woensdag 2 maart 2016

So Much Tante Betsy Wednesday

Hey girls terwijl ik gisteren mijn blogpost over de jurkjesdag voor mijn 365 dagen creatief blog http://365dagencreatief.blogspot.com/2016/03/genoten-van-de-jurkjesdag-samen-met-de.html aan het schrijven was, realiseerde ik me opeens dat tijdens de Tombola een Tante Betsy jurkje weggegeven werd, gesponsord door Binnie van webwinkel en stenen winkel So much.


Nicolette had een leuke collage gedeeld over de jurkjesdag op de jurkjesgroep en daar zag ik een leuke foto van Kirsten die het jurkje gewonnen heeft. Ze baalt wel dat het jurkje haar niet past maar er is een ander jurkjeszusje, Carine, die hopelijk wel heel blij gaat worden van jurkje Summer green. 


Lief van je Binnie dat je mee hebt gesponserd en zo'n leuke bijdrage hebt geleverd aan onze jurkjesdag!
Binnie heeft nog wat Tante Betsy jurkjes te koop van de zomercollectie 2015 en ook nog van de herfst/wintercollectie. Ga maar eens kijken in haar webshop http://www.somuch.nl/ of in haar stenen winkel te Heerenveen. 


Lots of love from Susan