie ziet ga je vast wat favorieten zien en wil je er ook eentje ;). Dikke knuffels!

      Verwijderen
    2. Nou, ik ga een gokje wagen dan... Ga zo een collage maken ;-)

      Verwijderen
    3. Yeahh leuk dat je mee doet! Ook je collage is al binnen :). Knuff!

      Verwijderen
  8. Hele leuke ketting, maar ik ben geen roze meisje, dus ik gun de rest een extra kans. Succes dames!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hilde Janbroers18 maart 2016 om 19:54

    Ik waag een kansje! Heb wel een aantal roze jurkjes waar hij bij past. ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hihihi daar is dan je reactie, een foto heb ik al binnen ;). Ja jij hebt wel een heleboel jurkjes waar hij bij zou kunnen passen en zekers weten als die er nog niet zijn dan komen ze wel :D. Knuff!

      Verwijderen
  10. Ja! Ik wil wel ' meedingen' zoals dat zo mooi heet. De jurk waar ik hen bij wil dragen is nog onderweg naar mij, ik ga mijn best doen om op tijd de foto te sturen. En anders verzin ik er wel wat op! ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Pfff nog net op tijd m'n inzending verzonden! ;) Was het bijna weer vergeten!
    De tijd vliegt ook zo snel voorbij! :/
    Ik vind dat je altijd zulke mooie sierraden maakt! En deze ketting is echt prachtig! Ik heb veel kleding met rood en roze, dus kan er eindeloos mee combineren en afwisselen! :)
    En hij zou echt supermooi passen bij de nieuwste hartjesjurk van TB! Ik kan niet wachten om hem eindelijk te bestellen! Hij is zoooo leuk! :)
    Rood en roze zijn ook mijn lievelingskleuren ;)

    Ik ga nog even je laatste blogs lezen. Die zijn altijd zo leuk en inspirerend!

    groetjes,
    Nicolette :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Whahaha lekker ding! Misschien de volgende keer je meteen aanmelden dan kan ik je er nog even aan laten herinneren ;). Leuk dat je meedoet. Ja jij hebt ook heel wat outfits waar hij mooi bij zou passen. Ik vind deze ketting zelf ook weer leuk geworden en ben zelf ook heel benieuwd wie zijn/haar lootje ik straks ga trekken. Succes! Dikke knuffels!

      Verwijderen

Thanks Tante Betsy girls voor jullie reacties, ik lees ze altijd met plezier :D.
Lots of love from Susan

Weet je niet hoe je een reactie achterlaat? In het witte vak kun je je tekst plaatsen. Vervolgens geef je bij 'reageer als' of 'profiel' aan hoe je wilt reageren. Als je kiest voor Naam/URL kun je je naam opgeven (de URL open laten), maar anoniem kan ook (bij een winactie wel gelieve je naam in het bericht achter te laten).

Op de pagina Giveaway How to? staat het ook nog eens uitgelegd, vooral als je doorklikt vanuit Facebook.